על השינויים והתהליכים שעוברת האנושות – חלק ב

שלום לכולם, כפי שהבטחתי שולחת לכם חלק ב' של סדרת שאלות תלמידים ותשובות המדריכים לנושאים שונים הקשורים בשינוי שעוברת האנושות בעולם, שנראו לנו מאד אקטואליים. מקווה שתיהנו. באהבה רבה, דורית

חלק ב'

שאלה: האם תהליך השינוי מתוכנן או שזה תגובה לתהליך?

מדריכים: "זה לא מתוכנן. הכול קורה בסדר אקראי מופתי מעצם ההיות. סדר אקראי עדיין איננו נתפס ב"כדור לימוד", בוודאי לא בתפיסה האנושית המקובלת. לכן קל לכם לראות יותר את התהליך, את המורכבות, מאשר לראות שהתהליך קורה כתוצאה מהקוד. קחו את "האין", המעט שמחזיק את הכול, כתוצאה מהקוד של "האין", מהמורכבות שקיימת בו נוצר כל היקום. כל היקום כולו נמצא בתהליך אבולוציוני מעצם היותו. אין כאן באמת עניין של תכנון כפי ניתן לחשוב ב"כדור לימוד""

שאלה: האם שינויי מזג האוויר זה תוצאה מזה?

מדריכים: "שינויי מזג האוויר, שינויים אקלימיים, בוודאי. גם השינויים הפיזיולוגיים שלכם כולל מחלות, תחושות לחץ, השמנה, בעיות כאלה ואחרות, גם כאבי גב, כל הדברים האלה קורים כתוצאה משינוי אנרגטי משמעותי שפועל על כל היקום כולו ועל כל אחד בכדור הארץ בוודאי גם כן, ומשפיע ברמה של מעבר מדחיסות לדלילות.

כלומר, אפשר לדבר, ואולי זה יהיה ברור יותר, על שינוי במובן של דפוסי חשיבה, ראייה ואמונה. שינוי הדפוסים יוצר הדהוד, השפעות, ובין השאר הוא יוצר שינוי ממשי בגוף הפיזי. הגוף הפיזי הופך להיות יותר גוף אור, גוף שמשדר ומתרגם את הממסרים שניתכים עליו.

עד עכשיו יכולת המוח האנושי לתרגם את כמויות המידע הגיע ל – 10% מ – 100% מידע. הכוונה היא להגיע ל – 60% מ – 100% מידע, שזה אומר חוויית חיים שונה לחלוטין מזו המוכרת כרגע, או עד כה, ב"כדור לימוד". ב"כדור לימוד" יחיו אנשים בעלי מיפתח זיכרון גדול, והם כבר נולדו בכמויות. השנים הקרובות משלימות את מעגל המאסה הקריטית ומשם אין דרך חזרה. עד שלא נוצר מעגל מאסה קריטית ישנה התנדנדות.

חשבו על כך בצורה של תפר, רגל אחת מימין לתפר, רגל שנייה משמאל לתפר ואתם באמצע, רוצים להעביר רגל ומשהו מושך אותה בחזרה. לא יכולים כבר להעביר את הרגל בחזרה למקום שהיא הייתה בהתחלה, על מנת ששתי הרגליים יעמדו ביחד. רגל אחת עדיין לא עברה לגמרי. כלומר, ההתנדנדות בין דעות ואמונות, בין ידע פנימי למה שאתם מסוגלים, ליכולת לממש את זה, וכן הלאה, (וזוהי רק דוגמה), עדיין קיימת. ההתלהמות, ההקצנות עדיין ניכרות. ברגע שהמאסה הקריטית משלימה את עצמה, מתחיל תהליך חדש לחלוטין. זה תהליך,שכבר דיברנו עליו לפני שנים מספר, שייקח עוד כשמונים שנה, זה כבר פחות משמונים שנה, להשלמתו המוחלטת. אבל מ – 2012 נסגרה טבעת אחת, וזאת טבעת גלי הביתא ונפתחת לחלוטין טבעת גלי האלפא, ומכאן שזה כמו שינוי שפה. עד היום דיברו עברית, ומהיום ידברו "עברית פלוס", וכל מי שירצה להבין את השפה יצטרך ללמוד "עברית פלוס". זה נכון לגבי כל שפה. זו רק מטאפורה. האם זה ברור?"

 שאלה: השינויים האלה שקורים, שאנחנו עוברים למצב שונה, המחלות, זה קורה כי אנחנו מתנגדים לשינוי? האם הדעות, האמונות והקביעות זה משהו שמתנגד לשינוי, ולכן קורים כל הדברים הפיזיים האלה?

מדריכים: "בוודאי, זה מאבק בין תוכנות, ולכן נתנו את המטאפורה של רגל אחת פה ורגל אחת שם."

שאלה: האם לאנשים עם תודעה לגמרי מפותחת גם צפויות בעיות בריאותיות?

מדריכים: "לא בהכרח, אבל יכולות להיות מפני שעדיין יש מאבק בין תוכנות. מי שפיתח מודעות רוחנית לא בהכרח התגבר על הפחדים, על החרדות, על קארמות שלו. האם זה ברור?

שאלה: איך לשמור על הבריאות כדי לא לסבול מהשינוי?

מדריכים: "למדוט, לחיות עם לב מואר ופתוח, להקשיב לאינטואיציה שלכם, לקול הפנימי שלכם שיודע. לא להתבלבל בין דעות ואמונות של אחרים גם אם הם מאוד חכמים. להקשיב לעצמכם עד הסוף, לשחרר את "אדון" או "גברת לא נעים", לשחרר את "אדון וגברת ביקורת, שיפוט". זה התהליך. נשמח לשוחח עימכם. לעת זו מבורכים אתם באור, באהבה, בשלום, בשלווה, בסקרנות מבורכת, היו ברוכים."

סגור לתגובות.