מידע, תקשור ומדיטציה מונחית ללב הקוסמי ולאהבה חובקת כל – 18.7.2024

הישויות המדריכות מכוונות אותנו לאורך השנים לחיבור לעצמנו ולסובב. הנשמה מתחברת ללב הפיזי והאנרגטי ומזרימה אנרגיה לגוף כך שהיא תוכל לממש דרכו את מהותה. יש לנו המון ניסיון מצטבר שמבחינת המודעות ההכרתית אין לנו כמעט קשר איתו. הישויות מבקשות שנביא למודעותנו האנושית את החיבור שישנו לנו לספריית הידע האישית והכללית, המצויה כל הזמן בהזנה והתחדשות, אך כשאין לנו מושג שזה אפשרי אנחנו נשארים על אותו בסיס נתונים ומשחזרים.
אני מאוד ממליצה להקליט את המדיטציה בקולכם ולעשות אותה. אני מבטיחה להתקדם עם הטכנולוגיה ולהקליט גם…

עזרה וחברי ספיראלת האור:
"כולכם חווים מעבר מימד. כדור הארץ חווה מעבר מימד, ומכאן, שהמימד המוכר עדיין קיים, המימד החדש עדיין לא. הוא מרומז, הוא מבליח לעת זו או לעת אחרת. ומכאן, שמעבר מודע למימד החדש עדיין לא מאפשר ביטחון פנימי מלא, ולכן לפעמים ההעדפה הלא מודעת היא אל המוכר. מכאן הקושי להתיר את 'הדבק'; כאילו שהוויתור על לקחת 'באופן אישי', הוא וויתור על עצמכם, על מהותכם, על מקומכם.

מבקשים אנו לסייע לכם בחיבור אל חוכמת הלב הקוסמי דרך תרגיל של דמיון מודרך. וזאת משום שהחיבור לחוכמת הלב הקוסמי יועיל לכולכם לחבר בין כל נקודות המבט, בין הרבדים. לתפוס, במירכאות או לא, את המרחק הנכון, כך שלא תפגעו יותר ולא תיקחו ללב.
כך שתוכלו להתייחס לכל התנהלות והתנהגות כאל עובדה ברגע נתון של זמן, מבלי לפרש את זה ממקום של התגוננות, פגיעה וכיוצא באלה.

התגובה באה ממערכת אוטומטית ששייכת לפרדיגמה הישנה. כדוגמה, כשנאמר משפט שנתפס במערכת האוטומטית כפוגע, מעליב, לא מכובד, וכן הלאה, היא קופצת בלא זמן, אתם מגיבים כאוטומטים על פי הרשום במאגר ההגנתי.
לצורך העניין נבדיל בין היענות לתגובה: היענות קשורה לפתיחות קולטת, לזרימה חופשית, ליחסי גומלין מתמידים בין אני ואנחנו מפני שמדובר על היענות לעצמכם ולסובב בו זמנית. ההיענות נובעת מפתיחות, מסקרנות, מנוכחות מלאה ברגע נתון של זמן שיוצרת ונוצרת. יוצרת את התוצאה ונוצרת כל העת.
התגובה נובעת מזיכרונות ורישומי עבר מתבניות, דפוסים ואמונות, מהעלאת גירה, אם תרשו לנו להשתמש בביטוי הזה".

מדיטציה מונחית ללב הקוסמי ולאהבה חובקת כל
עזרה מישויות ספיראלת האור:

1. "וכעת עצמו עיניים, נשמו אל הלב שלכם עשר נשימות עמוקות בקצב של כל אחת ואחד מכם, אל הלב ומהלב אל העולם ……..
לאט, בנחת, דבר אינו בוער………………………………………………………

2. כעת, התבוננו אל הלב האנרגטי כאל שער. ראו את השער, את הפתח ואפשרו לעצמכם לזרום דרכו, להיכנס דרכו, להתעופף דרכו או לשוות צורה עם הפתח ……………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………..

3. אפשרו לעצמכם לחוות את ערסל האור הגדול שמכיל אתכם. אפשרו לעצמכם במשך כמה שניות להיות מוכלים ומחובקים בחלל הלב, בערסל האור שלכם. ושוב, זה יכול להיות ענן או כל דימוי אחר שיבוא לכם, זה לא משנה …………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………..

4. אפשרו לעצמכם להתרפות לחלוטין בחדר הלב, בחלל הלב האנרגטי שהוא אינסופי. הוא ערסל האור שלכם. התרפות שלמה ומלאה ….. ……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………

5. כעת שמו לב אל סביבתכם; ראו אינסוף חוטי אור, שבילי אור שיוצאים מערסל האור שלכם, מחלל האור שלכם אל העולם …..
אם תעקבו אחרי חוטי האור תגלו שהם מובילים לאינסוף חללי אור דומים לשלכם …………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………

6. כעת מקדו את תשומת הלב על ערסלי האור, בועות האור, של החברים, המשפחה, כך שתוכלו לחוות את החיבור ביניכם דרך חללי האור וה'חוטים' הזורמים אליהם ויוצאים מהם באותה מידה ……… כל אחת ואחד מכם יחווה זאת זה בצורה שונה. למעשה זה ההדהוד שקיים ביניכם לבין הכל, בין הכל לביניכם, ביניכם, בין אחת, אחד, לבין השני, השנייה וכיוצא באלה = יחסי גומלין בין הכל להכול שפירושם אהבה חובקת כל ……………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
חוטי האור מהדהדים ביניכם לבין עצמכם ובין כל תת ההשתקפויות שלכם. חוטי האור מהדהדים בין כל תת ההשתקפויות שלכם לבין כל תת ההשתקפויות של כל נשמה ונשמה ……………………………………….
כך עובר המידע. כך נראים יחסי הגומלין ………………………………..
וכמו ספיראלה שמתרחבת, הלוך והתרחב, יכולים אתם לחוש בעוד ועוד 'חללי אור' שמחוברים אליכם ואתם מחוברים אליהם ………
תאפשרו לספיראלה להתרחב לרגע, אתם המרכז ……………………
………………………………………………………………………………………………..

7. כעת השיבו את תשומת הלב אל המרכז, אל עצמכם בתוך חלל האור, בתוך הערסל שלכם והיו מודעים להדהוד ……………………………..
………………………………………………………………………………………………………..

8. כעת, פקחו את עיניכם הפיזיות מתוך הלב, מתוך חלל האור, מתוך הערסל. חוו את החוויה בעיניים פקוחות, כך שתוכלו להשתמש בה ביומיום שלכם. תוכלו לחוש את החיבור, את ההדהוד שביניכם לבין כל חלקיכם, ביניכם לבין כל החלקים האחרים של אינסוף נשמות. חיבור לחוכמת הלב הקוסמי, לניסיון מצטבר, לידע אינסופי, לחיבוק אינסופי, לחמלה, לאהבה אוניברסאלית, לידע שזורם דרך הרגשת הידיעה תדיר. קחו נשימה עמוקה בעיניים פקוחות כך שנוצר השילוב בין המציאות של המישור הפיזי לכל המישורים האחרים ………………
…………………………………………………………………………………………………….

 

סגור לתגובות.