על נשמה משלימה ומפוצלת ותפקידה

מדריכים: "מבקשים אנו להדגיש דבר מה עבור כולכם לפני התקשורים האישיים. ההתפצלויות מהוות כלי עזר, ערוצי חיוניות וכוח, ערוצי ידע ומודעות מסוגים שונים, ברמות שונות, מיד נסביר, עבור כל אחד מכם. כולכם בקבוצה זו, נשמות משלימות ומפוצלות, (זה לא תמיד כך).

ובכן, מה פירוש ערוצי ידע, כוח, בכל הרמות? כל מי שבחר בהתפצלות בחר בכמה רמות מודעות בו זמנית על מנת כך ישלים את החוויה האנושית, על מנת מעגלו ייסגר ויוכל להיפתח מעגל חדש.

המעגל שנסגר הוא של מיפתח הזיכרון ב"כדור לימוד". לעולם לא ישוב "כדור לימוד" למיפתח זיכרון של חמישה, שישה אחוזים ופחות מכך. כלומר, השלמת המעגל נוגעת בכל אותם אמונות, דפוסים, פחדים, תקוות, שאיפות, וכיוצא באלה, הנובעים ממיפתח זיכרון של עד 5%. ככל שגדל מיפתח הזיכרון והתודעה האנושית חוברת לתודעה הנשמתית, כך נעלמים פחדים, נעלמות חרדות, נעלמות אמונות, דעות וקביעות ונפתחים ערוצים חדשים של חשיבה, מתאפשרים גבולות הוויה אחרים, וכיוצא באלה.

כלומר, כל אחד מכם, התפצלויותיו יכולות להיות ממוקדות על חלק אחד מהאישיות, מה שאומר שאותו חלק ממצה עבורכם את התכונה הזו, האיכות הזו,  הכוח הזה, היכולת הזאת, הפחד הזה, החשש הזה, ואתם עצמכם לא צריכים לחוות את זה. הניסיון זורם ועובר בעורקי כל אחד מכם עם ההתפצלויות שלו הלך ושוב, בד"כ בלי שהמודעות ההכרתית ערה לכך.

אנו מעוררים את המודעות ההכרתית על מנת תוכלו להרחיב את התודעה המודעת שלכם, את הביטחון בעצמכם, את תחושת הערך, את זיכרון היכולת ואת מטרת ההשלמה דרך חוויה של מעגל זה. או שמא נאמר, את הדרך בה המטרה הזאת מתגשמת. (מטרה, היא הגשמה דרך חוויה והשלמת מעגל לכולם, אך הדרך שונה).

שאלה: האם בשחזור גלגולים אפשר לשחזר גלגול של אחד הפיצולים?

שאלה:בתקשור קיבלתי אני יודעת מי הנשמה המשלימה שלי. רציתי לדעת אם מי שאני חושבת שזה הוא זה אומנם כך?

מדריכים: "אנו מדברים בשתי שפות ונעשה הבהרה, שהרי הכול סמנטיקה לצורך הבנה של המורכבות, וזה הכול.

הנשמה שאת מתכוונת אליה משלימה איתך מעגל, אך היא איננה חלק אחר שלך, היא נשמה בפני עצמה, וכמוה יש עוד אנשים שאת פוגשת לאורך הדרך שברמות שונות חלק מהשלמת המעגל שלך, כפי שאת חלק מהשלמת המעגל שלהם. כשאנו מדברים על נשמה משלימה אנו מדברים על כולכן, או נאמר, כולנו שמשלימים מעגל בכל העולמות, בכל עולם בצורה אחרת. אך המעגל הגדול שמשותף לכולנו הוא מעגל תודעה משולב ומחובר. כלומר. רב ההפרדות מצטרפות להן אל שביל אחד. כלומר, אין צורך יותר לחוות את עצמכן שוב ושוב בסיטואציות נפרדות, והישות הנשמתית יכולה לבחור, מבחינת מצב התודעה שלה, המודעות שלה, בחירות שונות לחלוטין שנובעות מהחיבור לעצמה. אז כפי שנעשה חיבור של כל אחד מאיתנו לעצמו, (או מבחינתנו זה לקבוצה המורחבת), כך נעשה חיבור גלובאלי של כל נשמה ונשמה ב"כדור לימוד" למהות הנשמתית שמעבר לזמן ומקום.

אין אפשרות בשחזור גלגולים להתחבר לגלגול של סלימן, אומה, וכיוצא באלה, מפני שאת יכולה להתחבר אך ורק לשחזור שלך. ארבעת החלקים, (שאת ביניהם), הם אחד, הם לא ארבעה חלקים. הם ארבעה חלקים של דבר אחד לצורך חוויה שנולדו כאחד, התפצלו עם הלידה ועם המוות יחזירו להיות אחד. אלה אינם חלקים נפרדים במובן של גלגולים שונים. הם חלק אחד שהתפצל באותו מעבר חיים, באותה אישיות, כך שהשלמת המעגל מתאפשרת דרך החוויות של כל אחד מהפיצולים. אז למעשה שחזור הגלגולים הוא שלך.

שאלה: האם הנשמות שאנחנו  פוגשים בהתפצלות הספציפית הזאת מלוות אותנו גם ביתר ההתפצלויות שלנו?

מדריכים: לא בהכרח. הנשמות מתחלפות. לא תמיד אותה קבוצה נולדת באותו הזמן או לאותה תקופה, אך בהחלט כל מי שאת וכל אחד אחר פוגש, הוא איננו פוגש פעם ראשונה, רק כל פעם ההרכבים משתנים בהתאם לצורך".

שאלה: למה אנחנו לא יכולים לפגוש את החלק הנוסף שלנו, את ההתפצלויות שלנו?

מדריכים: "אי אפשר לפגוש את החלק הנוסף אלא בהדמיה מפני (ואנו יודעים שהדעת האנושית מאוד מתקשה להבין זאת ובכל זאת נאמר) ש:

א. אלו פנים שונות של אותו דבר והמפגש ביניהם גורם לאיחוד.

ב. על מנת למנוע את האיחוד הזה, שאיננו מאפשר למידה נפרדת או מופרדת, החלקים לא נפגשים. אלה לא חלקים באמת נפרדים, הם פנים שונות של אותו הדבר בדיוק. הגלגולים השונים הם פנים שונות של המהות הנשמתית. ההתפצלויות הן פנים שונות של אותה התפצלות ספציפית, ולכן אין מפגש בין החלקים לבין עצמם, ולכן, למרות שנשמה תאומה היא נשמה אחרת, הדמיון הוא כל כך גדול שכמעט ולא נפגשות נשמות תאומות. זה מיד יוצר סימביוזה. האם זה ברור והאם קיבלת תשובה?

שאלה: ההתפצלויות הן לא נשמות תאומות, הן נשמות שלנו?

מדריכים: "בוודאי. אך ביקשנו להדגיש את אי המפגש אפילו בין נשמות שאינן אותה נשמה, אך נשמות תאומות מאוד דומות, לפעמים כמעט זהות, והמפגש יוצר כזאת סימביוזה שלא מתאפשרת למידה מעבר לה.

סגור לתגובות.