ברכות לשנה הבאה עלינו לטובה ודבר הישויות לראש השנה – 2.10.2024

בראש השנה הבאה עלינו לטובה, אני מבקשת לאחל לעצמי ולכל אחד ואחת מאיתנו, שנמצא את האור הפנימי, את תחושת ההגנה והמוגנות מעצם ההיות, שנתחבר לביטחון שלכל הקורה יש לו תפקיד ביצירת מציאות חדשה, גם אם איננו רואים זאת כרגע ושהאור הפנימי שלנו יתחבר לאור גדול של שלום, אמון, אכפתיות, חמלה וערבות הדדית.
שישובו כל החטופים, יחלימו כל הפצועים, יחובקו כל הורי החטופים וההורים השכולים, ישובו כל המפונים לבית קבוע ויציב, שכל חיילנו ישמרו וישובו בריאים ושלמים ושתהא שנה זו שנה של תקומה התחדשות ואחדות הלבבות.

דבר הישויות לראש השנה
ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואור האהבה לכם כאן ספיראלת האור, ישויות מדריכות וחלק מקבוצת השינוי ביקום ובקיום.
חשוב לנו להדגיש, במיוחד בפרוס שנה חדשה, שאתם חלק מקבוצת נשמות הפרושה ביקום ובקיום, שלקחו על עצמם לחולל שינוי תודעתי, שינוי חיים, שינוי תוך כדי החיים. ועל כך הברכה והאהבה, התמיכה והחיזוק של כולנו.

מה פירושו שינוי תודעתי?
פירושו שינוי בתפישת עולם.
גילוי כי החיים האנושים הם חלק מתוכנות חיים ביקום.
גילוי כי האנרגיה המאפשרת חיים היא נצחית, חלק מהבורא, המגשימה את פוטנציאל הבורא דרך הנברא והיא 'אני' שאתם.
גילוי שכל אחד ואחת מכם נשמה טהורה בתלבושת אנושית והתלבושת איננה 'אני' אלא השתקפות לצורך הגשמת ה'אני' הנשמתי, שהפעם בחר לייצר שינוי במובן של תפישת עולם ודרכו תפישת מציאות ממקום הנשמה למקום התלבושת שהיא לובשת לצורך. קרי, מקור ההישענות, הכוח, האמון והאמונה הנובע ממקור הנצח, מאנרגיית החיים המפכה בגוף, להשתקפותה האנושית, לגוף; המעבר מהנהגת הגוף לנשמה.

לא בכדי פתחנו בהסבר זה כיוון שהוא מסמל את הברכה שלנו לכם לשנה החדשה: ברכת החוסן והעוצמה הנובעים ממקור החיים, הנצח, ממקור הבריאה לחלק שמשתקף באנוש, כבן אנוש.
מברכים אנו אתכם בחסד וחמלה, לעצמכם ולסובב אתכם,
מברכים אנו אתכם באמון ואמונה שדברים יסתדרו בסדר חדש, כך שלא תחושו מאוימים בהתפרקות ומהתפרקות הישן, שעדיין אוחז בציפורניו במוכר ובידוע ומפחד משינוי.

אתם האמיצים שגם אם פחד משינוי מקנן בכם, אינכם נכנעים לו ומפתחים נשימה ארוכה ומחזקת דרך כלים רבים המאפשרים תחושת חיבור למרכז של עצמכם ולאחרים וביחד מאירים אור גדול, המשנה את התודעה.
מבקשים אנו להעניק לכם מתנה דמיונית בצורת כדור אור שמשי, כשמש, כתום שקוף, שסובבים אותו ובתוכו ספיראלות סגולות, כחולות וירוקות שקופות.
כדור אור הזורח כמו השמש הממוקם ממולכם ובתוך ליבכם.

כדור אור של חוסן ועוצמה, של קשר ותקשורת, של גמישות ויכולת יצירת שינוי מתוך היענות אינסטינקטיבית.
כדור אור של ריפוי, הרגעה והבראה.
כדור אור של חיבור לנצח, לביטחון מעצם ההיות.
אפשרו לעצמכם לדמות את כדור האור השמשי כעומד מולכם ומצוי בליבכם בו זמנית, יום יום לפני שאתם הולכים לישון ולפני שאתם קמים ליומכם ובכל הזדמנות שאתם נזכרים בדימוי הזה.
הדברים עדיין מעיקים וכאוטיים בחלק משנה זו, אך הולכים ומייצרים שינויים רצויים לטובת הכלל בארץ ובעולם.
בברכת האור, האהבה, החוסן והעוצמה, מחברי ספיראלת האור"

סגור לתגובות.