בשעות קשות אלה הכי חשוב להתחבר למקור החוסן שבנו – 5.9.2024

אתם מוזמנים בשנה מאתגרת זו, בלשון המעטה, ובכלל, להתחבר לחוסן הפנימי ולמודעות הרחבה שתאפשר לנו ללמוד לחיות "איש תחת גפנו ותחת תאנתו" ולייצר מציאות חדשה של שלום והשלמה.
כ- 40 שנה אני עוסקת בלהזכיר לעצמי ולכולנו שאנחנו חלק מאחדות ויחד עם זאת אחת, אחד, אחת יחיד/ה ומיוחד/ת.
השליחות שלי היא להזכיר לעצמי ולכולנו מי אנחנו באמת ולייצר שליחים שיתחברו למהותם הרוחנית הלכה למעשה ויעבירו זאת הלאה.

ב-6 לנובמבר אני פותחת קורס שנתי שיתקיים בימי רביעי בין 10:15-13:30 בקדימה, קורס לפיתוח ויישום מודעות רוחנית ותקשור.

בקורס נפתח מודעות לרוח שבנו/שאנו, נפתח את יכולת השימוש באינטואיציה, את יכולת התקשור/ת, דרך כלים ודרכים רבות על מנת נרחיב את תפישת העולם שלנו ביומיום באופן מעשי וניצור את המציאות שלנו בצורה הרבה יותר משמעותית, מהנה ומספקת עבורנו.

נלמד להשתמש באינטואיציות ככלי לדליית מידע שאנחנו זקוקים לו.
אתקשר לכם על נושאים שיעזרו לכל אחד מכם להרחיב את המודעות שלו לגבי עצמו. בזכות הלימוד בקבוצה, נלמדת/מתפתחת ומתאפשרת, דרכה ובעזרתה, הקשבה.
כל אחד יכול לפתח את האינטואיציה, אין אדם עלי אדמות שאין לו אינטואיציה, אם הוא משתמש או לא משתמש בזה במודע זה כבר עניין אחר.

אנחנו יצורים רוחניים במסע אנושי כתב דר' סטפן קובי ואכן, אדם רוחני הוא אדם המחובר לקרקע ויחד עם זאת פתוח לראייה רחבה, שמעבר לחושים הפיזיים. אדם רוחני הוא אדם שמחובר לכל ארבעת הרבדים שלו: הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני, בהם נעסוק בהרחבה כחלק מתוכנית הלימודים, אותה תוכלו למצוא באתר שלי בערך קורסים.

שינוי מבחינתי, הוא המעבר מלהחזיק בתבניות ודפוסי מחשבה שאינם רלוונטיים עוד, לגילוי אלה הרלוונטיים עבורנו, המעבר ממצב של יצירה, מתפישת הגוף כאני, ליוצר קרי, לתפישת הנשמה שאנו, חלק "מאחדות הניגודים ההרמוניה השלמה" = המעבר ממצב של עבדות לחירות המחשבה ובריאת מציאות חדשה, המבוססת על זיכרון היותנו חלק מהבורא, שווים, משמעותיים ואהובים מעצם ההיות; נבראים ובוראים מעצם ההיות.
חלק מהכלים בהם נשתמש הם מדיטציה ודמיון מודרך, האמורים לעזור לנו ללמוד לעשות הפרדה, להסיט את המחשבה "מהטחינה" הבלתי פוסקת של המוח, להקשיב לתחושות שלנו ולקלוט מידע שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום.

*** על פגישות הכרות ללא עלות תמצאו פרטים באתר בערך קורסים.

 

 

סגור לתגובות.