על ילדי האינדיגו, הכוכבים והקריסטל.

מזה שנים רבות מתמודדים ההורים ומערכת החינוך עם ילדים ייחודיים  ביכולת ההבנה, הקליטה והרגישות שלהם, שהוגדרו על ידי המערכות כילדים בעלי קשיי קשב וריכוז, היפראקטיביות וכדומה.
ברובם סופר אינטליגנטיים, חלקם מבריקים ואפילו גאונים בשטחים מסוימים, עם קצב ותפישה הרבה יותר מהירים הזקוקים לעניין ואתגר מתמידים מעבר למקובל במערכות החינוך. הם בעלי ידע וזיכרון הרבה מעל לממוצע. ידע והבנה נרחבים מאפיינים את כל קבוצות הילדים, קרי הנשמות שבחרו להתגשם בגוף פיזי. ילדים אלה באו לחולל שינוי מעצם היותם שונים. השונות מתבטאת בעיקר שהם יודעים מגיל כמעט אפס דברים שאנו לא מצפים מהם לדעת/להבין. אחד הדברים הבולטים בנוסף זו דרישה ליחס של שווה בין שווים.
הרבה כותרות נתנו לילדים מיוחדים אלה ע"י מתקשרים שונים בעולם. אתן את הכותרות שנתנו מדריכי הרוחניים, בבואם להסביר את מהות השינוי והדרך בה הוא מתחולל בכדור הארץ.
כל קבוצה מצביעה על מגמת שינוי שנבחרה ע"י חברי הקבוצה מראש לפני הלידה לכדור הארץ במטרה להזרים דם חדש המתגבר את כוחות השינוי שכבר פועלים בכדור הארץ בעוצמה. סך כל הקבוצות מביאות איתן מאסות של אנרגיות מחוללות שינוי, כל אחת בתחומה, כשבעצם שלושתן יחד יוצרות סינרגיה = השלם הוא יותר מסך הכול חלקיו.  כלומר, כל קבוצה מתמחה בתחום מסוים דרכו מתאפשר השינוי האחת דרך מאבק, השנייה בדרך הלב והשלישית בדרך החיבור בין רוח לחומר.

בין השנים 1980 עד היום נולדו  שלושה סוגים של ילדים: ילדי האינדיגו, ילדי הכוכבים וילדי הקריסטל (המכונים גם ילדי הבדולח). ברצוני לציין שאלה השנים המורות על מאסה של ילדים כאלה ואחרים, מה שאינו אומר שלא נולדו ילדי אינדיגו למשל,  גם לפני 1980 . הכוונה בדברי למאסות הגדולות שנולדו לאורך השנים. זה לא אומר שאין ילדי אינדיגו שנולדו ב – 1970, אלא שהמאסה הגדולה של ילדי אינדיגו נולדה בשנים 1980-1990.
לא כל מי שנולד בשנים האלה הוא ילד אינדיגו, כוכבים או קריסטל. הכוונה היא שבשנים המצוינות לכל קבוצה, נולדה מאסה גדולה של הילדים האלה שבאו לעשות שינוי בכדור הארץ: להביא דברים לא מקובלים, כישרונות בלתי רגילים וכיוצ"ב.


ילדי האינדיגו  –  1980 – 1990

אינדיגו הוא צבע כחול סגול, צבע המסמל את הראייה הקוסמית הרחבה, יכולת הקשר וההקשר בין מיידעים לכדי היגיון צרוף כל רגע נתון של זמן, תנועה מתמדת היוצרת הקשר זה בסדר אקראי מופתי.  האינדיגו מסמל קוד אותו באו ליישם ילדי האינדיגו, מכאן גזור שמם. הם באו ליצור מהפכה במערכת החינוך, בגנים, בבתי הספר, בצבא מבחינת ההכרה בהם וההתייחסות אליהם. במובן שכל אחד מהם אחד יחיד ומיוחד ולא שטנץ של המערכת (כמו כל אחד מאתנו אך יש להניח שמודעות זו עדיין אינה רווחת אצל רוב האנשים). ילדי האינדיגו בחלקם מתריסים את ייחודם כאומרים לכולנו, שנולדה פה נשמה מפותחת שיודעת מה היא צריכה ורוצה, ואף אחד לא יודע יותר טוב ממנה מה נכון עבורה. יש מהם שתפקידם לנפץ, ליצור את הסדקים במערכת החינוך הישנה. ואחרים שתפקידם הוא להיכנס לתוך הסדקים האלה ולהרחיב אותם, ליצור את הטרנספורמציה. כשרואים ומבינים דברים אחרת, נעשה שינוי, היות ומשהו בפרופורציות משתנה.

