תקשור זה ניתן בקבוצת נשים אך מיועד באותה מידה לכל מי שבחר להיזכר במי הוא באמת, הלכה למעשה.

מדריכי ספיראלת האור: "אנו מבקשים להעלות בזיכרונכם את מהותכם וכשאתן יכולות להתחבר למהות, אתן מקבלות ביטחון לשוות אתה צורה (זאת הסיבה שניתנים גם דימויים).
הביטחון, הזיכרון שב אליכן והמטרה היא להשיב את הזיכרון חד משמעית.

אולי נאמר עוד דבר מה, בהזדמנות חגיגית זו, אתן בחרתן (ושכמותכן יש עוד ב"כדור לימוד"), בחירה שהיא מאד ייחודית, מפני שזו בחירה שמבקשת לגעת במקור ובמהות האישית שלכן ולהשיב את תחושת הביטחון, תחושת הערך, תחושת השייכות לעצמכן ולכל יצור נברא. זהו "המימד התשיעי" של שוויון ערך מוגשם, מושגים, שכבר דיברתן עליהם לא אחת.

ישנן הרבה מאד דרכים ב"כדור לימוד" שנוגעות במחשבה, בשינוי המחשבה; במחשבות חיוביות ובכל מיני דרכים להתיר כאבים, טראומות וכיוצב"א, אך אף אחת מהן בעצם, איננה מובילה את הנשמה "בתלבושת" האנושית למקורה, ברמה החובקת, המאפשרת, את ההתרה של כל המסקנות הקודמות שנתפשו כאיזה שהיא אמת יקומית.

בעצם מדובר על תהליך של התרה ושל הרפיית אחיזה. האחיזה בתבנית האנושית נוגעת בצורך ביטחון. ביטחון נובע ממסקנה כזו או אחרת, שהוטבעה לאורך הדרך כאמת ומכך שעל מנת להבחין ולאבחן מצבים, מחלות ותופעות נוצרו תוויות דרכן נחווים החיים.

אדם הסובל מכאבים הרבה זמן ואין שום תווית לתופעה, מאבד לגמרי את הביטחון שלו, מתבלבל וחושש ובלבד שתימצא הגדרה, תווית לתופעה בכדי שהוא ירגיש בטוח; יש מסגרת, יש מודעות למה שיש, מתוכה נולדות דרכי טיפול וכיוצא באלה = דרך האנוש.

אנו מדברים על תהליך של היפרדות מכל אלה.: התהליך המאפשר לכן לאט, לאט, עם הפנמה, לחיות בזרם, בדרך היחידה הקיימת ביקום והיא בתנועה מתמדת, בתנודה מתמדת.

כלומר, כל מה שקשור לציפיות, כל מה שקשור לדרישות לעשות "ככה ולא אחרת", כל מה שקשור לביקורת ושיפוט ולתבנית האנושית, אתן עוברות מעבר לה.

התבנית האנושית הישנה, עדיין פועלת כחלק מכן, אך אתן עושות את תהליך ההשתחררות ממנה, אל נקודה שהיא אינה מנהלת אתכן יותר.

דרך המודעות להיותכן חלק מהבורא המשתקף במעבר החיים הנוכחי. היכולת להבחין, להכיר בתפקוד הנשמה דרך ההשתקפות שלה מחזירה ביטחון. לאט, לאט, מתמוססות החרדות מפני אי רלוונטיות.

זהו תהליך בו הרלוונטיות לתוכנה האנושית הולכת ונעלמת ובמקומה נבנה ביטחון אמיתי הנובע מהחיבור למהות, לאחדות – אני = אנחנו, להכרה שהחוויה האנושית היא חוויה של התנסות וההישענות על התוצאה, לחלוטין אינה רלוונטית.

אור ואהבה, שלום ושלווה ותודה על רשות נגיעה מחברי ספיראלת האור.”

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.