הפער בין הידע הנקלט לבין הפנמתו, או בעצם השתרשותו הלכה למעשה, איננו פער אלא הדרך בעולם זמן. 12.9.24

בעודי שוכבת במיטה מוקדם בבוקר שבת, אני מקבלת הבזק של מילים משהו כמו ״הפנמת ידע ניתן לדמות ליצירה של תינוק; לידתו וצמיחתו״…

הרגשתי כמו הארה גדולה שמסבירה לי במשפט אחד את הפירוש שלי למה שאני חווה מאז לידתי לכדור הארץ, כפער בין רוח לחומר להארה וסוף, סוף, להפנמה שהפער העצום בין הידע לבין הפנמתו, או בעצם השתרשותו הלכה למעשה, איננו פער אלא הדרך בעולם זמן.
אני נזכרת במושג תקשור שקיבלתי לפני כארבעים שנה כשהתחלתי לתרגם את מה שאני קולטת אינטואיטיבית למילים ומשפטים מרחיבי הבנה ודעת. מושג שלא היה קיים אז בשפה והיום כל אחד מכיר ומשתמש בו. כלומר אני והדומים לי, קולטים מידע לפני, לפעמים שנים קודם, לידוע לרוב האנשים בכדור הארץ.
חשתי שמחה והתרגשות התיישבתי לכתוב תוך שאני מבקשת הרחבה:

ישויות ספיראלת האור בניצוחם של יהושפט ועזרה:
״שלום לך אהובה ויקרת לבנו כאן יהושפט ועזרה המשדרים את קול ספיראלת האור, המבקשים לסייע לך ולכם, להתחבר הלכה למעשה:
א. לידע הטמון בכם.
ב. לקחת לתשומת ליבכם המודעת, כי הידע הוא כמו שדר הנקלט קודם כל אצל חדי הקליטה והשמע, בהחלט אינו נקלט מבחינת המודע, אצל הכלל.
ג. שנולדתם לעולם של השרשה והצמחה, קרי נולדתם לשתול ולזרוע את מהותכם (רעיונות, יצירות), באדמת עולם ארץ, בתנאי עולם ארץ, בעונות וחילופי עונות עולם ארץ, ואלו כמובן מטאפורות המסבירות את תפקידכם עלי אדמות.
ד. שיישור הקו, הלכה למעשה, בין הנקלט לנזרע, לצמיחה ולקציר מתוכם, משול לדרך האנושית. כיוון שמה שנזרע וצמח לעץ מניב פרי, להמצאה מצילת חיים, לדרך התנהלות שניתן להישען עליהם, הפכו לתבניות המשחזרות את עצמן כסיפורי זקני השבט ומנהגיהם, העוברים מדור לדור וכעת במעבר חיים זה אתם מגלים שכבר מוצו.

מבקשים אנו להדגיש כי רעיונות חדשים זקוקים לטיפוח, טיפול ומסירות של התמדה ואחריות על מנת יבשילו לכדי כלי שימושי לרבים. אתם כל אנשי המאסה הקריטית לשינוי, בחרתם להיות 'חלוצי ידע הנשמה עלי אדמות, במודע הכרתי'.

בחרתם להשריש את רעיון האחדות, השוויון מעצם ההיות (כולנו ניצוצות הבורא הבוראים כפי שנבראנו), הלכה למעשה על מנת תיווצר ׳אחדות ניגודים הרמוניה שלמה׳.
אחדות כזו יכולה להיווצר הלכה למעשה ,כשיותר ויותר אנשים נזכרים במודע שהאנושות היא יצירה, מפוארת ככול שתהא, אך יצירה לצורך הגשמה, המשתנה כל העת.

פירושו שאין לאחוז בדרכים ישנות, אלא להשקיע מסירות ואהבה של הצמחת רעיון השוויון מתוך אחדות. להתמיד בעיקרון זה המשותף לכל, בין שבמודע ובין שלאו.
מבקשים אנו שתכירו בכך שאתם המעבדים, המזבלים, המשקים, השותלים והקוצרים בעולמכם.
ולא בכדי משתמשים אנו במטאפורת הטבע, במחזוריות, כיוון שבחיים עלי אדמות, חיים של קיטוב, הישרדות וקיום, הטבע מסמל את דרככם האנושית, את עולם הזמן, את התהליכים מהיווצרות, לידה, התבגרות, בגרות, זקנה, עד המוות/המעבר מבחינת התפישה האנושית.
אך הפתעה, הפתעה, אתם מעל לטבע, או שמא נאמר מהותכם היא מעל ומעבר לטבע; מהותכם היא אנרגיה תבונית, חלק מתבונה גדולה, החווה עצמה דרך כל השתקפויותיה.
אנרגיה הנדחסת לתלבושות שונות, רקעים שונים, בזמנים שונים, למטרה אחת: להביא את התבונה ממצב של פוטנציאל למצב של מימוש.
מכאן שאומרים אנו שהכל אשליה, במובן שהדבר היחיד הנצחי היא האנרגיה התבונית המשנה ומחליפה צורה לצורך הזנתה.
'הזנתה' פירושו, הגשמה דרך חוויה המאפשרת הפיכת הפוטנציאל לממש. נשמח להרחיב אוהבים אותך״

סגור לתגובות.