דבר המדריכים פסח 2019

חג חרות שמח באור ואהבה וחיבוק של שמחה, דורית.

דבר המדריכים לחג הפסח

מדריכים: "השלום, הברכה ואור היציאה מדרך העבדות לדרך החרות. כאן ספיראלת האור שמחים לסייע בהארת דרך החרות.
לשם כך נתחיל בתרגיל:
ראו עצמכם בדמיונכם על שביל רחב ידיים מואר שאין לו סוף, ואתכם כל אחד מכם זורמים עם ועל השביל הדמיוני שלכם, מתוך התבוננות משתאה, רגישות קולטת הסופגת את חוויות הדרך.עשו זאת כמה דקות לפחות פעם ביום ובחווייתכם תצטבר ההבנה מה פירושה של נוכחות מלאה וחרות.

לאורך השנה הקרובה לפחות גוברת האינטנסיביות של השינוי וההשתנות ברמה המאפשרת שחרור ממערכת אוטומטית עתיקת יומין = התוכנה האנושית על גדרותיה וגבולותיה. הגדרות נפרצים והמעבר כתוצאה הוא לשביל חדש, מואר כולו של הווייה מתוך נוכחות הולכת וגדלה.
פירוש דבר שחרור מאחיזה במערכת אוטומטית של דעות, אמונות וקביעות, שחרור, החזקה וטיפוח של עבר לחוויית הווה נתון כשכל הניסיון המצטבר נתון לרשותכם מכיוון שהרפיתם מאחיזה. כך, שכל רגע נתון נוצר פתרון המתאים בדיוק לאותו הרגע בזכות שחרור האחיזה בפירושים ובמערכת אמונות מקדמת דנן.

לא בכדי ניתן דימוי השביל המואר כיוון שדרך חווייתו בדמיונכם אתם מגלים אין ספור גילויים רלוונטיים לרגע נתון וחווים הדהוד מתמיד של יחסי גומלין בינכם לבין עצמכם לבין הסובב – שהרי כל דבר מתרחש פעמיים, פעם בדמיון ופעם הלכה למעשה.

ניחנתם בברכה גדולה מאד, בדמיון השתמשו בו על מנת ליצור מציאות המשוחררת מהחזקה בעבר, או בעתיד על מנת ברגע נתון של זמן תחוו נוכחות מלאה = שובע והזנה מעצם ההיות. ברוכים ומבורכים אתם מחברי ספיראלת האור".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.