בתאריך 9.10.2023 ביקשתי מהישויות מסר להכוונה לזמן אקוטי זה של מלחמה פורסם באתר 20.5.24

ביקשתי מהישויות מסר להכוונה לזמן אקוטי זה של מלחמה.
כל מה שהם ביקשו להדגיש הוא שהמתרחש הוא טריגר להעלאת הזיכרון של החיים בכדור הארץ מתוך הבחירה לשכוח את הניצוץ שאנו, על מנת לחיות את החיים האנושיים הלינאריים, של קיטוב, מתוך חיבור להישרדות וקיום, היוצרים חוויות מוקצנות של "גיהינום" לעומת "גן עדן" על כל המסקנות שהסקנו כתוצאה.
הישויות מבקשות מאתנו להבין ולהפנים, שהכול יצירות לצורך הגשמה דרך חוויה. יצירות מפוארות, משמעותיות ואמיצות, שהביאו למגוון רגשות והתנסויות בהתאם.
היום, הגיעה העת להכיר שחוויות אלה הם תוצר של מיפתח זיכרון קטן ולא אמת אוניברסלית.
תוצר של מסקנות שהוסקו באופן סובייקטיבי, על רקע תרבות מסוימת וזמן מסוים וכי ניתן כבר להבין שמיצינו את התוכנה הישנה וכעת הגענו להכיר בכך, להיזכר שכולנו ניצוצות אלוה ממעל בתלבושות אנושיות וכי ביכולתנו להכיל את הגלגולים השונים שנוצרו ביצירתיות ענקית בשל החיבור לתוכנה האנושית ולהרפות מהאחיזה בהם כבאמת:

ישויות ספיראלת האור:
"עליכם להיות ממוקדים ולייצר 24/7 אנרגיה של שקט פנימי של חוסן נשמתי בגוף הפיזי על מנת לעמוד מול 'דלתות הגיהינום' שנפתחו, להיות יכולים לעמוד במלוא גובה קומתכם הרוחנית בגוף הפיזי, אל מול חווית אנוש מתגלגלת.
עליכם להבין, חוויה זו ‏של שנאה, נקם, כעס, אלימות, התעללות, ולא משנה מאיזה סיבה דתית אידיאולוגית או רצון שליטה שדברים יהיו על פי הדרך והסדר של מישהו, היא חוויה של מעברים וחוויית החיים דרך התוכנה האנושית.

חוויה מפוארת, רצופה בכאב, סבל, פגיעה וניצול מכל המינים והסוגים, שעולה כעת בחוויה האנושית בעוצמה בעקבות המתרחש.
ניתן לכנות את כל מה שמתרחש ‏כ'העלאה באוב' של חוויות עבר, מתוך מיומנות וכישרון אין סופי של שימוש בכוח ושליטה, בכפיה, בהתגוננות, בשלטון הטרור, הפחד ההפחדה, המהווים חלק מעבר מפואר ומגוון, בכל התרבויות בכדור לימוד, חלק מהגשמת הנשמה את עצמה במיפתח זיכרון קטן, חלק מהעמדת עצמה בניסיון הישרדותי, כוחני, עוצמתי/ של ביטוי עוצמה, של כושר עמידה. של יצירתיות; להתגבר, ‏להסתדר, לנצח, לכבוש, למגר, לשחרר, לוותר, לסלוח, ועוד, ועוד, חוויות שנולדו כתוצאה מקיצוניות כזו או אחרת.

הכל עולה הכל נחווה הכל משתחזר על מנת להיטמע באוקיאנוס היידע, כחוויות שמוצו בבחינת 'שבילים שכוסו, כוסו נפרש עליהם מעבה ואין עליהם מעבר נוסף'. זו המטרה והיא תושג!!! קודם כל על ידכם בקבלת והכלת המידע שישחרר ‏אתכם לחלוטין
מ'אוטומט התגובה', מהפחדים והחרדות, יאפשר לכם לתלות את התלבושת שישנה בארון התלבושות, כשאין מדובר במוות של הגוף ,רק של התוכנה, ולהתלבש בתלבושת חדשה זו של אור המהות ו'זיכרון ההיות', המתבטא דרך תלבושות האנוש.
זה המסר שלנו לעכשיו״

 

סגור לתגובות.