מתן רשות להיות מה שאתם, עם כל "הטוב והרע" מאפשרת לוותר על המשקפיים שמגבילים… – 25.7.24

מתן רשות להיות מה שאתם, עם כל "הטוב והרע" מאפשרת לוותר על המשקפיים שמגבילים את שדות הראייה שלכם… 25.7.24

ישויות ספיראלת האור:
"מבקשת את לדעת מה פירוש שיתוף הפעולה בין כל החלקים שלך, ואנו נוסיף וגילויים ונאמר תשובה שהיא נכונה לבני אדם בכלל ולך בפרט.
כשנשמה נולדת אל הגוף הפיזי, היא בדרך כלל שוכחת את מהותה. 'האישיות משתלטת על האופי'. באופי הכוונה לקוד הנשמתי, אופי הנשמה, ובאישיות – להשתקפות, לדמות, לתלבושת, שמשרתת אותה להגשמה דרך חוויה.
כתוצאה, אתם שופטים, מבקרים את עצמכם ואת האחרים דרך משקפיים מסוימים. משקפיים שמכילים דעות, אמונות, קביעות, שצובעים את העולם שלכם. כלומר, מי שמתנהל על פי המשקפיים האלה בסדר, ומי שלא לא, כולל אתם עצמכם.

כל תכונה שבאה לידי התנגשות עם הסובב וגרמה לסבל, נדחקה לקרן זווית כ'לא טובה' בלשון המעטה. כמו למשל, הצורך והרצון לנוע, לנוע, לנוע. כמו למשל, הסקרנות שגרמה לכם בעברים להתפזר ולאבד את המיקוד, כך שאינכם מתייחסים לאובדן המיקוד ולשימת לב למיקוד, אלא לעצם התכונה שהיא 'לא טובה'.
אלו רק דוגמאות על מנת תבינו כיצד קצצתם את כנפי היכולות שלכם, עקב אותן מסקנות, ורק מה שניבט דרך משקפי הדעות, האמונות והקביעות הפך לרלוונטי. זוהי תכונה אנושית מאוד נפוצה.

במעבר החיים הנוכחי, שהוא מעבר של השלמת מעגל ושל חיבור בין פנים וחוץ, בין חומר לרוח, בין גבריות לנשיות וכיוצא באלה, מבקשים אתם לשוב ולגלות את התכונות הבסיסיות המהותיות, הטהורות, על מנת תוכלו לוותר על הדעות, האמונות והקביעות שמסתירות אותן מעיני עצמכם. כך שתוכלו להפסיק לחלוטין להתנדנד, לחשוש.

חלק מצבירת כעסים פנימית נובעת מסגירה, לפעמים על מנעול ובריח ולא אחד… של רצונות, צרכים, תכונות, כי 'זה לא יפה, כי זה לא טוב, כי לא יאהבו אותי, כי לא יקבלו אותי, כי מה יגידו'??? והרשימה ארוכה.
בשורה התחתונה, מדובר במתן רשות שלכם להיות מה שאתם, לגלות מה שאתם עם כל 'הטוב והרע' כך שתוכלו לוותר על המשקפיים שמגבילים את שדות הראייה שלכם.
גם החלומות שלכם נושקים בדיוק לאותם הדברים שנאמרו קודם לכן. דעות, אמונות וקביעות המנהלות את החיים, היחסים וכדומה.

למשל, מה זו זוגיות. מה נקרא להיות בן זוג מוצלח, בת זוג מוצלחת. מה זו אהבה וכיצד יודעים שאוהבים ונאהבים, ואלו רק מעט מן הדוגמאות. אינכם מודעים אפילו לפרטי הפרטים המצויים בתסריטים הלא מודעים שלכם, מחזה מושלם.

אין הכוונה לכל שיפוט או כל ביקורת, ובוודאי לא סייגים של טוב ורע לגבי החלומות שלכם. אלא לציין שהם פשוט מגבילים, כמו ציפיות, מפני שכל מה שאיננו בדיוק מתנהל על פי הקריטריונים החלומיים האלה, על פי המחזה, איננו נחשב; זוגיות, אהבה, וכיוצא באלה.

כלומר, אינכם בעצם יכולים להיפתח להתנהגויות והתנהלויות של בני אדם בכל מה שקשור ליחסים, אלא אם כן הם מתנהלים על פי המחזה שלכם. אף אחד אינו יכול לעמוד בקריטריונים של החלום. אלה קריטריונים פרפקטיים שאינם מותאמים לחיים בכדור הארץ כלל וכלל.
במקומם יש לפתח את יכולת הנוכחות ההווה בכל רגע נתון של זמן, פשוט להיות. אנו יודעים שמבחינתכם זה אינו פשוט כפי שזה נשמע אך בהחלט אפשרי עם אימון.
מאחלים אנו לכם ברכה של אור ואהבה, שלום ושלוה. שלום ושלוה המתאפשרים עם הרחבת המודעות, עם הארת המוח. עם ההבנה שדבר איננו מתארע במקרה, שכולנו אחד. היו ברוכים."

סגור לתגובות.