על השינויים והתהליכים שעוברת האנושות חלק א'

שלום חברים, במסגרת עבודתנו השבועית להכנסת חומרים חדשים לאתר ולמשלוח אליכם, מצאנו שיחה שנערכה עם המדריכים במסגרת שעור ובה סדרת שאלות תלמידים ותשובות המדריכים לנושאים שונים הקשורים בשינוי שעוברת האנושות בעולם, שנראו לנו מאד אקטואליים. מקווה שתיהנו. באהבה רבה, דורית

חלק א'

שאלה: האם העולם יכחד?

מדריכים: "לא, העולם לא יכחד אלא יעבור, (ועובר כבר), טרנספורמציה. השינוי הוא במימדים, בדחיסות של המימדים, נכון יותר לומר, ולכן השינוי הוא גם בזמן. זמן ליניארי= דחיסות מסוימת, זמן מעגלי = דחיסות אחרת. זה זמן שונה בכל מיני עולמות, ויש עולמות שאין בהם בכלל זמן. השינוי הוא במעבר מדחיסות לדחיסות, או נאמר, מדחיסות לדלילות. מעבר כזה עוד לא היה אף פעם בהיסטוריה ב"כדור לימוד". "כדור לימוד" עובר לגלי אלפא.

מחדשים אותו, משדרגים אותו, זה הכול מילים שנכונות אבל לא מדויקות. זה אומר שכדור הארץ כישות חיה ונושמת פועם על תדר של גלי אלפא, גלים שלפני הירדמות".

שאלה: גם אנשים בעלי דעות קיצוניות?

מדריכים: "כל העולם יושפע מהשינוי. חלק מאוים משינוי ונאחז יותר חזק, וחלק זורם עם השינוי בקצב כזה או אחר, אבל מה שקורה שהעולם עובר מדלילות א' לדלילות ב', או מדחיסות החומר לדלילות יותר גבוהה, זה אומר שהזיכרון הנשמתי נפתח אצל כולם.

אפשר לומר שאתם עוברים כולכם גלגול בתוך גלגול. על מנת שהייתם חווים הוויה יותר רחבה, יותר גדולה קודם לכן, הייתם צריכים להיפרד מהגוף הפיזי הספציפי ולהיוולד לגוף חדש. הפעם אתם עושים את זה בעודכם בחיים, בחיים בתוך חיים. כלומר, הגוף הפיזי משתנה, ולכן כל התופעות הפיזיולוגיות שכבר דיברנו עליהן. התודעה נפתחת, החשיבה משתנה, וזה משפיע על כל יצור נברא בדרך שזה משפיע. המעבר מגלי אלפא הוא מעבר אחד מפני שאחריו יהיה מעבר לדלילות יותר גדולה. ובעצם מדובר על התרחבות של תאי זיכרון, ידע ומודעות לגבי מי אתם באמת, מה ייעודכם ויעדכם בחיים הנוכחיים, כך שזה ישפיע על כולם. זה לא מונע חריקות, סימה, אם תרצי. בדיוק משום שהשינוי אינו קורה בצורה של 'זבנג וגמרנו', כפי שאתם אומרים, אלא הוא תהליכי ב"כדור לימוד". יש תגובה לתהליכים של פחד, של התנגדות, של התכווצות, של אחיזה בתבניות ישנות לשמירת הביטחון, וכיוצא באלה, אבל כל זה מתפוגג ונעלם מפני שהמוסיקה החדשה שמתנגנת ב"כדור לימוד", אם תרצינה, משפיעה על כל יושביו. האם זה ברור?"

שאלה: יש סיבה לשינוי, למי שהחליט לעשות את השינוי?

מדריכים: "זה לא עניין של החלטה לעשות שינוי, זה עניין של תנודה מתמדת של התפתחות והתקדמות, צמיחה מתמדת. אתם רואים את זה בצורה ליניארית, אבל בעצם צריך לראות את זה בצורה מעגלית. יש כל הזמן השתנות והתחלפות, צמיחה, גדילה, הכלה הולכת וגדלה. כלומר, הפוטנציאל הופך ממש, (מפוטנציאל הוא הופך ממש), וככל שההתממשות שלו יותר גדולה, כך נוצר חיבור בין התודעה הנשמתית, למשל, לתודעה הארצית. כך שזה לא עניין של תכנון אלא זו תוצאה מעצם היותנו."

הארה: זו אבולוציה.

מדריכים: "בוודאי, זו אבולוציה נצחית. זה שבתוך האבולוציה הזאת יש תפקידים, כמו לחברייך (אנשי סיריוס), למשל, שהם הארכיטקטים של השינוי, כמו לנו ולקבוצות אחרות שמעבירות מידע ועוזרות, או מסייעות להכין תשתית שעל בסיסה המידע הזה יוכל להיקלט ולהצמיח. זה עניין אחר, זה שכל אחד מאיתנו בתוך האבולוציה הזאת פועל למען האבולוציה הכוללת והאישית של עצמו, אבל אבולוציה היא אבולוציה, והיא מתרחשת כל הזמן.

סגור לתגובות.