תקשור על התקופה מתאריך 6.1.2023

ישויות ספיראלת האור: "השלום הברכה ואור האהבה לכם, כאן ספיראלת האור מהדהדת ליקוטי רשת המידע אל עולמכם/השתקפותכם האנושית, כך שיתעורר 'זיכרון ההיות', האמון בדרך, כך שתתעורר יכולת העמידה האיתנה אל מול אירועי השכלוף הדרמטיים בעולמכם, כמו גם ביקום.
אחדות ניגודים הרמוניה שלמה מתהווה דרך תקשורת רב רובדית, רב כיוונית, כשקודם, כשמלכה ההפרדה, פעלה דרך ערוצים נפרדים שנחוו. אם נדבר במילות עולם זמן נאמר הגיע זמן התאחדותכם לכדי ערוץ מכיל.
ההפרדה קיימת בספרייה היקומית לצורך אפיון וחווייתו. קרי, כל מושג אם ניקח זאת כדוגמה, מכיל את חוויית התגשמותו בכל העולמות, דרך כל החווים אותו הלכה למעשה. שורה תחתונה או שורות תחתונות של חווית המהות, המחולקת למדורים, מדורים, אך מקושרת ביד אמן כל העת = גם הפרדה לצורך וגם חיבור.

היכולת לחבר הלכה למעשה בין המהויות כפאזל, לבין חלקיק בפאזל, מתאפשרת אט, אט, כעת, מה שיוצר את ההפרדה הנפרדת מעצמה, בפועל – אין סתירה בין מושג למושג, תפישה לתפישה, אמונה, לאמונה, הכול חלק ממארג עצום של התגשמות ה'אין', של התגשמות כל יצור נברא. כפי שכל אחד מכם מתחבר אט, אט, לבו-זמניותו, קרי, לרעיון שכל השתקפויותיו מחוברות כאן ועכשיו ושכולן יצירות לצורך ותו לאו.

וכעת לבקשתך לקבל היבט על הממשלה החדשה והתקופה:
וכן כך; הממשלה הזו תקרטע בדילוגים, בשבירות ובתקומה לאחר כל שבר. שנתיים של מאבקים של 'נזיפות' באו"ם, של התרחקות מדינות תומכות, של ערעור כל מה שנוצר
כשהמגמה של ישראל נחשבה מגמת שלום.
ערעור, תסיסה, הפגנות, מאבקים וחוסר יציבות. כך עד שהקרע לא יאפשר תיפקוד ויביא לחוויית אבסורד שתחולל שינוי.
אל תפלו בפח של שיפוט, ביקורת ובוודאי לא של פחד, גם כאשר ירימו ראש גורמים עוינים, כיוון שהממשלה התקיפה כביכול, יוצרת חוויית התנגדות קשה מתוך פחד של השתלטות ואיבוד אוטונומיה, על מה שנדמה שיש אוטונומיה.

היד הקשה אינה חכמה או שמא נאמר אינה בחוכמה נוקטת, כיוון שהקיצוניות אינה הפתרון הנחוץ/הנדרש, אלא אחדות ניגודים ההרמוניה השלמה מתוך 'חוסך שבטו שונא בנו'. קרי, ה'ילדים' הם כל תושבי ארץ ישראל כשעל הממשלה לכונן סדר ברור ומערכת מלמדת, הגוררת גם מחירים על התנהגות בלתי חברתית, פוגענית, בלתי הולמת, אך לא מתוך מלחמה.

'לא להילחם ולא להיכנע' יודע ביבי נתניהו, אך קולו קול ענות חלושה. בבוא הזמן, הוא ייצר שיתוף פעולה עם בני גנץ ועוד חברים שיהיה להם האומץ לייצר שיתוף פעולה לטובת הכלל. שיתוף פעולה חוצה גבולות מפלגה, היוצר אחדות ניגודים.
הרמוניה שלמה לא תיווצר אך לאחר מאבקים קשים, יתאפשר, או שמא נאמר יש סיכוי שייווצר שינוי דרסטי מבחינת האישיויות המוכנות לפעול יחד לטובת העם, במקום לטובת עצמם. אך כאמור, לא לפני התרחשויות כאוטיות שיוציאו אנשים למחאה רבתי. התחושה הרווחת היא של חוסר אונים, חוסר שליטה, וצורך בפעולות הישרדותיות גם בממשלה וגם בעם. קרי, גם בפרט וגם בקבוצות שונות ובכלל, בכלל.

נוסף על הכאוס העולמי של נדנדת עליונות ונחיתות, שליטה והשתלטות, נוצר כוח שפוי של אנשי מאסה קריטית בתחומים רבים של אקלים, שימור הסביבה ובעלי החיים, רפואה וסוציאליות. קרי, אכפתיות חברתית משקמת שקולם ילך ויגבר דרך התערבות של כוח עולמי. כוח שעד כה שלט על מנת לייצר לעצמו מעמד, כוח, שליטה דרך שליטים 'הבונים החופשיים' שיאספו עצמם לשינוי אותו לא עשו מעולם. קיומם בשמות שונים כמו הטמפלרים למשל, מתקיים אלפי שנים.
חלק מאנשי המאסה הקריטית משחקים תפקידים בארגון עצמתי זה שיש לו שתי שלוחות עיקריות המתפרסות על פני כל העולם, אחת בארצות הברית והשנייה בסין.

סגור לתגובות.