תקשור עזרה על התרחשויות עתידיות

דורית: בחרתי להביא תקשור זה משום היותו רלוונטי גם היום. הביטחון מתערער לעיתים אל מול מידע של אחרים וגם על זה עלינו לוותר, ללמוד לשים את זה בצד.התקופה מעלה את כל חוסר הביטחון שלנו על מנת נוכל להתמודד, להרפות ולהניח לזה לשקוע ב"ים הידע" הכללי ולהתחבר לשוויון ערך. לא ניתן לעבור למימד התשיעי (כפי שהמדריכים מכנים את ממד שוויון הערך), אלא אם כן מאפשרים לכל מה שמונע מאיתנו ביטחון מלא בעצמנו, תחושת ערך מלאה בעצמנו לעלות, ואז להרפות ולהמשיך הלאה.

יש פה שני דברים בסיסיים:

1. זוהי תקופה שהכול צף. זו ההצפה של חוסר הביטחון, רגשי הנחיתות, העכבות, כל הדברים מהם אנו אמורים להשתחרר.

2. זו תקופה שמאפשרת התבוננות והכלה – שינוי תודעה.

תקשור עזרה  מה – 3.7.2007

עזרה: "אשר לשאלתך, דורית, לגבי התרחשויות עתידיות שיש להתכונן אליהן ולגבי רמות התקשור בכדור הארץ ומשמעותן ובכן כך: התרחשויות של שינויים אנרגטיים בפיזי קורות כל הזמן. שינויים עליהם דיברנו בזמנו, כמו שינויי מזג אוויר בעולם המתרחשים זה כבר, מה שמוביל לערעור הולך וגדל של הדרך הישנה משום שאין אפשר לבטוח בה. אין אפשר לבטוח שהקיץ יהיה חם "כמו תמיד", האביב יהיה נעים "כמו תמיד", ואפילו אין אפשר לבטוח בארבע עונות שנה. אנו דיברנו על מעבר לשתי עונות ללא עונות ביניים, אלא למעבר הדרגתי מחום לקור, קרי, מקיץ לחורף ומחורף לקיץ וזוהי מטאפורה גם, לא רק מציאות שהולכת וקורמת עור וגידים בשנים האחרונות. מטאפורה במובן של שינוי התוכנה, של מעבר הדרגתי, אך מהיר בין מצבים. כבר אין צורך בארבע עונות שנה על מנת לעורר תשומת לב לשינוי. יש יכולת להוות שינוי הלכה למעשה.

לא, איננו מדברים על הכנות ל… ולא משנה למה מפני שאין כל צורך בכך, השינויים קורים ויחד עימם אתם נישאים. אין צורך בהכנה, אם היה, היינו מעבירים מידע, הכנה.

אכן יש בעולם "מוקדי כוח" אנרגטי, בכל ארץ ישנם "מוקדי כוח", זה איננו מיוחד או יוצא דופן לעם, או לחבל ארץ מסוים, אך כל מוקד אנרגטי הוא בעל איכות שונה ומושך תשומת לב בהתאם לצורך הסובב באותו הכוח.

הכוח האנרגטי שנובע ממוקד ירושלים בפרט, וישראל בכלל, נוגע באנרגיה שהובאה לכדור הארץ לפני כששת אלפים שנה כתוכנה חדשה שהיא אסופה של תוכנות כדור הארץ עד אז. קרי, קונקרטית, מעשית, לוגית, אנושית ורוחנית כאחת, זו היהדות. גרעין ידע זה שנבט ונבט, הנביט ונבט, נבט והנביט ומייצג את החומר והרוח בנפרד וביחד, את "האחד, יחיד ומיוחד", "הגויים", "האור לגויים" ואת האחדות, עם השאיפה והכוונה להתאחדות עם האלוהות "בדרך של האדמה הטובה". קרי, מייצגת את החיים בכדור הארץ בחיבור לכל ארבעת הרבדים שהזיכרון של "מניין באת ולאן אתה הולך" מלווה.

כלומר, לא בכדי מדובר על ירושלים כמרכז כוח אנרגטי משמעותי שעיני העולם נשואות אליו וכל הדתות מבקשות בו אחיזה, משום שהיהדות מייצגת את היחיד ו"האחד" באותה המידה.

כל מרכזי הכוח האנרגטיים מושפעים באותה במידה משינויי האנרגיות, ומהיותם מרכז כוח הם מקרינים בעוצמה גדולה יותר את מהותם ומשפיעים על הסובבים אותם. במקרה שלכם: קוראים לאחדות ומייצגים או חושפים, את כל השונות בכדי שתתאחד.

אין "נבואות שחורות" בפינו ואין לכם ממה לפחד או למה להתכונן. קבלו את "הפרסומים" השונים בחיוך, בהבנה ובברכה, שכן הם מעלים את הדברים לסף מודעות שחלק זקוקים לו. בוודאי שישנן רמות מודעות שונות המועברות לכדור הארץ ומצויות בו, שלא לדבר על הראייה הסובייקטיבית של כל אחד מהמתקשרים המעבירים את המידע.

ההבחנה קלה ביותר: מה שמדבר אליכם הוא נכון עבורכם, ומה שאינו מדבר אליכם מעורר אי נוחות (כדברייך דורית), לחץ, חשש וכד', אינו נכון עבורכם.

עליכם להבין את משמעות המעבר: המעבר הוא למפתח זיכרון גדול יותר = "ואהבת לרעך כמוך". קרי, המעבר הוא לשוויון ערך מלא, להכרה מלאה בייחוד הנשמתי, בקבלה מלאה, לשמחת ההיות ולאהבה לעולם הסובב, כפי שאמרנו פעמים רבות, אני = אנחנו.

כל מי שמעביר מידע שלא מרמת המודעות הזאת אינו מתאים לכם. עליכם לשים היטב לב ולחבק רק מה את שנכון לכם, לחבק על בסיס של קבלה, אהבה, אחווה, שוויון.

אל דאגה דורית, כל מידע שרלוונטי נעביר בהתאם לצורך. אתם לומדים ומתרגלים אמון מלא בעצמכם בעזרתנו. לומדים ומתרגלים את גילויי הדרך דרך ניסוי ותעייה, מוותרים על דפוסי ההנחיה של התוכנה האנושית הישנה, "מורדים" ויוצרים מהפכים על מנת להרגיש מוגנים ובטוחים, עם מתן רשות הולך וגדל לרגישות האמיתיות שלכם לבוא על פנים.

עליכם לעשות רק דבר אחד, לנוע על פי המנגינה הפרטית שלכם, להישמע לה במאה אחוז. אתם יודעים, יודעים, יודעים. אל תהרהרו ואל תהססו, את יודעים, אל תבלבלו לעצמכם את המוח עם תיאוריות נפלאות וחכמות אך לא הולמות אתכם. מבקשים אנו כי תפתחו את התיאוריה שלכם בקול רם לעצמכם במובן של מה נכון עבורכם.

לכו עם הידיעה הפנימית האמיתית ואל תערערו אותה בשום צורה, בשום דרך, עם שום היגיון לא שלכם ולא של אחר.

עליכם ללמוד להיות שלווים באמת משום שאתם בטוחים, משום שאתם יודעים, משום ש"ככה זה" ולהפסיק להאשים עצמכם בכך שאתם יוצרים ""מציאויות פנטזיונריות"" אין אפשר להמציא את מה שאינו נמצא."

סגור לתגובות.