קטע מספרי על השאקרות: יש לנו יכולת לחזק את עצמנו, ליצור איזון שאקרות שיוצר איזון בחיינו – 20.6.24

קטע מספרי על השאקרות: יש לנו יכולת לחזק את עצמנו, ליצור איזון שאקרות שיוצר איזון בחיינו, וזה בתורו יוצר חוסן…..

מהי מערכת האנרגיה ממנה אנו מורכבים ומהו השכלוף?
מזה זמן רב אני מקבלת, דרך ההדרכה הרוחנית שלי, מידע על השינוי המתחולל במבנה האנרגטי האנושי, שנובע משקיפות הולכת וגדלה של מסכי השכחה של מקורנו עד להיזכרות מודעת בכך שאנו בעצם 'ישויות רוחניות במסע אנושי'. במילים אחרות, ההיפתחות והמודעות שלנו למודעות רוחנית.
שינוי זה משפיע על כולם ועל הכול. הוא מתחיל באלו שבחרו במודע להתחבר אליו וליישמו הלכה למעשה, וממשיך עם אלה המעבירים/משדרים אותו הלאה, וכן גם לאלה הלומדים או המושפעים מאלה שהתחברו ונזכרים במהותם.

אחד הדברים המסמלים את השינוי התודעתי המתחולל על פני כדור הארץ בשנים אלה, הוא מהפך במערך האנרגטי. זה קורה בזכות ההיפתחות לעולם הרוח והחיבור לתודעה רחבה מזו המוכרת לנו בעולם 'ארץ'. מדובר בשינוי מקור ההישענות, בשינוי מקור ההובלה ובשינוי הבסיס ממנו נפעל.
כאמור, אני מלמדת את המבנה החדש כבר כמה שנים, וכעת הגיע הזמן להעבירו הלאה באמצעות ספר זה עם הסברים ואיורים. הסיבה שדבר זה לא נעשה עד כה קשורה בבשלות להכיל, לקבל את השינוי ולהתחיל לבססו הלכה למעשה בחיינו.
אנו כבני אדם נשענים, על פי רוב, על מה שידוע ומוכר לנו זה מכבר ועד שאין מוכנוּת להרחיב את ההבנה, אנו משחזרים. המבנה החדש מתחבר באופן מופלא לידוע זה מכבר ומקל על ההבנה.

כפי שציינתי, שאקרה היא מילה בסנסקריט (הודית עתיקה) שפירושה גלגל או מערבולת אנרגטית. כלומר השאקרות שלנו הן מעין מערבולות אנרגטיות הקולטות ומשדרות אנרגיה תדיר.
הן מייצגות את המערכת האנרגטית דרכה אנו מתנהלים, כשכל מרכז אנרגיה – שאקרה – מייצג תחומי חיים, איברים בגוף, איכויות ויכולות. כל שאקרה מייצגת "מגרש משחקים" אחר שדרכו הנשמה חווה עוצמה בגוף הפיזי. כל שאקרה היא מגרש משחקים פיזי, רגשי, מנטלי ורוחני.

לאורך ההיסטוריה האנושית התבסס המבנה האנרגטי על שלושה מרכזים מובילים:
שאקרת ההנעה, ההישרדות והקיום – שאקרת השורש (הבסיס) האדומה, לפני השכלוף.
שאקרת הרגש, המין, היצר והיצירה – הכתומה לפני השכלוף.
שאקרת מקלעת השמש – הצהובה לפני השכלוף, המייצגת מסקנות שהוסקו כתוצאה מחוויות רגשיות, חלקן נובעות ממסקנות הגנתיות, מאמונות דעות ודפוסים. מבנה זה עדיין נתפש כך, אצל רבים, כיוון שהעולם שלנו עדיין מתבסס על תפישת הישרדות וקיום.

כאמור, בסיס זה שימש אותנו לאורך מאות ואלפי שנים כשכל שאר המרכזים – אלה הקשורים יותר לרוח האדם, לשאר הרוח, להשראה, לדמיון, לאהבה חובקת כול, לשוויון ערך וכיוצא באלה – פעלו על פיהן, כלומר, פעלו כרקע לשאקרות הבסיסיות המנהלות בעוד היום הן הפכו למרכזיות.
השינוי במערכת, אותו מכנות הישויות המדריכות בשם שכלוף (שכלול וחילוף), מייצג בסיס חדש המשמש הלכה למעשה קרש קפיצה לשינוי, כשההובלה עוברת לשאקרות הבאות:

1. שאקרת הלב: מייצגת את הקבלה, אהבה לעצמי ולאחר, הכלה ושוויון ערך.
2. שאקרת הגרון: מייצגת ביטוי, הבעה, השפעה וסנכרון ביננו לבין העולם הסובב אותנו.
3. שאקרת העין השלישית: שאקרת הקליטה האינטואיטיבית וחיבורה הבו־זמני לקרקע המציאות.
4. שאקרת המעטפת: מאפשרת חיים על פני כדור הארץ ומחברת אותנו בפועל לבחירה לחיים הנוכחיים, למהות הנשמתית ולבורא עולם.
יתר השאקרות – מקלעת השמש (הסולר פלקסוס), הרגש, היצר והיצירה – הופכות להיות המלוות והתומכות בארבע הדומיננטיות.
שאקרת ההנעה (השורש), מתחברת בשכלוף לשאקרת המעטפת ומחוברת לשאקרה 9, המייצגת את הבחירה לחיים הנוכחיים, שהפכה להיות חלק אינטגראלי משאקרת המעטפת.
במילים אחרות, ההנעה אינה נובעת עוד מהישרדות וקיום אלא מבחירתה של הנשמה לשלום והשלמת החיים האנושיים.
חלק גדול מבני האדם נמצא במודעות לגבי המבנה האנרגטי, השאקרות, אך לא בהכרח מודע למהותה של כל שאקרה מבחינת החוויה של עצמם דרכה. בספר תוכלו למצוא מידע למהותה של כל שאקרה.
המערכת פועלת באופן אוטומטי והיא מושפעת ומשפיעה. הדבר אומר שתפישת העולם שלנו מפעילה אותה, ולנו יש יכולת לפתח מודעות, לשחרר אחיזות ולהיות באיזון ובהנהגה דרך המודעות.
יש לנו יכולת לחזק את עצמנו, ליצור איזון שאקרות שיוצר איזון בחיינו, וזה בתורו יוצר חוסן שמחבר אותנו לנקודות החוסן ומרחיק אותנו מהפחד.
מהותם ואופיים של מרכזי האנרגיה לא השתנו בעקבות השכלוף, אך בהחלט התרחבה אפשרות ביטויָם דרך ההבנה המורחבת של משמעותם.

סגור לתגובות.