מ.

אכן נפתחתי לעולמות חדשים, נכון שאולי לא הייתה לי היכולת להתחבר לנושא הנשמה וגלגוליה, אך גיליתי עולם מרתק של אמונות, של יכולות לשפר את עצמך, של יכולות לפיתוח הדמיון ובמיוחד לפתח את היכולות שלי לקבל הכול.

בהחלט נפתח לי הראש למחוזות חדשים. גיליתי באופן מעשי שככל שאני מתעסק ומרחיב את גבולות הידע שלי, (במילותיך, מיפתח זיכרון), גיליתי שאני מרחיב את הסובלנות שלי לקבל דברים אפילו אם הם מיוחדים או שונים.

הרגעים המעטים שהצלחתי להגיע לשלווה גרמו לי להאמין שיש לי את היכולת לכך ובו בעת אני צריך להמשיך להתאמן על היכולת הזו בלי הפסק ומאמונה שלמה שזה אפשרי.

ממך דורית קיבלתי מעבר לידע התיאורטי את האמונה שאני יכול לפתח את עצמי עוד ועוד. בדרכך האינטליגנטית וביכולת הביטוי שלך לימדת אותי בכוח ההקשבה וההאזנה לעולמות אחרים תוך שילוב של אמונה להגשים זאת בעצמי.

להימשכות הזו לחיי הנשמה, את הגעת מקושי וגם אני, מאמהות קשות, נתת לי תקווה שיום אחד אמצא את הנתיב הנכון להירגע, לקבל את החיים והמוות כפשוטם ואולי להשלים שהמוות הוא חלק מהחיים.

דורית, יש לך אמת פנימית חזקה המקרינה על הסביבה ואינך יוצרת לרגע הרגשה שמה שאת אומרת ומתכוונת זה איזה שהיא אמת, אלא שכנעת אותי שיש לך רגישות ויכולת לקרוא אנשים כפשוטם מבלי שתאדירי את כוחך ולו פעם אחת.

גיליתי מהיכרותי את הקבוצה אוסף של אנשים רגישים ואינטליגנטיים ברמות שלכולם יש מכנה משותף של איזושהי תקיעות והתנחמתי שאני במחוזותיי לא לבד, אני חלק קטן מתוך קבוצת אנשים שיש להם בעיות, שהחיים לא פשוטים להם אבל הם חותרים להשתפר (פרופורציות בחיים). אני מודה על מה שקיבלתי ומתפלל שתמיד אוכל לפתוח את הלב והנשמה כדי לקבל עוד ועוד. אמן.

סגור לתגובות.