בחלק מבתי הספר עדיין מתנהלים אושיות החינוך שניתנו לפני שנים, ואילו הילדים שנולדים זקוקים לחינוך אחר, לתפיסה אחרת. לא צריך לרחם עליהם מפני שהם באו לעשות שינוי. הם מכריחים את המורים ואת המערכת לעשות שינוי, זה תפקיד בכלל לא קל, הקשור לתכנון שינוי יקומי. על מנת שתוכנית זו תבוא לידי ממש, נולדו זרמים של אנשים, נשמות, שהתלבשו בגוף אנוש בתקופות מסוימות. כאמור בשנים 1980-1990 נולדו ילדי האינדיגו שמטרתם לערער את אושיות החינוך ואת דרכי החשיבה המקובלות בכדור הארץ דרך השונות שלהם. זו לא חריגות, אלה לא ילדים חריגים! אלה ילדים שיש להם את ההעזה לדרוש התייחסות של כבוד ושוויון ערך כי איש אינו שווה יותר או פחות ממנו.  מדובר בצורך בהגינות, ביושרה.


ילדי הכוכבים – 1990 – 2000

ילדי הכוכבים נולדו במאסה בין השנים  1990-2000 . תפקידם להשיב את האוטנטיות, הרגש והרגישות לכדור הארץ.
ילדים אלה באו לחבר אותנו ללב, דרך הרגש והרגישות שלהם, דרך הנגיעה שלהם בלב שלנו, יוצרים שינוי. התקשורת עמם והנגישות אליהם היא דרך הביטוי הרגשי האמיתי ללא העמדת פנים. הם קולטים את האמת שמאחורי הדברים והתעלמות מהאמת הרגשית שלנו, סוגרת אותם.  

הנגישות אל ילדי האינדיגו היא דרך היושרה, דרך האמת, דרך הצבת הדברים כמות שהם. הנגישות אל ילדי הכוכבים היא דרך הרגש, דרך הלב, דרך ההבנה הרגשית. אני מדברת על נשמות שבחרו לרדת לכדור הארץ עם רמת רגש ורגישות מאוד גדולה, והשפה שעלינו לדבר איתם היא רגשית: של כנות, הכלה, קבלה, חיבוק, ליטוף, רגשיים. אם נדבר אליהם בצעקות וכעסים, נקבל מהם צעקות, צרחות וכעסים. הם באו כדי שנחדד את הרגשות ונחזירם למקום הראוי להם, בלב. הרבה מאתנו חונכו להתגבר על הרגשות, להתעלם מהרגשות, להחניק רגשות, ללכת עם ההיגיון המקובל. ילדי הכוכבים מעמידים אותנו בפני האמת הרגשית שלנו.


ילדי הקריסטל משנות 2000 ואילך

ילדי הקריסטל מביאים את הרוח לחומר; את הרגישות הקולטת, את הידע שמעבר לזמן ומקום. הם נולדו עם רמת זיכרון גבוהה וזוכרים מי הם באמת מעבר לחיים הנוכחיים שלהם. אלה נשמות מפותחות שנולדו לכדור עם ידע קדום. הם מביאים את ערכי השוויון, האמונה והראייה הרחבה, את ההבנה שיש עולמות אחרים, עם ההבנה שיש לנו חלקים אחרים במקומות אחרים ואנחנו יכולים ליצור איתם קשר. הם משיבים לכדור הארץ שפע עצום של ידע מכל הזמנים ומעבר לזמן ומקום.
ישנן קבוצות שונות בין ילדי הקריסטל כשכל קבוצה מביאה את ההתמחות שלה ותורמת את חלקה בשינוי התודעה והתפישה בכדור הארץ תוך הבאת ידע מעולמות הרוח לעולם החומר.

ברצוני לציין שלכל קבוצה תת קבוצות (אולי משום כך הם נקראים בשמות שונים ע"י מתקשרים שונים), העוסקות באותה מגמה;
ילדי האינדיגו בשיבה לשוויון ערך, כבוד הדדי ולשינוי מערכת החינוך.
ילדי הכוכבים בשיבה אל הלב, אל האהבה החובקת ההכלה והקבלה דרך אוטנטיות.
ילדי הקריסטל דרך החיבור בין הרוח לחומר.

דורית יעקובי, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.