שיחה ותקשור על התקופה – 1.6.2010

דורית: מדי שבוע אני בוררת חומרים לאתר כשהמטרה העומדת מאחורי הדברים היא יצירת ספריית ידע המדריכים הרוחניים שנאגרה ונאגרת כל הזמן.

במסגרת ברור החומר מצאתי את התקשור הבא מיוני 2010 …….

מדריכים: "השלום והברכה, כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור מדברים מעל מסער כוכבים גועש ורוגש, המהדהד במערכת השמש של כדור הארץ בפרט וביקומים הסובבים אותה בכלל. תקופה של געש אלקטרומגנטי אדיר המתפרץ מהשמש אל כל המערכת, הגורר אחריו בהכרח, ולעתים בכוח, שינוי. לא, אין מדובר באפוקליפסה משום סוג, אלא באנרגיה שנכנה אותה עצבית לצורך העניין, הגועשת וזורמת בעורקי כל, הדוחקת רגלי תהליך, על מנת יבוא לידי סיום ותתאפשר פתיחתו של מעגל חדש (שאיננו תהליכי אלא מעגלי – זמן מעגלי) ""העומד בפתח"".

לכן בכל העולם כולו מתרחשות סצנות, התנגשויות עמוקות והרות גורל הדוחפות אל חוץ את דפוסי התוכנה הישנה ומאלצות את הסובבים לטפל בהם משום שהסצנריו כבר "מוכר ולא חביב", בלשון המעטה.לשאלתך האילמת לגבי הסבר:הכוונה למלחמות ותוצאותיהן הידועות, לשליטה מתוך רודנות המוכרת, למחירים הנלווים המוכרים וכד'".

דורית: הם מדברים על זה שכולנו כבר שבעי ניסיון וסבל בכל מה שקשור בקורבן, מקרבן, רודנות, שליטה, מלחמות. אנחנו כבר יודעים את התוצאות, אנחנו למודי שואות. אנחנו יודעים שזה לא פותר שום דבר אלא רק חוזר על עצמו.                                                       

מדריכים:"כל הפעולות, אנו חוזרים, כל הפעולות והתגובות בארצכם, אצל שכניכם ובעולם הסובב מתוזמנות התפוצצויות/התנגשויות/איום אבסורדי ולשינוי כתוצאה, לפעמים בלית ברירה ולפעמים מתוך ידיעה זחוחה. אמצו לעצמכם את מקום המתבונן מקצה הר המודעות ויקל עליכם תהליך זה המפרק/המעלה/המפורר, את כל דפוסי הפחד, האיום, הקורבנות דרך התפוצצויות אלה.במובן הזה זוהי תקופה (שתיארך זמן), רועשת וגועשת של דרמות התפרצותיות כאלה בעולם כולו. דבר מושפע מדבר, משפיע על דבר כמו מגדל קלפים, כשקלף אחד נופל כולם נופלים אחריו ללא אומר, ללא דין ודברים, פשוט נופלים, או שמא נאמר, מושפעים.

הגעש בארצכם יוציא את כל הקיצוניות שנאגרה ממחבואה: דתיים מול חילוניים, ארץ ישראל השלמה אל מול מדינה פלשתינאית, ימין מול שמאל, אך התפוצצויות אלה יביאו לזיכוך, לריכוך ולצורך (לאילוץ, נכון יותר), לשלב ידיים אל מול העולם הסובב.

ישראל לא ננטשת ונזנחת! אל דאגה, תמיד יימצא "מציל ומושיע", המציל ומושיע קודם כל את עצמו, שהרי מהווים אתם מראה, עקב אכילס לכל תושבי כדור הארץ הנאלצים לשנות ולהרפות משאננות מזויפת ומשיחות הסלון ומשחקי השדרים בתקשורת.

הרימו ראש, הזדקפו אל מול מלוא גובה קומתכם הרוחנית, שמרו את פירמידת האור כנר דולק/תמיד ותקל הדרך".

