תרגיל מתוקשר לחווית ההילה והידהודה

מדריכים: "השלום, הברכה, האור והאהבה לכן."

קבוצה: שלום.

מדריכים: "שמחים על מפגש, תודה על היענות, כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור.מבקשים לומר קודם העברת המידע דבר מה:

שמנה לב שמהעין השלישית של כל אחת מכן, זורחות קרני אור אל עבר השמיים 360 מעלות מסביב, כך שכל האזור שמעל גשר האף הסובב את ראשכן, בגוף, בהילה, בתוך קונוס האור שלכן, מואר וכמו יוצר עוד להבה, עוד ראש אנרגטי מואר שעולה ועולה, עולה ועולה, זרועותיו נפרצות ונפרשות מקצה היקום ועד קצהו, ככל שהתודעה שלכן ממוקדת באור שזורח מאזור העין השלישית, אל כל כיוון וצד לכיוון השמיים. כמובן שאנרגיה זו מחוברת לכל תא ותא מתאי הגוף וההילה, אך אנו מכוונים אתכן אל אותה הילה של אור, שאין לה גבול ואין לה הגבלה.

אנו מייעצים לכן כעת בעיניים פקוחות לחוש את האנרגיה הזאת ולראות כיצד ככל שאתן מגביהות מבט היא עולה, ככל שאתן מרחיבות מבט היא מתרחבת. היא משפיעה על האוזניים, היא משפיעה על הנשימה, היא משפיעה על כל הגוף. היא פותחת מרחבי ראייה, הבנה, קליטה, תרגום אינסופיים. הוויה זו היא "הוויית האור" המאפשר חיים בגוף פיזי ובכל גוף אחר. חוויה זו בעצם היא חוויית ההשתקפות. בעצם אתן מתבוננות בהשתקפות שמקורה ב"אנרגיית האם" והיא זורחת עד אליכן.

אם תדמינה קרן שזורחת משמש, כשהשמש היא אתן והקרן זאת ההשתקפות הנוכחית שלכן, תוכלנה לחוש את הקשר שבין ההשתקפות הנוכחית בגוף פיזי לבין הנשמה, ובוודאי אם תעזנה ללכת הלאה תראינה את הנשמה, את כדור האור שלכן, שאתן, את הצופן. נמצא לו בעצם באיזושהי בועה ענקית מלאה כדורי אור, כולם צפופים, צפופים ביחד, וכל אחד מכדורי האור זורח אל כל כיוון וצד על מנת להגשים את הפוטנציאל שלו דרך חוויה.

כלומר, החיבור לאותה אנרגיה מאפשר לכן אט – אט לחוש את מקורכן ואת מקור היווצרותכן בו זמנית.

האם זה ברור?"

קבוצה: כן.

מדריכים: "שמחים על בהירות".

סגור לתגובות.