המאבקים והמזרח תיכון

השלום והברכה כאן חברי ספיראלת האור ויהושפט ועזרה דובריה. יודעים אנו בחישה ורכישה (בלשון המעטה), של תקופה סוערת זו, בה מתערבלים זמן ומקום במערבולת וסחרור ללא כיוון ומטרה, כביכול. לפחות כך מתפרשים הדברים בעיני הגוף שאינו זוכר עדיין. מבקשים אנו להבהיר כמה דברים על מנת תירגע רוחך ותוכלי להרגיע אחרים: א. מעגל זמן זה גובר עד נובמבר 2011 לרמה שמהירותו מכניסה את העולם לסדר חדש.  

במילים אחרות, המהירות גוברת עד כדי כך, שנראה כי עומד לו הזמן מלכת. האצה זו, הגוררת אחריה תחושת האטה, (אכן, הפוך על הפוך, כפי שנהוג לומר בעולמכם), מרגיעה רוחות מלחמה בכלל ובפרט ואין מדובר במלחמה ספציפית, אלא ברוח הלחימה הארצית הנוגעת בדרך כלל בהתגוננות. קרי, מלחמה היא תוצאה של אגו אנושי והתגוננות ארצית, היוצרת אגרסיביות ואלימות, בכול רמות ההוויה, על כול הרבדים, בין שמתבטאת בהרס עצמי ו/או הסובב ובין שמתבטאת בהתלהמות, דברי נאצה, והתקוממות.עליכם להבין שההאצה בזמן גורמת (עד להתייצבותה, או נכון יותר עד לסנכרונה), לתגובות קיצוניות של פעילות יתר, אל מול תת פעילות, בכול תחום. התגובות על כן לוחמניות ואגרסיביות יותר אל מול תגובות של עייפות, אפטיה, ייאוש, אדישות וחוסר אונים. תתכנה שתי הקיצונויות באדם אחד בתחומים שונים, אך אופייני יותר לתקופה היא היאחזות באחד מהקצוות, המביאה את האוחז/ים, לחוויית האבסורד ולשינוי. המעבר מקצה לקצה, אף הוא אופייני לתקופה למשל, מישיבה על הגדר למלחמה ומאבק, או לחילופין ממאבק לישיבה על הגדר וכיוצב"א.  

כשמדברים אנו על סנכרון האנרגיה הרי שכוונתנו לייצוב קצבים המאפשרים יצירת רקע, בסיס, יציב כלשהו, "מגרש משחקים חדש". קרי, דברים נכנסים כמו ל"תעלה בזמן" ונראה כאילו חלה התייצבות לעיני המסתכל הארצי, שאינו מודע הכרתית לרוח הזמן.לשאלתך (האילמת), לגבי מי שנראה שכן מודע לרוח הזמן, ובכן, גם לגביו נראה כאילו חלה רגיעה בשל תחושת יציבות (החשובה כול כך ללובשי הגוף הנולדים לתבניות עולם חומר), בזכות היווצרותו של "מגרש משחקים חדש", המרגיע את החיפוש, היות והנה, הפלא ופלא, הוא סוף, סוף נוצר וניתן ללמוד אותו, לתור אותו, לשחק בו וכד'.את מבינה דורית, הסנכרון שנוצר עכב השתרשות גלי האלפא, יוצר עליה גדולה ברמת המודעות הכוללת, המפיחה תקווה חדשה בלב אלה שמפתחים במודע את מודעותם הרוחנית ובכלל, נראה שישנן תוצאות בשטח ובאמת משהו זז ומואר יותר באנושות, או בלשוננו חלה התפוגגות איטית של מסכי השכחה הנשמתיים, המאפשרת נגישות גדולה הרבה יותר למידע, להבנות ותובנות ולמספר אנשים הולך וגדל לחבר את שפת הרוח עם שפת החומר, או כפי שאת אוהבת לומר: לעלות במדרגות "הר המודעות", למדרגה המאפשרת לשנות פרופורציות בזכות רוחב היריעה הנגלה. במילים אחרות, נוצר חיבור ממשי בין המוח האנושי למוח האתרי, המאפשר סנכרון זמנים.

לסיכום הקורה עתה, נאמר כך: על אף ההתנקשויות והפיגועים, מדינת ישראל ושכנותיה משתחררות, תוך כדי חוויית האבסורד (אותה כבר הזכרנו בעבר הלא רחוק), מבורות וצרות, ומתאפשרת הידברות חדשה ושיתוף פעולה שמעולם עוד לא התארע בסיבוב זה. תיווצר שותפות אמיתית סמויה שתתגלה תוך החודשיים שלושה הקרובים, בין מצרים וישראל ותתהדק השותפות עם ירדן, כבימי המלך חוסיין.

מסתמנת מגמת שיתוף מודיעיני ברמה שמעולם לא התאפשרה קודם לכן, על אף שכבר קיים שיתוף כזה מאחורי הקלעים, אך הוא יעבור לאט, לאט לקדמת הבמה, למועצה משותפת אזורית הלוחמת בטרור כל זאת עד שלהי 2012. על כן ומכאן, אל תיבהלו מקולות מלחמה ישנים הפורטים על מיתרים עתיקי יומין של פחד וקורבנות. ייצרו בתוככם אמון בסיבה ומסובב שנכתבו זה מכבר, עוד לפני מעבר החיים הנוכחי, ליציאה מעבדות האגו לחרות הנשמה בהוויה הפיזית. הכוחות הפועלים בשטח,הם למעשה 'חברים למסע', המגשרים על פערי הדורות ובכך יוצרים אמון ושיתוף וכך מתפרקת תבנית האיבה הישנה.

יהיה שימוש באותו כוח התלהטות ופרסום על ידי השותפים הערביים החדשים של "מזרח תיכון שלו" במצרים, ירדן, סוריה, ולבנון, ביחד עם ישראל, על מנת להראות את השקרים ולהציפם. מי שישלם את עיקר מחיר ההסתה יהיו כול אלה שמסרבים להרפות מהשקר עד שכבר כמעט השתכנעו שהוא אמת = ארגוני המחבלים הקיצוניים המחפשים שליטה, כוח וכסף.הרבה דם יישפך (מאחורי הקלעים בעיקר), על מנת לפנות דרך ל"מזרח תיכון שלו". המגמה כלכלית, מדינית ופוליטית גם יחד. כאמור, מדובר בתהליך שכבר החל בחשאי ומקבל תאוצה עד שלהי 2012 ואין מדובר רק בקשר המחומש (=מצרים, ירדן, סוריה, לבנון וישראל), אלא גם במדינת ישראל הנאבקת על הנהגה מאוחדת ומאחדת שורות בגדול, המטילה ווטו על דרכים נלוזות ישנות ומחזירה סדר שיצור צמצום,יישור קו, אך יביא לרווחה בשורה התחתונה ומדובר בתהליך שהחל זה מכבר וייקח עוד שנתיים. במילים אחרות סימני השינוי כבר בשטח ומגמות משקמות כבר ניכרות בו, על אף קולות המאבקים ומלחמות היהודים. 

מברכים אתכם בברכת נצחיות הנשמה עלי אדמות מבחינת ביטחון ובטיחות קיומה!!! אור ואהבה, שלום ושלווה מחברי ספיראלת האור.

 דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.