שיחה על שינויים בהרגלי השינה והשינויים פיזיולוגים

נשאלתי בחודשים האחרונים על ידי רבים מה קורה לגבי הפרעות שינה, האם משהו לא בסדר, מה קורה, מה ניתן לעשות וכד'.

הפרעות השינה הן חלק מהתופעות המתרחשות כתוצאה מהשינוי המתחולל בכדור הארץ. השינויים המתחוללים מצביעים על סנכרון מחדש/מחודש,  בין האנרגיות הפיסיות של הגוף, לבין האנרגיות של הרוח. במילים אחרות, מודעות חדשה נפתחת בכדור הארץ לגבי אין ספור נושאים, המערערת את הידוע זה מכבר ובעצם כך יוצרת שינוי כימי במוח האנושי (שינוי תפיסה, ראייה, תהיות ורצונות). לדבר זה תוצאות פיסיות המצביעות על איזון מחודש. הגוף שלנו עובר שינוי, אפילו טראומטי, מבחינת שינויי האנרגיה. תופעות אלהעל פי המדריכים, נובעות משתי "תוכנות הפעלה" המתנהלות בו זמנית ב"מחשב אחד" = בגוף אחד, במוח אחד, בכדור הארץ."תוכנה ישנה" = כל דפוסי כדור הארץ מקדמת דנן. "תוכנה חדשה" = מחשבה חדשה, דפוסים חדשים, ערוצי תקשורת חדשים, יקומיים וקיומיים או במילים אחרות, קשר בין יקום לקיום, בין הנשמה/האנרגיה והגוף הפיסי. נולדנו ל"תוכנה הישנה", קרי, לכל הדעות, האמונות, הקביעות של מה נכון ומה אפשרי, מה מקובל, מה ערכי, וכד' בכדור הארץ מאז ועד היום, על מנת לתפקד היטב בחיים האנושיים,עד שאנחנו, ביחד עם כדור הארץ, נעבור ל"תוכנה החדשה" שעדיין לא רווחת בו/בנו. זה לא פשוט. השינויים האלה מתבטאים גם בשינויים פסיכולוגיים מבחינת תפיסת עולם, תפיסת העצמי, הסבלנות לדברים מסוימים, הטעם, החשק, הצרכים משתנים וכו' ובשינויים פיסיולוגיים,מבחינת כוח פיזי, הצורך לישון, הצורך לעשות דברים שלא עשינו אף פעם, ואולי אפילו לא הגיוניים בתפיסה המקובלת וכן הלאה.

הזמן משתנה, הכול נהיה יותר דחוס, יותר מהיר, כאילו יותר לאט. לדוגמא: כשמתבוננים בחללית שמסתובבת במהירות אדירה נראה לנו שהיא עומדת במקום.  "תוכנת ההפעלה החדשה" לאט, לאט, לאט, מחליפה את "תוכנת ההפעלה הישנה" ונוצר שינוי תודעה אדיר. זה אינו עוד המשך של מה שהיה.

התופעות מתבטאות בהרבה צורות, (מעבר להפרעות שינה), אוכל לכנותן "הפרעות קצב": בעולם החומר המוכר והידוע לנו עד כה, מתחלף הסדר, הקצב הלינארי, לתדר פחות דחוס, יותר מהיר, קל, זורם, המאפשר תקשורת הרבה יותר רחבה המאפשרת נגישות גדולה יותר לידע, למידע, לשימוש באינטואיציה, לקשר שביננו לבין עצמו לבין הסובב אותנו, לאינטרס חברתי ואכפתיות מבחינת ההכרה שאני = אנחנו, (שכולנו ניצוץ אלוהה ממעל הנתון על פי בחירתו בעולם פיסי בו הזיכרון מצומצם), לשוויון ערך, לקישור וחיבור בין דברים שקודם לא נראו קשורים, להמצאות, גילויים, קישורים וכישורים, בקצרה, מאפשרת ביטוי של עולם הרבה יותר אכפתי, עשיר, מגוון, מבחינת הביטוי האישי והחברתי, פותחת אפשרויות רבות ושונות, תגליות מדעיות, רפואיות, פסיכולוגיות = שינוי קצב/תדר. הגוף הפיסי שנוצר בדוגמת העולם הליניארי עובר שינוי דחיסות/תדר, הגורם לשינויים פיסיולוגיים ופסיכולוגים.

אנשים שישנים בדרך כלל מאוד טוב, צעירים ומבוגרים כאחד, מדווחים על שינויים בהרגלי השינה. הם מתעוררים לפנות בוקר, או לא נרדמים,מרגישים עייפות גדולה,מאוד קשה להם לקום בבוקר, מרגישים שהגוף זקוק ליותר שינהוכיוצב"א.

