"התקופה היא תקופה של מהפך לכיוון של הוליזם, של חיבור, של שלימות, של השלמה"….9.1.25

יהושפט מישויות ספיראלת האור
"חלק גדול מהתפישה הרוחנית הרווחת בעולמכם מושתת על תבניות שנוצקו אלפי אלפים של שנים קדם זמנכם. יכולים אתם לפגוש תיאוריות שונות שנשבעות על צדקתן, אמתותן והתיאוריות האלה כמות שהן, עכשיו פושטות את הרגל.

התקופה היא תקופה של מהפך לכיוון של הוליזם, של חיבור, של שלימות, של השלמה, תקראו לה כרצונכם. כלומר, ניסיון העבר מתמזג עם ניסיון ההווה ועם ניסיון העתיד. תרתי משמע.
מתייחס אני בכך ליכולת ההכלה ההולכת וגדלה, להשלמת מעגלים במובן שכל תיאוריה ללא יוצא מן הכלל, נכונה לתקופתה. ובוודאי שגם אם וכאשר מחוברת היא לאמת הבלבדית ויסודותיה באמת הקוסמית, יש לתרגם אותה לתפישה ולראיה של רגע נתון של זמן, משום שלאמת פנים רבות ושונות.
אם אקח דוגמא פשוטה של התיאוריה הסינית שיסודותיה באמת קוסמית, הרי תפישת העולם השתנתה, הצמחים בכדור הארץ השתנו, גם אותו צמח איננו אותו צמח, מפני ששינויי התדר משפיעים על הכל.

כלומר, יש לקחת את האמיתות האלה ולפתוח אותן. לאפשר להן להתחבר עם אמיתות נוספות ועם נקודות מבט נוספות. אחד השינויים הגדולים שקורים בעולמכם טיפין, טיפין אוכל לכנותו לימוד עדכני.

ישנן אבני יסוד שתמיד נכונות מכאן שישנו סדר. אך זהו סדר הקשרי מעגלי ולא ליניארי. כלומר, פנים רבות לאבני היסוד, צורות ביטוי אין ספור לאבני היסוד ומי שמאפשר לעצמו להקשיב, איננו נאחז בשום שיטה, משום שהיא משטה, אלא מפנה את תשומת לבו לגלות את אבני היסוד, את היסודות בכל דבר ומתעשר תדיר.

ואם אחזור על מנת לסגור מעגל לילדי ה-90 ולחינוך –לעשות קישור לתקשור הם אלה היוצרים את השינוי בפועל מבחינת תבניות ההסתכלות והחשיבה, מעצם היותם שונים. מפני שההיגיון שעליו צמחו הוריהם איננו נכון להם, איננו מעודכן לתקופתם.

אבני היסוד נכונות תמיד: קבלה, אהבה ללא תנאי, הענות אינסופית, נתינה וקבלה, גבולות שנוצרים מעצם האהבה ללא תנאי, בין היחיד לרבים מעצם היותו. כל אלה נכונים תמיד מה שנוסף (ואני נותן זאת כדוגמא על אף שזוהי גם המהות), כל אלה מביאים לידי חווית שוויון הערך אכן… בלית ברירה. מפני שהרופא אינו יודע מה טוב לילד 'הזה', העצות שלו לא עובדות לגביו, התרופות שלו לא מועילות לו, אין לו ברירה אלא להתחבר לצניעות, לעובדה שאינו יודע הכל, מה שיאפשר לו לחפש תשובות חדשות.
ושוב, זוהי דוגמא אחת מיני רבות, כפי שאין ברירה לציבור המורים ולמערכת החינוך, אלא לחפש תשובות חדשות, מפני שהישנות אינן פועלות.

מיד אפתח דברים לשאלות ברצוני רק לסכם ולומר שילידי שנות ה -90 (גם סוף שנות ה-80) – הם אותם ילדים שמעצם היותם בכדור הארץ מאלצים שינוי בפועל, בדרך הקונקרטית ביותר, הפיזית ביותר, והם אלה שמכשירים את הקרקע, מעבדים אותה, מתחחים אותה, מזבלים אותה, על מנת שילדי סוף שנות ה-90 וה-2000 יוכלו לפרוח בתוך אותה קרקע. מפני שאלה כבר באו לכדור הארץ על בסיס תבניות שנלמדו. קרי, כשהאבולוציה מוכלת בהם במודע, והם ממשיכים בתהליך מנקודת מבט אחרת. הם כבר בנויים שונה מבחינת הגוף הפיזי, שונה בצורה בולטת, ניכרת. השינוי קיים גם אצל ילדי סוף שנות ה-80, שנות ה-90 והאלפיים (3 קבוצות).

