הבחירה לחיים הנוכחיים היא תוצר… – חלק ב'

מדריכים: "על כן ומכאן, שינוי השקפה אישית של כל אחד, מושך השפעות בהתאם לו (אכן, כך פועלת המאסה הקריטית דורית) ומתחבר ל"מהות האור" (לקוד הנשמתי), שמעבר להשתקפות האנושית. קרי, למעגלי עצמה נוספים, הקשורים למעגל האנושי מעצם היותו חלק מהם, אך אינם קשורים באותה המידה = איסוף/קיבוץ, תודעתי אישי וקולקטיבי כאחד!!!
משתמשים אנו בהזדמנות זו להעביר מידע שאינו שייך רק אליכם, אך בזכותכם ניתך כגשם מרווה, להבנה עמוקה של מהות השינוי שכולנו בחרנו בו. שינוי במובן של איחוד תודעות, של חיבור הלכה למעשה ל"תודעת היש" והכלת תודעת החסר = שינוי תכנה".

דורית:כשההשקפה האישית של כל אחד מאתנו מושכת השקפות בהתאם, אנחנו מתחילים לבדוק את ההשקפות שלנו ולאט, לאט, רואים מה רלוונטי לנו ומה לא רלוונטי לנו. האחריות שלנו אחריות קולקטיבית היא לא רק לגבי ההשתקפות האנושית שלנו אלא גם לגבי כל ההשתקפויות האחרות, אנחנו לא מאפשרים זרימה חופשית בין ההשתקפות האנושית להשתקפויות האחרות שלנו. אנו יוצרים חסימות ואותן באנו לפרק. כשהמדריכים מדברים על התחברות למעגלי עוצמה הם מתכוונים גם לחיבור למעגלי ריפוי, ידע, יכולות, פתרונות, הבנות, תובנות, שהם הרבה מעבר לתפישה האנושית שלנו. אנחנו מקבלים המון כוח על כל הרמות ומכנים זאת איסוף או קיבוץ תודעתי אישי וקולקטיבי כאחד.

מדריכים:התוכנה מתאפשר כשכולנו נכיל את כל "הרע והטוב" בתוכנו, לא נמחא כפיים לטוב ולא נגעל מהרע, אלא נבין שאלו דרכים למיצוי שקיימות ועדין משתמשים בהם בפרט בכדור הארץ אך, איננו זקוקים להם עוד.
כעת, כל אחד מההשתקפויות האנושית בחרה להתחבר לקוד הנשמתי שלה במודע, כל אחת בדרכה, אם דרך היותה חלק מהמאסה הקריטית, כמוכם, ואם על ידי השפעת הרשת ושינוי המגנוט ב"כדור לימוד", היוצר שינוי עקב "חיקוי", או מבוי סתום, בדרך כלשהי.

אם ניקח בתור דוגמה אנושית כל מי ששבע את הדרך הישנה של "החטא ועונשו", של למידה מתוך סבל וכאב ומוכן ללכת לדרך חדשה. נחוצים לשם כך כלים חדשים והכלים החדשים מתחילים בתודעה… כן, בתודעה ההכרתית, המכילה יותר ויותר מהתמונה הרחבה של שאר השתקפויותיה ומכירה ברשת הלכה למעשה, כך שכל רגש אנושי ויהא העצום ביותר, מוכר במודע כרגש אנושי והופך בכך לחלק מ"אוקיאנוס" עצום של "יש" בתנועה מתמדת.

במילים אחרות, פחד, חשש, אגו ו""שאר ירקות"", אינם מנהלים יותר את ההשתקפות. תפישת העולם האנושית השתנתה, התמונה הרחבה של עצם חוויית ההתגשמות מופנמת וכל מה שנותר הוא להפיק את המיטב והמירב בכל רגע נתון של זמן, לטובת הכלל והפרט כאחד. כשאנו אומרים "לטובת הכלל והפרט כאחד", מתכוונים אנו לטובת הגוף הפיזי, על כל 4 הרבדים, כמו לטובת כל יצור נברא, כולל אתם עצמכם"..

