חלק ב' השלמת תקשור "על תפיסה סובייקטיבית משרתת"

לפני שנים רבות, נתנו לנו המדריכים מטאפורה על מנת לתאר ולהבהיר את תהליך ההגשמה דרך חוויה של הנשמה את עצמה. לשם כך הראו לי תמונה של ביצת אור שהרבה, הרבה חוטי אור מסתובבים בתוכה. הביצה נראתה מחולקת לפסי רוחב = פסי/פרקי/מדרגות, ההתנסויות, כשבפס הראשון מסתובבים חוטי האור, מסתובבים ומסתובבים, ומסתובבים, עד שעולה אור לבן בכל הפס = הסתיימה החוויה של אותה מדרגה. החוויה הבאה מתחילה מהפס הבא, ממה שכבר הכלנו, מהתשתית שכבר חווינו, ואז שוב חוטי האור מתרוצצים וכן הלאה, עד שעולה האור גם בחלק הזה של ביצת האור וחוזר חלילה, כך עד שכל הביצה מוארת = מיצוי מלא של הפוטנציאל הנשמתי. זהו תאור התהליך של הקוד שחווה את עצמו, בעולמות שונים, בחוויות מסוימות שהשלים עצמו והופך להיות אור לבן. זה מה שקורה לנו עכשיו בגלגול ההשלמה. בתקשור הזה עלתה התמונה הזו שוב.

מדריכים: "התמונה שהראינו לך, ביצת האור עם החוטים כשכל חלק שמימש עצמו הופך לאור, כשביצת האור מהדהדת את חוטי האנרגיה שעדיין לא מומשו מתוך מצע המימוש. כך עד להשלמת חווית הפוטנציאל את עצמו.
יכולה את לדמות זאת למצב תודעה (מיפתח זיכרון) והשוני שבהתייחסות ובהתנהגות, בהשקפת העולם, ממיפתחי ראייה שונים, רוחב ראייה, ההבנה, התפיסה וכד'.

באותו עולם, באותו זמן תגלו התנהגות, התייחסות וכו' שונה לחלוטין, בהתאם לרמת הפתיחות של אותו אדם, אותה קבוצה, עד כדי מימדי תודעה שונים שנפרדים זה מזה כפי שקורה כעת ב"כדור לימוד" על מנת יתאפשר השינוי. "

דורית: לפני כמה שנים המדריכים התחילו לדבר על הרעיון שעד היום החוויה בכדור הארץ הייתה חוויה של שונות. דרך השונות הכרנו את החלקים בתוך עצמנו, למדנו לחמול, להכיל, לקבל, וכן הלאה. היום, על מנת יתאפשר שינוי התודעה בכדור הארץ, חלה היפרדות והדומה נמשך לדומה. בזמנו המדריכים ציינו 4 ממדי השלמת מעגל בכדור הארץ; מימד שלישי, רביעי, חמישי ותשיעי. כל הממדים קשורים למה שהמדריכים מכנים "מיפתח זיכרון" כלומר כל מימד מאופיין בכמות זיכרון מסוימת היוצרת השקפת עולם; "טוב, רע, בסדר, לא בסדר" וכיוצ"ב. המטרה הכוללת של הנשמות בלבוש אדם להגיע בדיוק להכרה הזו = כל אחד נשמה טהורה בלבוש אדם במיפתח זיכרון נבחר המשרת בדיוק את השלמת המעגל הנוכחי.

"המימד התשיעי" הוא מימד התודעה המכיל את כל ממדי התודעה האחרים, עד לכדי שוויון ערך מלא, שותפות מלאה, עשייה משותפת, וכן הלאה – הדמוקרטיה בשיאה, בלשון המעטה.

