ו.

תחילה עלי להודות לך דורית שהכרתי מנחה ומורה דגולה בעלת ידע נדיר אשר אינו מצוי בכתובים. מאפשרת לי ולקבוצה לקבל מהידע הזה ולא חסכת מאיתנו מאום.

בחיי היומיום יש לי כעת כלים אשר בהם אני שואלת את עצמי שאלות ומקבלת תשובות אשר קודם לכן לא שיערתי שאקבל. יש לי יכולת להתמודד טוב יותר בחיי היומיום עם שאלות קיומיות. אני נעזרת ביכולת התקשור אשר רכשתי לעצמי, לבני משפחתי ובעיקר לחבריי.

בנוסף לכל אלה, בהיותי מודעת לכך שהנני כמו כל יצור נבר, ניצוץ אלוה ממעל, כפי שהנחלת לנו, נעשיתי פחות שיפוטית וביקורתית, קודם כל לעצמי ולאחר מכן כלפי כל סובבי, משפחתי וחבריי.

היי ברוכה דורית שהנחלת ועדיין מנחילה את הידע האצור בתוכך. אין ספק שלימדת אותנו להתחבר לארבעת הרבדים ולהבין שהשלם הוא יותר מסה"כ חלקיו כאשר כל ארבעת הרבדים מוזנים. תודה, תודה, תודה ושוב תודה.

מהקבוצה הנני מקבלת תמיכה, אהבה וקבלה. רכשתי חברות נפש אשר ברור לי שיהיו איתי מאז ועד עולם. אני חשה שהנני מתרחבת ומתפשטת כל אימת שהנני עם הקבוצה.

תודה לכך, תודה לכן שנתתן לי את הזכות להיות איתכן.

מה שקיבלתי מהמדריכים שלך, דורית, וממך – קיבלנו את הידע והידיעה שהננו כולנו מתקשרים, קודם כל. קיבלנו את ההבנה שהננו נשמה טהורה כפי שאנו. קיבלנו ידע עצום מימדים שאינו נמצא בכתובים. חשנו אהבה רבה מורעפת עלינו ואשר השפיעה עלינו בכל הרבדים, ובכך אפשרה לנו להקרין ולהדהד על הסובבים אותנו באהבה, הכלה וחמלה.

על כן מודה אני לך דורית ולחברי ספיראלת האור על כל האהבה, הידיעה והתמיכה אותה נתתם לנו במהלך השיעורים.

אין ספק בלבי שחל בנו שינוי לטובה בדרך קבלת החיים ל"טוב" ול"רע", במירכאות כי אנחנו יודעים שאין טוב ואין רע ביקום ובקיום.

אילו היה מתחיל היום הקורס הייתי רוצה יותר מדיטציות ארוכות שבהן נתקשר, שאיננו פנויים בחיי היומיום למדיטציות ארוכות.

אני אומרת בכך שהשיעורים יתנהלו על פי הסיליבוס ולא יגלשו מחוץ לשיעורים הכתובים היות והרצף הזה מאזן אותי אישית, ואני מדברת עלי אישית, ולדעתי אף את הקבוצה. חריגה מהשיעור לפעמים מערערת את יכולת הריכוז שלי אישית.

בסה"כ אני ממש, ממש, ממש אוהבת אותך, דורית, ואת הקבוצה.

תודה על הכול.

למדתי אצל דורית לפני כ – 13 שנים. בקורס לפיתוח מודעות ותקשור. דברים רבים קרו מאז. אבל אני תמיד מוצאת את עצמי חוזרת לידע שרכשתי בלימודי ובמפגשים האישיים עם דורית מידי תקופה. מבחינתי הלימודים אצל דורית הם כלי לחיים בכאן ועכשיו. במילים אחרות, זוהי הרוחניות הכי מעשית שפגשתי – ובזה כוחם. זהו לימוד שיש בו חיבור מתמיד להווה, לחוויית החיים שלנו בגוף ובאישיות הנוכחיים – על כל המשמעויות המרחיבות והמצמצמות שיש לחיים בגוף אנושי.

החיבור שבין הידע האוניברסאלי והאישי שדורית מעבירה לבין הידע שכל אחד מהתלמידים לומד להתחבר אליו בעצמו, הוא שמאפשר יישום בחיים.

דורית מלמדת מתוך אהבה, סבלנות אין קץ, מתוך ידע אדיר ובצניעות. ללא כל כפיה או שיפוט. אין לרגע תחושה של אמת אבסולוטית או של נכון / לא נכון.

דורית מעבירה את הידע והמסרים, עונה על שאלות מראה כיוונים, פותחת "צוהרים" – וכל אחד לוקח מה שהוא רוצה/ יכול/ צריך/ נכון לו לאותו זמן. ומאותו מסר עצמו, יוכל לקבל משהו נוסף ומעשיר בתקופת זמן אחרת בחייו, כשיתאים לו להרחיב את הצוהר.

באהבה ותודה, ו.

סגור לתגובות.