מעצם ההיות חלה תנועה ותנודה ביקום, בקיום, בכל יצור נברא. דבר אינו באמת סטטי. תנועה ותנודה מייצרת התמרה של אנרגיות, מלשון תמורה/שינוי.
לדוגמה, כשמשהו מדיר שינה מעיני, מפריע לי בהתנהלות היומיומית ובמקום לתת לו במה ולהעצים אותו אני מקבלת אותו כמות שהוא, כעובדה (לקבל אין הכוונה להסכים), אני יוצרת התמרה בהבנה, בגישה ובהתנהלות.
למוח האנושי עדיין קשה להכיל את ההשתנות המתמדת, את השינוי כדבר הקבוע ביותר ביקום ובקיום, כיוון שתוכנת החשיבה האנושית מבוססת על לינאריות ולא על בו-זמניות כפי שאנו במקורנו.
בחרנו בעולם הלינארי על מנת למצות את המורכבות האדירה המצויה בנו ובסובב אותנו אך עכשיו, סיימנו לחוות את המגוון העצום של עולם לינארי והגיע הזמן להתחבר לרעיון הבו-זמניות.
כשאנו מאפשרים לעצמנו להיות נוכחים ברגע נתון של זמן, פתוחים לקלוט מידע ולאפשר לו לחלחל פנימה ולתרגם את עצמו. חלה השתנות מתמדת כי כל רגע נתון של זמן כשאיני אחוזה בפירוש על מה צריך להיות, איך צריך להיות, אלא מצויה בהוויה נוכחת, מקבלת את האינפורמציה ו"התדר ההקשרי מעגלי" יוצר את הרלוונטיות בדיוק לאותו הרגע.
להיות בחוויה של בו זמניות פירושו להיות מחוברים לרשת מטורפת שאין בה מנוחה מנקודת המבט שלנו. הנה תקשור קצר של הישויות המדריכות לגבי בו זמניות.
ישויות ספיראלת האור: "השלום הברכה ואור יקרות של רטטי קשר ותקשורת מהבהבים, מהדהדים, מסמלים, מרמזים ומצביעים על חיבור מתמיד, על יחסי גומלין מתמידים על אהבה חובקת כל מעצם ההיות. כאן ספיראלת האור בראשות החלק הפליאדי מבקשים לסייע לכם לחבור אל רשת האור המהדהדת/מהבהבת ומרצדת בליבכן תדיר.
רשת של קשר ותקשורת המתקיימת מאליה ויוצרת התמרה שכלול וחילוף, שינוי והשתנות.
אכן דורית 'כדור לימוד' הוא כדור מנוחה במובן זה של חוויית לינאריות. כשאנו מדברים על בו-זמניות ממנה נוצקנו כולנו ומבקשים להזכירכן בדרכים רבות ושונות את היותכן בוזמניות בכל עולם של זמן, אנו מדברים על תנועה ותנודה מתמדת.
בו זמניות קשורה לנצח וזמניות לארעיות או לאשליה במובן של איננה נצחית או כפי שאת נוהגת להשתמש בביטוי יצירה ולא 'אני'.
החיבור לבו זמניות מאפשר קשר ותקשורת עם הכל ועם כולם בכל עולם, בכל זמן, בכל מצב, מעצם ההיות.
הוא מחבר לשייכות אינסופית שאיש אינו יכול לגזול,
לביטחון ומוגנות,
לתחושת ערך ושמחת ההיות, לתפארת היצירה ולהיותנו חלק ממנה והיוצרים אותה. חשובנה על כך".

