שיחה על השינויים הפיזיולוגיים המתרחשים בגוף

כבר הרבה מאוד זמן המדריכים מדברים על השינויים שקורים בכדור הארץ, ולאחרונה הם מדברים גם על השינויים הפיזיולוגיים שמתרחשים בגוף שלנו. הם קוראים לזה "המעבר מגלי ביתא לגלי אלפא בגוף הפיזי".

זה מתבטא  בתחושות קשות בגוף שאנשים מרגישים בתקופה הזו על כל מיני רמות. כמטאפורה זה כמו בריכת דגי זהב עם מים צלולים – צלולים, נקיים – נקיים, אבל כשמכניסים לבריכה מקל דק- דק ומערבבים, עולה למעלה כל מה שהצטבר בתחתית הבריכה שקודם לא ראינו ולא ידענו על קיומם. זה מה שקורה בתקופה הזאת. עולים וצפים חרדות וחששות, ויחד עם זה עולות גם כל מיני תופעות פיזיות. זה קורה משום שעכשיו זו תקופה של שינוי מהותי מבחינת התפיסה, מבחינת הראייה, מהבחינה של הבנת דברים. השינוי מתבטא גם בזה שאנחנו נפטרים מדברים שמפריעים לנו ולא מאפשרים לנו לפרוץ ולפרוח, אך על מנת כך עליהם לעלות כדי שנתאמת איתם עוד פעם, שהרי מה שאיננו רואים אין ביכולתנו לטפל בו. כך שהדברים עולים וצפים ועוזרים לנו לעשות סדר חדש בחיים, כל אחד בדרכו שלו. זה יכול להיות קשור בזוגיות, בעבודה, בבריאות וכן הלאה.

המדריכים מדברים על שינויים פיזיולוגיים  במובן של שינוי דחיסות האנרגיה בגוף הפיזי. תארו לעצמכם שהאיברים שלנו מאוד, מאוד דחוסים ופתאום הם הופכים להיות יותר דלילים. זה אומר שבין האיברים צריכה להיפתח מערכת נוספת של תקשורת. אם נחשוב בהדמיה על משהו שמאוד, מאוד דחוס ויכול להיספג בו מה שיכול להיספג בו, אבל פתאום הוא הופך לדליל כך שכושר הספיגה של האינפורמציה עולה. זה בעצם מעבר של חיבור בין מוחות, בין המוח הפיזי, המתואם לחיים הפיזיים, (התוכנה הישנה), לבין המוח האתרי/מוח הנשמה עם התוכנית שלה לחיים האלה ואופציות המימוש בחיים האלה.

אני רוצה להדגיש שכרגע חלים שינויים פיזיולוגיים אבל חייבים גם ללכת לרופא ולבדוק. מעבר לזה, הרבה מאוד מהמחושים ומתחושות אי הנוחות נוגעים בשינוי האנרגטי. זה ייקח עוד זמן אבל זה לאט- לאט יתייצב. זה הולך לכיוון של קלות, אך תוך כדי המעבר יכולות להתרחש תופעות שונות ומשונות. למשל, אדם שבד"כ יש לו זיכרון יוצא מן הכלל, פתאום לא זוכר. הזיכרון משתנה. הכוונה בחיבור למוח של הנשמה, לקליטה של אינטואיציה שמביאה את המידע שצריך ברגע נתון של זמן, ואיננו צריכים לסחוב ידע על הכתפיים. בתוכנה הישנה אנחנו רגילים "לסחוב ידע על הכתפיים". למשל, בבי"ס ביקשו מאיתנו ללמוד בע"פ, לצטט בדיוק מי אמר מה… צורת הלמידה תשתנה לגמרי.

השורה התחתונה היא שיש שינויים פיזיולוגיים בגוף שיוצרים כל מיני תחושות לא מוכרות ולא מודעות, ואני לא מדברת על "טוב ורע". יכול להיות שינוי בחשקים שלנו לגבי מאכלים שונים, בצורך שלנו בתנועה, בצורך שלנו להתכנס פנימה בשקט, וכן הלאה. אצל כל אחד זה יכול להתבטא אחרת, אלה רק מעט מן הדוגמאות. אך כאמור, כל תופעה שאינה סימפטית ולא נעימה צריך ללכת לרופא ולבדוק. אנחנו חיים פה בגוף פיזי ולכן אנחנו חייבים להתייחס לפיזי במלוא הרצינות אבל לא על חשבון הרגשי, המנטאלי והרוחני, אלא ליצור איזשהו שילוב עם הבדיקות הפיזיות.  הקטע הוא חיבור על ארבעת הרבדים: פיזי, רגשי, מנטאלי ורוחני. נעבוד על זה במשך הקורס כדי שארבעתם יזמרו להם במקהלה אחידה ולא שרובד אחד ישתלט על השאר. אם הפיזי משתלט, אין מקום לרוח, אין מקום לאינטואיציה. אם הרוח תשתלט היא לא תעביר את עצמה דרך הגוף הפיזי. כך שאנו מדברים על שילוב אותנטי אמיתי, רגשי, מנטאלי, רוחני ופיזי בו זמנית.

דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.