תקשור: כל אנרגיה היא חומר למה חשוב לדעת?

מדריכים: "השלום והברכה, האור והאהבה, השמחה וההתחדשות לכן, כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור מברכים אתכןומבקשים, להסב את תשומת לבכן לכך שהכול; החומר כמו הרוח, אנרגיה של אור צרוף, בדחיסויות שונות, בעוצמות שונות שלעיני המסתכל האנושי, יכולות להיראות מוצלות, או מוארות, דלילות, או דחוסות יותר, אך למעשה הכול, כל מה שקיים ביקום ובקיום, השתקפויות של "האין" של "האחד", כשדרך ההשתקפויות האלה, כשהן הוות, נחוות, מודעות, הופך הידע דרך התודעה למודעות. קרי, הפוטנציאל הופך לממש ומופנם. ולכן יותר ויותר מבקשים אנו לשים דגש, על הארת המוח האנושי לעובדה זו, על מנת תחווה הלכה למעשה במישור התודעה האנושית, על מנת שזו תוכל (מלשון הכלה), בתוכו. האור האינסופי משתקף באינספור עולמות הוויה וחוויה, בין שהם חומריים ובין שלאו. למעשה נוכל לומר בדרך הזו שכל אנרגיה היא חומר, גם הדלילה ביותר, הבלתי נראית ביותר בעיני האנוש, מפני שהיא השתקפות ממומשת של איכות מסוימת, של צופן מסוים, של תפיסה, דעה או אמונה מסוימת, ומהיותה ממומשת היא חומר!

כל מחשבה היא כחומר, ולכן נאמר, "חומר ביד היוצר". היוצר הוא חומר, ובוודאי כך גם היצירה. חומר גלם, פוטנציאל, המונע דרך, על ידי אימפולס הגשמה דרך חוויה.

תלמידה: למה זה חשוב שהאנרגיה היא חומר?

מדריכים: על מנת תוכל תודעת האנוש המופרדת, לשוב אל מקורה היוצר, יש חשיבות ממדרגה ראשונה, להבין, להכיל, שהכול חומר ברמות שונות; של דחיסויות, של אורכי גל, של צירופים, גם מה שנראה לעיני הרוח, או לא נראה לעיני הרוח. חשבו איזו התרחבות יכולה לחול במוח האנושי המבין, המכיל, המסכים עם העובדה, שהכול חומר בצורות שונות, גם מה שעיני החומר אינן מסוגלות עדיין לראות. עצם ההפנמה של הידיעה, (ואנו מודים על השאלה), יוצרת מהפכת עולם ויקום, מפני שעד כה בכל היקום כולו כל תבנית חשיבה שמרה על גבולותיה ולא נפרצה, עד כי מוצתה. השינוי היקומי האדיר הוא בכך שכל התבניות, ללא יוצא מן הכלל, נפרצות להכלה של תבניות נוספות, ובעצם זו לא בעיה בכלל, שהרי אם וכאשר אתן תופסות שהמהות הבסיסית שלכן היא חומר, ברמות שונות, שזורח בו זמנית לתודעות שונות, או לגבולות הוויה שונים, בעולמות שונים. כלומר, יש עוד חומרים, (אם נשים את זה בצורה הפשוטה ביותר), מעבר לחומרים המוכרים בתפיסה האנושית. יש עוד חומרים מעבר לאלה הנתפסים בתפיסה הרטיקולרית, הפליאדית, וכיוצא באלה, וברגע שהתודעה הזו מידפקת על דלתי התבנית של אותו עולם, האימפולס היודע, הפנימי מתחיל לחפש, להבין, ליצור קשר, עם תודעות נוספות וזו מהות השינוי; מהות השינוי האישית ומהות השינוי היקומית.

תלמידה: זה ברור אך ההפנמה נורא קשה.

מדריכים: "ההפנמה, היא בעצם הדבר הפשוט ביותר והטבעי ביותר בכלל, וה"קשה" שאת מדברת עליו, נובע מגבולות ההוויה האנושית שעדיין לא פתחה את שעריה, ואיננו מדברים עלייך באופן אישי. ההוויה האנושית עדיין לא פתחה את שעריה, לרווחה. יש סדקים פה ושם. הסדקים גדלים ומתרבים, ולכן ההבנה האנושית עדיין מגוננת על הגבולות שלה שמא היא תלך לאיבוד, תימס, תתפוגג, תיעלם, תאבד שליטה, וכיוצא באלה. עצם ההבנה, כי הרוח היא חומר, בצורות שונות והיא נושבת לכל העולמות ובכל עולם יש לה איכות אחרת, מספיקה כרגע."

שאלה: איך זה קשור לשוויון ערך שיש בין כל הרבדים?

מדריכים: "בוודאי, זה קשור לשוויון ערך, מעבר לכך, זה מורה על שוויון הערך;אין יותר, אין פחות, לכל דבר יש מקום. בכל דבר יש צורך אחרת הוא לא היה. ואנחנו מדברים הרבה מעבר לאיזשהו שיפוט וביקורת אם זה טוב או לא טוב, אם זה נעים או לא נעים. כל הוויה היא השתקפות של "האחד " בין שזה חלקיק של "האחד" ובין שזה "האחד" כולו, לא משנה איך את מסתכלת על זה.

נשמח להשיב על שאלות."

תלמידה: בכל חלקיק יש את הכול, את ההוויה השלמה.

מדריכים: "בכל חלקיק קיימת ההוויה השלמה בצורה אחרת, בהיבט אחר. כך יכולות אתן גם להפנים את העובדה שאתן יכולות לקבל מידע מכל עולם אליו הסקרנות שלכן, הרצון שלכן, התודעה שלכן מבקשת להגיע. אתן בסה"כ מקבלות מידע מחלק אחר שלכן, שלא לדבר על הקשר, שהוא מעבר להוויה האישית, מפני שכולנו "אחד", כך שמודעות זו יכולה, הלכה למעשה, להתבטא בסובייקטיביות מאוד רחבה ומאוד גדולה. וכמובן לכל אחת מכן מדריכים, שעוזרים לכנס, לנתב את המידע, כך שהתודעה האנושית תוכל לעבד, לעכל ולהפנים אותו.

סגור לתגובות.