על החיבור למימד שוויון הערך המימד ה – 9

מדריכים: "לא בכדי מדברים אנו על רעיון ההתנסות, שהוא הוא ההצלחה. היכולת לחיות כמתנסים, כמעזים, כטועמים מתוך תמימות אמיתית, אמונה, הומור, צחוק והנאה, זה הניצחון הגדול ביותר בחיים בעולם החומר. כל השאר קשור לנדנדת עליונות ונחיתות, (שלצורך העניין ניקח כדוגמה). כלומר, במילים אחרות, כל פעם שאתם מבקרים את עצמכם, חשים כישלון, יודעים ""יותר טוב"" כיצד עליכם להרגיש, לחשוב, להיות, לעשות, אתם מצויים בנדנדה הזאת. בכל פעם שאתם מקבלים את עצמכם ואת הרגע הנתון שלם ומושלם כמות שהוא, אתם על גל ההוויה של המימד התשיעי.

ראו לעיני רוחכם גל יפהפה, ופשוט עלו עליו בעיני רוחכם כמו גלשן גלים. תפסו מיומנות ארצית בגלישה על גל ההתנסות, האתגר, הקבלה, ההנעה, ההעזה וההנאה, ותוכלו לחוות סיפוק מלא ולמידה כתוצאה.

את מבינה, דורית, גם למידה איננה באמת מטרת החיים ב"כדור לימוד" אלא פועל יוצא מהחיים בו, שהרי אם המטרה היא התנסות, קרי, מיצוי היכולות, הכוחות, האפשרויות הנפתחים רק ב"כדור לימוד", הרי שלימוד, שיעור, "תיקון" הם משפטי התוכנה הישנה ואינם מתאימים לגל.

גל המימד התשיעי מכיל הכול, הכול זורם בו באותה מידה, באותה רמת דחיסות דלילה: כל תבניות החשיבה שאי פעם נאספו ב"כדור לימוד", כל האמונות, הדעות, הקביעות, כל המחשבות האנושיות, הכול מוכל בגל הזה. כל הרגשות, התחושות, הרגישויות למיניהן, הכול מוכל בגל הזה, וזרימה עימו פירושה הכלה של כל תכונות האנוש כחלק מהמיומנויות, דרכי הביטוי וההתנהלות שנלמדו/נרכשו ב"כדור לימוד" מעצם השהות בו, כך שדבר אינו "רע" או "טוב", בסדר או לא בסדר. אין טעיות, אין שיעורים, אין תיקונים, יש זרימה בלתי פוסקת עם כל עושר/מגוון הידע שנרכש ב"כדור לימוד" לאורך עידנים, לכדי זרימה חופשית, מזוככת מכל עכבה, דעה או שיפוט.

זרימה על גל המימד התשיעי פירושה הוויית החיים, הוויית עצמכם במאה אחוז כל רגע נתון. כשאתם שופטים, מבקרים, מתכווצים, מרגישים כישלון, אזי מתרסקים אתם אלי סלעי עבר ואינכם זורמים בגל המימד התשיעי.

התרסקות זו מעייפת, מתישה, מכאיבה…

אין הכוונה לכך שלא תזילו דמעה לעתים, אין הכוונה שתאבדו תחושות אנוש, הכוונה היא שתחושות האנוש יוכלו (מלשון הכלה), בתוככם ברמה ובדרך שתוכלו להתחבר, להכיל, כחלק מההוויה האנושית. קרי, שתחושו, תחוו את העושר העצום הקיים בכם ובישויות אנושיות אחרות ותשמחו עם כל גילוי. כל תופעה מיוצגת ע"י אחר המגלה לכם, או מאפשרת לכם לגלות בתוך עצמכם את המגוון הקיים בכם ולכם."

סגור לתגובות.