2012 בפתח שיחה ותקשור מדריכים

כבר שנים רבות אנו מצויים בתהליך שינוי בכל תחומי החיים בכל העולם. המדריכים מדברים על 2012 כנקודת ציון של שינוי מהותי בפועל בתפישה, בחשיבה, בראיית הדברים, בשימוש באינטואיציות, בהתייחסות לעצמנו ולעולם, אצל מאסה גדולה של אנשים היוצרת מאסה קריטית.

מדובר על שינוי אנרגטי שיוצר התעוררות טוטאלית לגבי מי אנחנו ומה אנחנו באמת קרי, מעבר להיותנו אדם בגוף פיסי. כל עוד פועלים מסכי השכחה ואנו רואים עצמנו כאדם שאפילו אין לו חיים אחרי החיים, שכל מה שקיים אלו החיים בכדור הארץ, התודעה פועלת בהתאם. ברגע שאנו מפנימים שהחיים האלה הם  השתקפות של משהו הרבה יותר גדול ורחב, ההתייחסות שלנו משתנה והתודעה האנושית מכילה את התודעה הנשמתית. ההודים מדברים על האווטאר, על הנשמה שיורדת לכדור הארץ עם הזיכרון המלא של מי היא. אנחנו צועדים למקום של אווטאר, למקום של היכולת להבין ולקבל, לחמול ולחבוק בתוך עצמנו, את עצמנו ואת הסביבה. התוכנה האנושית עדיין שלטת, אך ב – 2012 חומותיה מתמוטטים. מסתיים מעגל מאוד, מאוד ארוך של עליונות ונחיתות, של "טוב ורע", של "גן עדן וגיהינום".

הלוח העברי והלוח של המאיה מסתיים מפני שמתחיל עידן חדש בכדור הארץ. אי אפשר להמשיך את הספירה של מה שהיה קודם. הזמן משתנה, הוא הופך ל"זמן מעגלי". דברים משתנים ברמה שצריך לעשות לוח חדש ולהתחיל ספירה חדשה.

חלק מאיתנו בחר לחבר את התודעה הנשמתית לגוף הפיזי, לתודעה הפיזית, חלק לא עושה את זה כך ויתעורר בדרכים אחרות. יש הרבה מאוד פחד מהשנה הזאת. כל מיני אנשים מנבאים כל מיני נבואות אפוקליפטיות מפני שהלוח היהודי והלוח של המאיה נגמרים ב – 2012. עד 2012 יש תחזיות, יש לוח.

אנו מפחדים מדברים קשים מפני שאנו נושאים בזיכרון חוויות ודברים קשים שעברנו. איננו מפחדים סתם.

בערך כל עשרים אלף שנה חלה תזוזה של הקטבים. כדור הארץ נע בתנועה סיבובית סביב השמש, ויש לו גם תנועה פנימית כמו התנדנדות של שיכור, וכל עשרים אלף שנה התנועה הזאת גורמת לשינוי מהותי.  המדענים מדברים על כך שכל עשרים שנה חל shift אנרגטי בכדור הארץ, חלה תזוזה אנרגטית של כמה מ"מ שגורמת לכאוס. כדור הארץ מורכב מפלטות טקטניות שמונחות מתחת לפני השטח, המסודרות בצורה כזאת שכדור הארץ יוכל לנוע במערכת. כשמתרחשות רעידות אדמה, התפרצויות געשיות וכו',  הפלטות זזות. כשהפלטות זזות זה יכול לגרום שבמקום שהיה בו מים תהיה יבשה ולהיפך, ומבחינת החוויה האנושית זה גורם לאסונות טבע מאוד, מאוד קשים. יש מקומות שנעלמים מעל פני האדמה, מקומות שעולים לפני הים, ים הופך למדבר, מדבר הופך לים. למשל, תקופת המבול. מדברים עליה כעל תקופה אפוקליפטית של תזוזת הקטבים, של שינוי, של שיטפונות אדירים.

כשהתחלתי לתקשר באפריל 1986 המדריכים דיברו על קיומן של נבואות אפוקליפטיות: הצפות גדולות, התחממות הקטבים ותהליך המסת הקרח וכו' שישויות מכל קצות היקום פועלות לצמצמן.

אז יצאו הספרים של קריון עם הרשת המגנטית, בהם הוא מספר על כך שהם יוצרים טבעות או רשת אנרגטית סביב כדור הארץ כדי לאזן את האנרגיה.

עברו כמה שנים והמדריכים אמרו לנו שהמצב הרבה יותר טוב, והשינויים שיהיו יהיו קטנים ונקודתיים מפני שהם (ככלל), הצליחו ליצור רשת הגנה לכדור הארץ, על מנת יתאפשר שינוי מצב התודעה האנושית מראיית "חור מנעול" לראייה רחבה, ליכולת הכלת הנשמה באדם.

יש התעוררות מאוד, מאוד גדולה. זהו shift אנרגטי מאוד גדול. כדור הארץ עובר סופית לגלי אלפא, גם אלה שמתנדנדים, כל אחד ברמה שלו. הקיצוניות תהיה עוד יותר גדולה.

