מעט על שוויון ערך והשינוי המתחולל בעולם.

השינוי הגדול העומד להתרחש הוא בהתייחסות שלנו לעצמנו ולזולת במובן של התייחסות שוות ערך. מה שאינו סותר את העובדהשיהיו דברים עמם נסכים או לא, נקבל או לא נקבל.

שווה ערך פירושו שערכנו כניצוצות אלוה ממעל נתון מעצם ההיות. שכולנו חלק מהכלל ואחד יחיד ומיוחד ואין סתירה. שאין שתי נשמות זהות לחלוטין אך ביטוי, גילוי, ייחודו של כול אחד, משרת את כול השאר.

ההכרה בכך בגוף פיזי במוח האנושי, מאפשרת לנו להיות עם כל אחד בגובה העיניים, להתחבר בצורה אותנטית לעצמנו ולסובב, כך שאין לנו עוד צורך באיזה שהוא "כס מלכות" חיצוני (מעמד, עמדה, כסף וכדומה), כתנאי לביטוי ומיצוי הייחוד.לא רק ש"מותר" לנו למצות את הפוטנציאל שלנו, זו חובתנו לעצמנו ולסובב. הדגש על היותנו חלק מ… ואחד יחיד ומיוחד קרי, אין מדובר באגואיזם ו/או אגוצנטריות משכול סוג שהוא. (על כך בשיחה נפרדת).

שווי ערך פירושו שכול אחד מאיתנו, בין שהוא עני או עשיר, מלומד או בלתי מלומד, מכובד בעיני החברה או לא, שווה ערך מעצם היותו. כולנו כאמור, ניצוץ אלוה ממעל שהתגלם בגוף פיזי בתקופה מסוימת, לעם מסוים, דת מסוימת, מין מסוים וכו'. כולנו שווים בעיני הבורא וכול תפקיד/בחירה אותו אנו לוקחים לעצמנו בתקופת חיים מסוימת, משרת אותנו ואת הסובב בין שאנו מודעים לכך ובין שלאו.

כולנו בני אדם ולכולנו יש דברים שאנו יודעים ואיננו יודעים. כולנו יכולים ללמוד אחד מהשני. אין אחד שהוא מעל השני. יש מי שיודע מתמטיקה, היסטוריה,אומנות, וכן הלאה, לא משנה. לכל אחד יכולתו שלו. כשחווים שוויון ערך, אין עוד צורך בהשוואה, ב"כיסא המיוחד" כתנאי לבטא את מי שאנחנו.

בעולמנו באה ההשוואה לידי ביטוי למשל, בזה שחלקנו עסוקים בלמדוד את האחר ועל פי זה לקבוע את ערכנו: אם יש לו תואר כמו שלנו, ואם אין תואר כזה אין מה לדבר איתו, ואם יש תואר, עסוקים בלהוכיח כמה אנו יודעים וחכמים ממנו וכדומה. זוהי אנרגיה מאוד ישנה שכולנו לוקים בה ברמה זו או אחרת. רובנו עדיין אינו חווה שוויון ערך מלא, אך זו המגמה. ברגע שתהיה תחושת שוויון ערך אמיתית לכולנו, לא נפגע אחד בשני, לא נזלזל אחד בשני, וזה בסדר אם נסכים או לא נסכים. זאת התוכנה החדשה אותה אנו בונים בתוך עצמנו ובסובב אותנו.

הרעיון הוא לחיות כמלוכדים, כבעלי אינטרסים משותפים לטובת הכלל ועצמנו לתת את המיטב שבנו ולקבל בהתאם מעצם הנתינה (איך אומרים המדריכים? "נתינה וקבלה חד המה"). בכך נתון השינוי הגדול בפועל. איננו ממציאים משהו חדש, (לא יוצא מה שאין), אלא מטפחים, או מגדלים, משהו שאנו מכירים רק ברגעים מסוימים, עדיין לא בשגרה היומיומית. למשל, בזמן מלחמה הרוב מתלכדאך ברגע שהמצב נרגע חוזרים למלחמות האגו של מי יותר טוב/שווה/שולט וכדומה.האנרגיה הישנה מנסה לשמר את עצמה, את הכוחניות הזאת של "רק אני יודע ואני אחליט כי אצלי הידע ואצלי הכסף".

האנרגיה החדשה לעומתה מכירה בשווי הערך של הפרט כמו של הכלל ואין לה צורך יותר במרות כופה. אנו ילדים גדולים המודעים למה נכון להם, איננו טיפשים, או חסרי דעה. איננו מוכנים עוד לחיות עם הגבלות בלתי מתחשבות, הפוגעות בזכויותינו ובאיכות חיינו.

כדוגמה, ההקצנה שקורית היום במדינות ערב ובמקומות אחרים. כבר בתחזית השנתית המדריכים דיברו על התעוררות במובןשל "די דיינו".

דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.