בתקשור הזה (שנתתי בשני חלקים), נותנים המדריכים את הממדים כדוגמה לשינויים במיפתחי הזיכרון שקיימים בכדור הארץ. מי שבחר להיוולד במימד השלישי חייב להיות במיפתח זיכרון של המימד השלישי אך, כל אחד שמיצה את החוויה שלו במימד השלישי יכול יעבור למימד התשיעי. כולנו בכדור הארץ נשמות מפותחות (גם אם זה ממש לא נראה כך) וכולנו משלימים מעגל, אלא שכל אחד משלים מעגל בהתאם למה שנחוץ לו או נכון לו. כלומר, גם אם מישהו היום נמצא באיזושהי קבוצה פנאטית כזאת או אחרת, המורה על מיפתח זיכרון מאוד קטן, הוא נשמה מפותחת שיכולה בסיום החוויה להתחבר אל מעבר לראייה שהיה מחובר אליה עד כה. כפי שכתבתי בתחילת הדברים:

כל מי מאתנו שבחר לעשות את דרך הלמידה האישית שלו ("שהרי השינוי בא מהפרטים"), "במימד התשיעי", בחר להכיל בתוכו את כל הממדים ואת כל מיפתחי הזיכרון.

כלומר, זאת המאסה הקריטית הגורמת לשינוי מפני שהיא מכילה את כל האחרים. במקרה הזה ההפרדה היא לצורך חיבור. ההפרדה "למימד תשיעי", נועדה לחיבור לשוויון ערך בתוך עצמנו.

"המימד התשיעי" מתקבץ בתוך עצמו כדי לעזור לעצמו להכיל את כל הממדים ולהוות מאסה קריטית שמשפיעה על השינוי מפני שהיא חומלת על כולם, היא מכילה את כולם ואת "טוב" ו"הרע" בתוך עצמנו.

לגבי "תפיסה סובייקטיבית משרתת". מה שאני מבינה זה שהתפיסה הסובייקטיבית של כדור הארץ משרתת אותנו כרגע בכדור הארץ. ברור כבר שזאת אינה אמת אוניברסאלית. מי שבחר להיוולד גבר או אישה בכדור הארץ חייב להתחבר לדפוסים של כדור הארץ או לתפיסה הסובייקטיבית של גבריות ונשיות על מנת שיוכל לממש את תפקידו בצורה הטובה ביותר, בעיקר אם הוא בא לעשות אינטגרציה.

לאחרונה גיליתי שעל מנת לעשות את האינטגרציה הזאת של חיבור "למימד התשיעי" כולנו זקוקים להתחבר בתוכנו לתפיסה הסובייקטיבית של כדור הארץ ולהכיל אותה. לקחת אותה כקרש קפיצה. זה כמו חוליות בשרשרת שמתחברות ביחד. כל עוד שאני נאבקת בדעות, באמונות, בחוקים ולא מקבלת את הנשיות שלי, אם נולדתי כאישה, או לא מקבל את הגבריות שלי, אם נולדתי כגבר, אני עסוקה במלחמה, לא בהכלה. התקווה היא שהמלחמה תוביל להכלה. פתאום הבנתי שקבלת העולם כמות שהוא על כל "הטוב והרע" שלו הוא קרש הקפיצה להתחברות "למימד התשיעי".

הארה: מדובר על "תפיסה סובייקטיבית משרתת". לדעתי צריך להשלים פה גמישות.

דורית: ודאי. "תפיסה סובייקטיבית משרתת" המאפשרת גמישות. בלעדיה אין גמישות כי זו לא איזושהי אחיזה. היום נולדתי אישה ומחר אני יכולה להיוולד כגבר, שהרי יש בי גם גבריות וגם נשיות. אני אעשה את הטוב ביותר למצות את הנשיות שלי בתור אישה בתנאים של כדור הארץ מתוך מודעות לכך שזוהי אחת התלבושות, אחד מערוצי הביטוי שבחרתי, וככל שאקבל אותם ואהיה בשלום איתם, כך אוכל להפיק יותר מהחיים ומהערוץ הזה.

סגור לתגובות.