קבלת והכלת הדרך של עולם החומר כאמצע

לאחר מספר שנים בהם תקשרתי עם יהושפט התגלה לי עזרה המדריך הרוחני האישי הנוסף ולאחר עוד כמה שנים הסתבר לי שיהושפט ועזרה הם חלק מקבוצת הנשמות של "ספיראלת האור" ולאחר עוד כמה שנים הבנתי של"ספיראלת האור" יש השתקפויות בעולמות רבים. כך הכרתי את חברי בפליאדות המכנים עצמם מקה"פ כראשי תבות של "מרכז הקשר הפליאדי" שהיא השתקפות אחת מיני רבות של "ספיראלת האור" כולה. כך הכרתי אחים יקרים כמו בר-אל, אב-אל, רפא-אל ועוד ועוד שכינו את עצמם בשמות עם סיומת "אל" על מנת אוכל להבדילם מיהושפט ועזרה המצויים בכוכב אחר. 

תקשור מדריכי מקה"פ (מרכז הקשר הפלאידי) על קבלת והכלת הדרך של עולם החומר כאמצעי להתמרת אנרגיות

מדריכים: "אנו מבקשים לסייע לכם לזכור ולהפנים את המהות להשלמת ההשתקפות הנוכחית, המתעלה מעל החומר דרך החיבור אליו. שימי לב, "מתעלה מעל החומר דרך החיבור אליו"; דרך הפנמתו, הכרת ברכתו וקללתו (האחיזה בעצם דרך האהבה). הלב נפתח לאהבה ככל שמתאפשרת קבלה והכלה. זה מה שאתם מעבירים לעולם הסובב אתכם. זו ההתמקדות שתמגנט אליכם כל מה שנחוץ = אהבה חובקת כל, מכילה, מקבלת כפי שאת אומרת לאחרים: "זה מה יש. מה הכי טוב שאני יכולה לעשות עכשיו?" ואנו נוסיף: כל רגע, למילה עכשיו. אלו דברים שבאנו לומר לך, זאת התמרת אנרגיות."

דורית: המדריכים אומרים שהשלמת המעגל בחיים הנוכחיים = חיבור ארבעת הרבדים, קשורה להתעלות מעל החומר דרך החיבור לחומר. ז"א, שהחיבור לחומר לא תוקע אותנו בחומר ובתבניות של החומר, אלא מאפשר לנו להשתמש בחומר. לעשות את המעבר מחומר לחומר, או נאמר מחומר לרוח, להנהגת הרוח את החומר= השינוי המאוד גדול. ככל שהתפיסה שלנו מתרחבת יש יותר אפשרויות: יכולת הריפוי העצמי, היכולת להתבונן על דברים מכל מיני נקודות מבט ולא לגור באף אחת מהן.

הארה: זה חיבור לשפע.

דורית: בדיוק. אתה לא מתעלם, מתעלה מהחומר, במובן של עליונות, אלא מקבל אותו. זה אומר שאנחנו מקבלים את עצמנו לאורך כול הדרך כבני אדם, שלא הכול רואים, שלא הכול מבינים, שמגיבים מפגיעה, שמחזירים מלחמה שערה, שכועסים, שלא מקבלים, שנעלבים, שמאשימים, שמעליבים, ממקום של ראייה אנושית באותו מיפתח זיכרון שהיינו באותו רגע. מה קורה לנו בהאשמה? אנחנו לא מקבלים את מיפתח הזיכרון של אותו הרגע. אנחנו שופטים ממיפתח זיכרון אחר את מה שהיינו במיפתח זיכרון אחר. זה בלתי אפשרי.

סגור לתגובות.