אתייחס לנושאהפרעות השינה, בהנחה שאנו בריאים והבדיקות הרפואיות תקינות: השינוי האנרגטי המתחולל בכדור הארץ, משפיעכפי שכבר נאמר, על הגוף הפיסי בצורות שונות, אחת מהן היא הפרעות בשינה הסדורה. כאמור, אנשים רבים מאד מדווחים על התעוררות מספר פעמים בלילה, על אי יכולת להירדם שעות על שעות, על מספר שעות שינה קטן הרבה יותר ממה שהיה נחוץ להם קודם, על התעוררות עקב חלום, שיחה דמיונית, מראות לעיני הרוח, וכו'. לחילופין, אנשים מדווחים על עייפות גדולה וצורך גדול יותר בשעות שינה.

תלמידה: פעמים רבות בזמן האחרון, אני מתעוררת באמצעהלילה ורואה דברים. זה לפרק זמן מסוים, אחר כך אני במדיטציה והולכת לישון נרדמת ושוב מתעוררת עקב מראות שאני רואה, קולות שאני שומעת וחוזר חלילה.

דורית: אחלק את תשובתי לשלוש: 1. תקופה זו מגבירה לאין ערוך את הרגישות הקולטת והיכולות העל חושיות שלנו. התוצאה: רגישות יותר גדולה, ראייה לעיני הרוח, אינטואיציה מפותחת יותר, הארות רבות נקלטות במוח ומתרגמות למידע, חלומות מוחשיים כחוויה ממשית וכד'.

2. מדריכים אישיים אינם מפריעים לנו לישון, אינם מעירים אותנו ואינם מתערבים בחיינו אלא אם כן אנחנו מבקשים את המעורבות הזאת: נשאל אותם שאלה, נקבל תשובה, לא נשאל אותם שאלה, לא נקבל מהם תשובה. אחד הדברים הכי משמעותיים בקשר שלנו עם המדריכים האישים הוא, שהם לא מתערבים בחיינו מכיוון שהם סומכים עלינו במאה אחוז שנתנסה במה שבחרנו. הם לא מפריעים לבחירה שלנו ולא יוצרים תלות. המדריכים יכולים לתתלנו כל מיני סימנים כדי שניווכח בקיומם ונתחיל להאמין בהם ונתחבר אליהם, אך כאמור, הם לא מעירים אותנו בלילה, אלא אם כן אנו נתונים בסכנה.

3. אני מתרשמת, על פי מה שסיפרת, שהרצון, או הצורך הפנימי שלך להתחבר הוא מאוד גדול, כך שבאיזשהו מקום בתת מודע את מעירה את עצמך. על מנת להביא למודע את הדברים, ברגע שאת מתחילה לחוות איזושהי חוויה מחוץ לגוף, את מעירה את עצמך בלא מודע, כדי להביא את זה למודע. ככל שתוכלי לעשות את זה בערות, כך לא תצטרכי להעיר את עצמך בלילה. כפי שאמרנו קודם זוהי תופעה, חלק מהתקופה, בה הרגישות הקולטת שלנו עולה, טווח הקליטה שלנו גדל לאין שעור, לפעמים עד כי אנו מתעוררים בלילה מודעים למה שאנו קולטים.

תלמידה: ואז אני מתחילה לראות תוך כדי שינה?

דורית: כן. בשינה לעומת הערות, טווח הקליטה גדל מאד היות והתבניות האנושיות אינן פועלות באותה מידה. היום, בזכות המעבר מגלי ביתא לגלי אלפא, יש לנו יכולת לקלוט מידע ולזכור את החלומות יותר מאי פעם, כך שמידע שקודם לא הגיע להכרה המודעת, מגיע.כשאנו ישנים הנשמה יוצאת מהגוף והתודעה שלנו מתפרשת על פני היקום. חלום, זו חוויה של מציאות אחרת, נוספת. בחלום אנו מטיילים בעולמות, פוגשים אנשים. ביכולתנו לפגוש אנשים שחיים פה שגם תודעתם משייטת,ביכולתנו להיפגש עם המדריכים שלנו, עם חלקים אחרים שלנו, עם אנשים שנפטרו ולחוות עולמות מקבילים.

בחילופי העיתים מתבלבל לו הסדר הליניארי הישן והמוכר ואנו חווים לעיתים בלבול, תהייה, אחיזה, צורך בשחרור, בחידוש, יחד עימו. אלה כולם מסממני התקופה, הכול בסדר, בסדר הנכון וכפי שאומרים המדריכים:

"הכול קורה בדיוק ברגע הנכון ובזמן המתאים בדיוק! לו תכירו בכך יקל עליכם השינוי ותרוויחו בגדול"

סגור לתגובות.