אומר הדבר: שילדי ה-2000 הם מחזקי המאסה הקריטית, כלומר הם אלה המאפשרים אותה, או מאפשרים את השלמתה – נכון יותר. ואומר הדבר שהם אלה שנולדו עם היכולת להשתמש באנרגיה שלהם הלכה למעשה, בצורה מודעת. כלומר, יש תאום ביניהם לבין העולם אליו הם נולדו. כשעדיין תבניות האבולוציה מוכרות להם וידועות להם, אך מעגל הסמסרה איננו משפיע עליהם, כך שיוכלו להבין, לעזור ולתמוך על מנת המעגל יהיה שלם מבחינת העולם ומבחינת העולמות.

מיד אדבר על השינויים הגנטיים, השינויים המעשיים שגם הם שינויים צומחים. כלומר, כל שינוי גנטי מותאם לעולם שאליו יורדת הנשמה. אין אפשר (מכוון שזה רק מחבר למעגל הסבל עוד יותר), לילדי ה-70 להיוולד עם אותו DNA שנולדים ילדי ה-2000. השינוי הוא הדרגתי, מותאם ומתואם, (ואני יודע שאתם יודעים זאת ובכל זאת זו פצצה במובנים מסוימים) והוא חלק מהתערבות וממעורבות שאיננו טבעי.

כלומר, מכוון שהכל קשור עם הכל והאינטרס של כולנו אחד: הגשמה דרך חוויה, מעורבים אנו כישויות שחיות מחוץ לכדור הארץ בנעשה בו באופן טבעי. אנו מוצאים פתרונות שיאפשרו לנשמה לחיות בתוך גוף פיזי, עם תודעה רחבה יותר, עם זיכרון נרחב יותר, ואוכל להקביל זאת למחשבים.

כפי שאתם יכולים לראות את השינוי המדהים שנוצר מבחינה טכנולוגית באיכויות המחשב, הזיכרון, כך נוצר שינוי באיכויות הגוף. הנשמה שמתחברת אליו יכולה להזרים את עצמה אל תוכו בדרך שעדיין אינכם יכולים לשער, אלא שההשתנות הזו כרוכה ברמת מודעות הולכת וגדלה וכפי שלא נותנים אגוזים למי שאין לו שיניים, בדיוק על אותה רמה, אין אפשרות ליצור גוף משוכלל ולאפשר לנשמה שאינה מפותחת מבחינת הגשמה דרך חוויה, להשתמש בו.

זה נשמע כאילו וישנה קבוצה ,או קבוצות, ששולטות ומכוונות, אך זה אינו נכון, חד משמעית. ועל אף שיודע אנוכי שזה סותר, כביכול את מה שאמרתי לפני רגע, זה איננו סותר.
א. כי ישנה הקבלה ברמת המודעות שמהדהדת מאחד לשני.
ב. משום שנשמה שאינה ברמת מודעות מוכלת, איננה יכולה להיכנס לגוף מן הסוג הזה שאני מתאר, כפי שילד בכיתה א' איננו יכול לעשות דוקטורט באוניברסיטה. בדיוק באותה רמה של דברים האבולוציה הנשמתית.
מדבר אנוכי אך ורק על המעבר ממצב של פוטנציאל למצב של מימוש, ממצב של ידע למצב של מודעות. מבחינה פוטנציאלית כל האבולוציה רשומה כפוטנציאל.

ובכן, ככל שהולכת ורבה המודעות הולכת ומתרחבת האפשרות. זה פועל על היקום כולו בסדר מופתי, אקראי לחלוטין, הקשרי מעגלי. בדיוק כפי שאי אפשר היה לפתח את מחשב האלפיים בשנות השמונים, אי אפשר היה ליצור מערך גנטי שקשור ל DNA, לכרומוזומים, בשנות השמונים שאפשר ליצור היום.
כן, כן, אין ספור נשמות מעורבות בתהליך בכל העולמות יחד עמכם. מכוון שעלי להעביר את הדברים בדרך ליניארית, הם נשמעים לעיתים כך כאילו וישנה הפרדה בניכם לבין העולמות האחרים, אך זו אשליה בלבד, האשליה קיימת בעיני המסתכל בלבד".

 

 

סגור לתגובות.