דורית: המדריכים אומרים שהפתרון מבחינתנו הוא שמירת האיזון, שמירת הרגיעה, שמירת השפיות במובן של חיבור בין המתבונן שלנו, שרואה את הדברים בפרופורציות, ובין החיים. זו לא תקופה של שקט, זו לא תקופה שבה נעים לנו ונחמד לנו במובן של הציפייה שלנו שתהיה אחדות ניגודים הרמוניה שלמה. בסופו של דבר זה יקרה. זה תהליך ארוך דרך הרבה התפרצויות וחיכוכים. כשמקבלים את זה, יותר קל מפני שאיננו עסוקים בציפייה שיהיה אחרת, לומדים להתנהל, לשמור על איזון ועל שפיות בתוך זה. השיחה התנהלה על רקע המשט של התורכים לעזה.

לדעתי כל אחד מאיתנו חייב לדעת, בתקופה הזאת במיוחד, למצוא לו את המקומות מהם הוא יונק דבש ולשים לב כמה הוא סופג מהאנרגיה הקשה הסובבת מפני שזה משפיע על כולנו. זה משפיע גם על מי שלא רואה טלוויזיה ולא קורא עיתונים. אנחנו אחראים על האושר, על ההזנה ועל האיזון שלנו גם בכמה אנו במודע ובמכוון קוראים, שומעים, מתעצבנים. לאף אחד זה לא עובר ליד האוזן. על כול אחד למנן את החיבור שלו לחדשות במידה שלא תפר את איזונו ושלוותו על אף מה שקורה. זו אומנות לא פשוטה, היות ואיננו מאומנים בה עדיין.

מה שמעודד אותי ומאפשר לי להתמודד עם הדברים הלא פשוטים, (שהרי זה ממש לא עובר לי ליד האוזן), זה העניין שתוך השנתיים הקרובות, 2010 – 2012, נפתחת תודעה אוניברסאלית בכדור הארץ גם מבלי שעושים במיוחד דברים. פה לומדים לעשות דברים, חוזרים על הדברים, עושים שינוי בפועל בחיינו, עושים שינוי בחשיבתנו, אבל גם אצל מי שלא בחר לעשות את זה משהו נפתח מבחינת ההבנה, מבחינת הזיכרון הפנימי, שישנה את הראייה והתפיסה.

אני מאוד מאמינה למדריכים. הם הוכיחו את עצמם בעקביות לאורך השנים. אני מאוד מתחברת לרעיון של שינוי תפיסה וראייה שתשנה את העולם. אני מאמינה שברגע שאדם רואה את השכן שלו בסבלו, הוא לא מסוגל לדקור אותו. הוא דוקר כשהוא לא רואה את השכן בסבלו. ברגע שאנו יודעים שאנחנו אחראים על ההזנה של עצמנו ומסתובבים בעולם מוזנים יותר אין לנו צורך "לגנוב". אדם שבע לא גונב, מדובר בשובע מבחינה רגשית, מנטאלית, פיזית ורוחנית. משהו משתנה בתפיסה ברמה הכלל עולמית שמשנה כל מיני דברים בכל המערכות. זה לא "זבנג וגמרנו", אלא תהליך, וככל שהתהליך הזה מתקרב לרגע שהוא כמעט קורה, כל מה שקשור לאנרגיה הישנה קופץ ועולה, רוצה לשמור על השליטה שלו ומפחד מהשינוי. זה המצב בו אנו נמצאים. בחרנו באומץ רב מצב לא פשוט מבחינה פיזיולוגית רגשית. תחשבו על העם הערבי שיושב בתוכנו הקרוע בין נאמנות למדינה לבין השייכות שלהם לאומה הערבית. מצד אחד הם יודעים שפה יהיה להם הכי טוב, הם יודעים איך הערבים מתנהלים עם האוכלוסייה שלהם לא רוצים את זה, ומצד שני יש השפעה מאוד חזקה במדינות ערב על החמולות והמשפחות שנמצאות פה. זו דילמה  מאוד קשה. בכל העולם יש עדיין את המשחק בין הקורבן והמקרבן.

דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה ותקשור

סגור לתגובות.