להיות בעין הסערה במקום בתוך הסערה – תקשור מדריכים

דורית: המדריכים מצביעים על יכולתנו להיות במקום מתבונן, במקום בלב הסערה המתרחשת כעת ועל ידי כך לעשות את תפקידנו ולהביא תועלת רבה. הדברים ניתנו בלשון נקבה משום שתוקשרו לקבוצה שכולה נשים, אך מכוונים לגברים בדיוק באותה המידה.

מדריכים:"כאן יהושפט עזרה וחברי ספיראלת האור, מבקשים לומר כך: יכולות אתן לדמות את התקופה "כסערה בכוס מים", אלא ש"כוס המים" אינה נראית, הנגלה היא הסערה. כשתוכלנה לראות את כול הקורה "כסערה בכוס מים", מיד תסתדרנה הפרופורציות, הנכונות והמותאמות.

עד כמה שהדברים שקורים בעולמכם מייצגים "מדורי גיהינום" במלוא הדרם; האלימות, השחיתות, הבורות, העיוורון, זוהי "סערה בכוס מים". אנו יודעים שאמירה זו לא תתקבל ברחב ובגדול, אצל מי שאיננו מחובר לתודעה הרוחנית הרחבה ומבין, ש"ההצגה" (במירכאות, או שלא במירכאות), בעיצומה! יש חילופי תפקידים על הבמה הגדולה של היקום בקיום ובמקומות אחרים מחוץ ל"כדור לימוד" וחילופי התפקידים אינם של השחקנים עצמם (אם כי גם; השתקפות אחת נעלמת, השתקפות אחרת מגיעה), אלא חילופי תפקידים במובן של המעבר משליטת הגוף להנהגת הנשמה. זוהי תקופה כאוטית במובן הזה, ממנה יעלה (וכבר עולה), סדר חדש. היא כאוטית משום בלבול, היקרעות בין רצונות, בין צרכים, בין הבנות, בין מצבים וכיוצא באלה, שגוררת אחריה את אותו כאוס.מה שאופייני במיוחד לתקופה (ולכן נתנו דימוי של סערה), זו היסטריה. היסטריה הולכת וגוברת, הגוררת אחריה, למשל, את נשיא סוריה, לאחוז בכול כוחו, בכוחו, במעמדו, במקומו, למרות ועל אף אינספור קולות סובבים, שמורים לו להרפות.

הקולות הסובבים שמורים לו להרפות, הם של נשמתו שלו, אך האחיזה החזקה במהות הפיזית גורמת לאזניו להיות ערלות. ההיסטריה הרווחת ב"כדור לימוד" מייצגת פחדים; פחדי היכחדות, העלמות, אבדן שליטה מוחלט ומתבטאת אצל רוב בני האדם, ברמה כזו או אחרת; מהדוגמאות הקטנות ביותר של חששות וחרדות, שעולות וצצות,בתגובות יתר, (שמאוד אופייניות לתקופה ל"טוב"ו"לרע"), עד לשליטה טוטליטרית קרי, לעיוורון מוחלט. וכשאנו מדברים על עיוורון מוחלט הכוונה היא לכול אותם אנשים שרואים רק את עצמם, רק את טובתם, בין שאלה אנשי דת, שבטוחים שכולם צריכים להאמין בדרך שהם מאמינים ובין שאחרים, שליטי מדינות שמבקשים ליצור להם מעמד בטוח במאה אחוז, מוגן במאה אחוז, ודוגמאות כאלה יש רבות בעולמכם. מבקשים אנו לומר לכם שזוהי "סערה מאוד אינטנסיבית בכוס מים" וכי אתן יכולות בהחלט להיות מחוץ ל"כוס המים" הזאת, מפני שתפקידכן ב"הצגה" כבר השתנה ולא שמתן לב בהכרח. מדובר בכול אותן נשמות בגוף פיזי, שדרך הרוח הפכה להיות דרך הטבע עבורן. קרי, שדרך הרוח מנחה ומובילה אותן דרך הרובד הפיזי, הרגשי, והמנטאלי, באותה המידה. בכך נוצר שחרור "מהכוס" (אם נשתמש באותה מטאפורה) ובעצם כול אותה קבוצה בכול רחבי העולם יכולה לראות עצמה כעומדת מחוץ "לכוס" הזו, הסוערת, עם הרבה מאוד חמלה, מקרינה לבמה הזו הרבה מאוד קבלה והכלה, מתוך השלמת מעגל של; עליונות ונחיתות, שחור ולבן, "טוב ורע" בתוך כול אחת ואחת מכן, בתוך כול אחד ואחד מכם, אם מדברים על העולם הרחב יותר של ההולכים בדרך הרוח הלכה למעשה, פיזית, רגשית, מנטאלית.

נותנים אנו לכן את המטאפורה, על מנת תוכלנה להשתמש בכוח שלכן לחבק, להכיל, לקבל, כשאתן מחוץ ל"כוס הסוערת", כשהקרנת האנרגיה הזו, ממוססת את דפנותיה, (של "הכוס הסוערת") ומשחררת את הסערה והאשליה מתפוגגת.

לכול אלה ההולכים בדרך הרוח יש תפקיד: תפקיד חברתי מעבר לתפקיד האישי (וכבר על כך דובר). התפקיד החברתי הוא להנחיל, דרך ההתנהלות וההתנהגות שלכן, דרך הקבלה וההכלה, דרך התפישה השונה, מעצם היותכן, תכנה חדשה. זהו המעבר למימד ה-9, זהו המימד ה-9, מימד שוויון הערך, מימד שמחבק את כול הניצוצות כולן בכול "תלבושת", כשכול "תלבושת" משתפת פעולה עם "תלבושת" אחרת, מפני שכולנו "אחד" ולכול אחד מאיתנו יש את אותה חשיבות בפאזל של הבורא, שכול אחד מאיתנו חלק ממנו.התפקיד האישי הוא לאפשר לעצמכן לצאת מתוך "הכוס הסוערת" והתפקיד החברתי הוא להתבונן, להכיל, לקבל, מה שכמובן קשור גם לתפקיד האישי, המכיל את הגבריות והנשיות, את העליונות והנחיתות, את "הטוב והרע" ואין בהם צורך יותר עדיין, שינוי זה איננו נתפס על דעת האנוש, אך יכולות אתן לדמות את עצמכן כבר אנדרוגיניות. במובן שהתכונות הגבריות והנשיות משמשות אתכן באותה המידה ונשלפות מ"אוקיאנוס הידע" שלכן בדיוק כפי שהן שבות אל "אוקיאנוס הידע" שלכן, כשהרוח מנהגת את הגוף. לא נרחיב כעת, נרחיב כשנעסוק בתחזית השנתית, אך זהו איזהו ספתח כפי שאתם נוהגים לומר, איזושהי התחלה להבנת הסובב והמסובב ולהכלת הרעיון שכול אחת מכן מהווה כוח ייחודי, חשוב ומשמעותי בשינוי התודעתי היקומי בקיום, ואיננו מדברים רק על הקיום האנושי.

תודה לכן על רשות נגיעה ועל הקשבה, אור ואהבה, שלום ושלווה מחברי ספיראלת האור".

סגור לתגובות.