מדיטציית טיהור והטענה בעזרת "כד האור"

נעצום את העיניים ונשב הכי נוח שאפשר………………………………………………….

ניקח נשימה עמוקה, עמוקה מגובה קומתנו הרוחנית אל הגוף הפיזי ואל האאורה.

ניקח עוד כמה נשימות כאלה, שלוש, ארבע, חמש, עמוקות, עמוקות…………………

וכעת נדמה לעצמנו כד של אור יפהפה. "כד האור" שקוף ומשמש גם כמראה. כלומר, הוא מראה לנו מצב, ויש בו גם אנרגיה שממלאת………………………………………………..

נאפשר ל"כד אור" לעמוד מול העין השלישית שלנו. "כד האור" מראה לנו מה מצב העין השלישית שלנו – פתוחה, סגורה, מאוזנת, לא מאוזנת.., והוא מוזג לתוך העין השלישית אנרגיה שנחוצה לאיזונה………………………………………………………………………

ו"כד האור" יורד כאילו שיש לו כנפיים, ועומד אל מול שאקרת הגרון ומשקף לנו את המצב של שאקרת הגרון, ובמידת הצורך מוזג אנרגיה אל תוכה. זה כד שתמיד מלא אנרגיה, אנרגיה ניטרלית, מזינה וממלאת……………………………………………………………..

וכעת הוא יורד ועומד מול שאקרת הלב, משקף לנו את המצב של השאקרה וממלא אותה במידת הצורך…………………………………………………………………………………….

אם יש צורך ש"כד האור" יישאר יותר זמן באיזשהו מקום, הוא משכפל את עצמו בקלות ונשאר את הזמן שנחוץ לאותה שאקרה למלא את המאגרים שלה………………………..

אנחנו מאפשרים לזה לקרות…… כלומר, בו זמנית כד  האור יכול להיות מול הלב, כפי שהוא כרגע, לשכפל את עצמו לגרון או לעין השלישית אם יש צורך……………………………….

וכעת "כד האור" נעמד מול הסולר פלקסוס, מקלעת השמש שלנו, משקף לנו את מצבה וממלא באור, באנרגיה מזינה ומחבקת……………………………………………………….

ו"כד האור" נעמד מול השאקרה השנייה, משקף לנו את מצבה וממלא אותה במידת הצורך…………………………………………………………………………………………….

ו"כד האור" יורד אל השאקרה הראשונה, אל מולה, משקף לנו את מצבה…וממלא אותה במידת הצורך……………………………………………………………………………………..

הוא ממשיך למלא את השאקרה הראשונה בעוד ועוד אנרגיה שמתחילה להסתלסל ולעלות במעלה השאקרות, מהראשונה לשנייה, לשלישית, לרביעית, לחמישית, לשישית ויוצאת דרך הכתר. "כד האור" ממלא את השאקרה הראשונה כך שאנרגיית הקונדליני מופעלת בעוצמה רכה, נעימה, עדינה, ובאלגנטיות יוצאת דרך הכתר……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………..

כעת "כד האור" עולה ונעמד מעל הכתר ושופך אנרגיה אל תוך הכתר. הוא מזין את סליל האור, את הקונדליני מלמעלה כלפי מטה………………………………………………………

הקיני, האלה ההודית של השאקרה השישית, מנווטת את "כד האור". היא מקבילה לשכינה מבחינתנו, ואנחנו מבקשים ממנה שתאמר לנו משפט אחד להארה. היא נותנת לנו צידה לדרך,- משפט אחד…………………………………………………………………………………………………………….

אנחנו זוכרים את המשפט ורושמים אותו……………………………………………………..

"כד האור" תמיד שם לרשותנו בידיה של השכינה המאפשרת הזנה מלאה, המאפשרת איזון. והיא תמיד שם לתת לנו עצה או הארה או הכוונה שבדיוק עכשיו נחוצה לנו……………..

וניקח נשימה עמוקה, עמוקה של אנרגיה מכפות הרגליים החוצה אל הכתר, ומהיקום דרך הכתר אל כפות הרגליים. נרגיש את זרמי האנרגיה שעולים ויורדים במעגלים אובאליים של אור דרך הגוף שלנו………………………………………………………………………………….

ולאט לאט נשיב את תשומת הלב שלנו לחדר הזה ולזמן הזה ונפקח את העיניים…………

סגור לתגובות.