דורית: כל הנשמות המצויות בכדור הארץ היום בחרו שינוי תודעתי. אין אחת שלא, גם זו שעכשיו נמצאת במחשכי התפישה. חלקנו בחר להיות חלק מהמסה הקריטית, שעושה את השינוי בפועל בשינוי החשיבה והראייה, כפי שחלק מהאנשים בחר לשנות על ידי היותו מושפע מהתפישה החדשה או שהשינוי מגיע עקב טראומות, מחלות, או אירועים שונים. יש מעט אנשים שקשורים למסה הקריטית "הלומדים בהתנדבות" כלומר, בקלות ולא מתוך איזשהו חיפוש, אילוץ וכד'. גם גילוי יכולת "הלמידה בהתנדבות", יכולה לבוא כתוצאה ממחלה כלשהי, קושי, מבוי סתום ואפילו מהרגשה של חוסר סיפוק, תחושה שהכול בסדר אבל לא טוב לנו, חוסר שקט, מה שמאד נפוץ. היום אנחנו מבינים שזו הדרך של הנשמה לעורר אותנו, לתת לנו להבין שעלינו לעשות שינוי.

מדריכים: "המעבר לשוויון ערך מלא לחוויית המושג "אני = אנחנו", מתאפשר מהפרט אל הכלל. הפעם, (במעבר החיים הנוכחי).
הפרט הוא זה המהדהד אל הכלל בהוותו דוגמה וסמל, מעצם היותו חושב אחרת, מתנהל ומתנהג אחרת וכל זאת משום, בשל, שינוי של ראיה, הבנה ותפישה במובן העמוק ביותר של המילה.
לשאלתך האילמת דורית, השינוי מתאפשר, כפי שכבר אמרנו פעמים קודם לכן, דרך קבלה והכלה. כשההשתקפות האנושית מקבלת, מכילה ומחבקת את אנושיותה, קרי את מיפתח הזיכרון המצומצם, את עיוורונה לגבי התמונה היותר רחבה ומתחברת לאמון מלא מעצם היותה נשמה החווה עצמה דרך השתקפותה האנושית ניתן מכאן לחוות אהבה לעצמה ולכל יצור נברא.

כך מתאפשר השינוי כיוון שהפחד, החשש או שמא נאמר "דפוס החטא ועונשו" הופך להיות חלק מהתוכנה הישנה שהאמת שבו, נמצאת רק בה ואך ורק בה. כל מי שחובר להיותו ניצוץ אלוה ממעל, אינו יכול להתחבר לאמתות התכנה הישנה כאמת אוניברסאלית שאין בלתה, אלא מבין שמדובר ב"תכנת משחק", כהרבה "תכנות משחק" של עולמות אחרים, שגבולותיה מאפשרים הגשמה דרך חוויה של הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחד מאתנו, באשר אנו".

תארו לכם שהגוף הפיסי והחיים האנושיים זה הכלי של הנשמה לחוות את עצמה. אם היא לא תשמור על הכלי הזה ולא תדאג לו איך היא תוכל להשתמש בו? יש כאן עניין של אחריות מאד גדולה, הרבה פעמים אנשים לא מבינים זאת אהבה לעצמנו אנחנו יכולים לחוות רק אם אנחנו מקבלים את האנושיות שבנו. את העיוורון, את מיפתח הזיכרון הקטן.

לכל עולם יש תוכנת משחק, בכול עולם אנו לומדים את הכללים של אותו המשחק על מנת נוכל לשחקו. חלק מכללי המשחק הם התנהלות בתוך גוף פיסי, בגבולות מסוימים, בהכרה מסוימת.

מדריכים: "כעת יקרים הכול הוא בגדר חלק מ"תכנת משחק", כך גם ההתמודדות החומרית, כך גם הזוגיות, כך גם כל חוויה וחוויה. ככול שלומדים את חוקי המשחק ומתאמנים בו ובו זמנית מודעים לעובדת המשחק כאתגר של ההשתקפות הנוכחית, הכול אפשרי, הכול!!!

אתם מוגנים מעצם ההיות, אך בוודאי שלא תזרקו את קוביית המשחק הרחק מלוח המשחק, אחרת אין משחק. כך לגבי ההשגחה וההזנה של הרובד הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני.

הנשמה בעלת אחריות להזין כל אחד מהם ולאפשר לגוף לקבל את מנת התנועה הנחוצה לו על כל הרבדים כולם.
לא יעלה על דעתה של הנשמה המכוונת את השתקפותה, לסכן, להרעיב, או לחילופין להאביס את גופה ולהחלישו, אלא אם כן הפך הגוף למולך.

מברכים אנו אתכם במעבר מזהיר לידיעת הנשמה את עצמה דרך הגוף הפיזי, בעזרת התודעה האנושית ודרכה. מברכים אנו אתכם באור ואהבה, בששון ובשמחת ההיות, בתחושת הברכה המנחה ובאומץ להיות אתם, לוחמים עשויים ללא חת להשלת הישן ולבישת החדש.

אור ואהבה מחברי ספיראלת האור".

סגור לתגובות.