ציטוט נוסף מדברי המדריכים על 2012

ברצוננו להוסיף דברים לגבי התקופה הבאה עד ל – 2012 על מנת תוכל (מלשון הכלה), ההתרחשות, הרחישה, בשנה של  shift  אנרגטי כה משמעותי.

את מבינה, דורית, כל השנים האחרונות (כשלוש, ארבע), חלה מערבולת חלקיקי אנרגיה קריסטלית ב"כדור לימוד" ההולכת ומתעצמת כמעין צנטריפוגה הפוכה השואבת אליה. מערבולת צבעונית זו הופכת לקרקע מציאות. קרי, מעבירה מזמן ליניארי לזמן מעגלי, מהקבוע למשתנה, או להוויית התרחשויות מתמדת בתנועה ובתנודה מתמדת. אפשר לדמותה לחור שחור השואב אליו את כל הדומה והמשלים. אפשר לדמותה  לרשת אנרגטית של אנשי אמל"ש (אנשי המפתח לשינוי), הבוערת כמשואת אור תמידית, אור נצח, המתפשטת ב"כדור לימוד", המתמזגת עם "כדור לימוד".

כעת, שינוי אנרגטי שכזה אינו מתרחש באחת, ועל כך דיברנו לא אחת.

כלומר, המהילה של אנרגיות דלילות יותר בכדור הארץ גוררת אחריה "פיצוצים", הארות, "אואירקות" ומתבטאת בצורות שונות. מתחוללת תמורה אישית אצל כל תושבי היקום שהמעבר הוא (כאמור), מהתבייתות על ה"אני" לחיבור ה"אני" ל"אנחנו". קרי, הייחוד אינו פועל עוד בשדה הפרטי, אלא בשדה החברתי. הוא חלק ממנו, מודע לו ומודע לעצמו, תורם את חלקו, ועד כמה שיישמע הדבר מוזר ואולי אפילו אבסורדי, זה נכון גם לגבי כל הקבוצות הפנאטיות הקיצוניות המאוגדות ב"דבק" האידיאל החברתי שלהן. אך להבדיל, אינן מתחברות ל"אנחנו" היקומי, אלא נשארות נעולות על האידיאולוגיה הפרטית הסובייקטיבית שלהן הנתפסת בעיניהן כאמת יקומית, כ"כזה ראה וקדש", עד לכדי חוויית האבסורד משום השינוי, ולמה הכוונה? – הכוונה לכך שכל העולם כולו הפך לכפר גלובאלי רשתי, כך שכל פעולה משודרת מקצה העולם ועד קצהו, וישנה כתוצאה אפשרות לבחון את הפנאטיות, הקיצוניות מנקודות מבט המחזקות, או מבטלות אותה, אך בכל מקרה, הגורמת לשיקופה האבסורדי.

מעולם לא הייתה תקופה משוקפת, מתוקשרת  ומשודרת כזו. חשבו על השינוי המתאפשר כתוצאה. אור ואהבה, שלום ושלווה מחברי ספיראלת האור".

הכותרת של שנת 2012 היא שנה של התעוררות נשמתית בגוף הפיזי. מדובר פהבהתעוררות מסיבית של התודעה הנשמתית בבני אדם, נופל איזשהו מסך.

המדריכים מדברים שב – 2012 יווצר איסוף של כוחות. יקומו בתי"ס  פרטיים, אנשים יקומו ויעשו דברים. לא שכולם ילכו וילמדו מודעות רוחנית, אלא שבפנים יתעורר משהו של הכוונה פנימית, של מטרה, של ידע, של מה אני צריך לעשות ושל חוסר נכונות לקבל את ה"ככה זה". עולה ההקצנה ומצד שני התעוררות של אנשים מדהימים.

כולנו אנשי אטלנטיס, היינו במבול. אנחנו שבעי מלחמות, שבעי התעללות, שבעי הדפוס האנושי ובאנו לשנות אותו. הזיכרון הזה מתעורר אצל כל תושבי כדור הארץ.

זה תהליך וזה לא אומר שב – 2012 יצלצלו הפעמונים והכול ייראה. אנחנו נראה את זה בדיעבד. מי שיקשיב טוב לחדשות בעולם יראה שקורים כל מיני דברים. השנה תהיה שנה של מתח מאוד גדול, ואז מה שיכול להתעורר בנו זה האיום, ואנחנו יכולים להמשיך ללכת עם האיום ויכולים לא.

אני מאוד מאמינה בעניין של מודעות. אני חושבת שזה יכול לשנות לנו כיוונים בחיים לכיוונים יותר רצויים, יותר אהובים, יותר נחוצים. הרבה מאוד דברים שקשורים למודעות עולים פה, דברים שקשורים לרעיון שאם אני אדע יהיה לי יותר פשוט. ידע = כוח, ויותר קל לנו להתמודד עם דברים כשאנו יודעים.

דורית יעקובי – נומרולגיה, אסטרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.