מדיטציית חיבור לחמשת החושים והעל חושיים

בואו ונעצום את העיניים, וניקח נשימה עמוקה, עמוקה, עמוקה של אנרגיה מהקוסמוס ומבטן האדמה בעת ובעונה אחת………………………………….

נאפשר לעצמנו, לאורך כמה נשימות, לנשום שפע: שפע של יופי…. שפע של אהבה… שפע של ידע…שפע של בריאות…שפע של חברות… שפע של כיף…שפע אינסופי…. נאפשר לעצמנו לנשום כל שפע כזה, כל מחלקה במחלקות השפע, אל תוך כל תא ותא מתאי הגוף והאאורה……………….

………………………………………………………………………………………….

וכעת, נמקד את תשומת הלב שלנו על  חוש הטעם  ונאפשר לעצמנו לחוש בחוש העל חושי כל מיני טעמים: לימון, תות, מלח. כל מיני טעמים מוכרים שעולים מתוככם……………………………………………………………………

אפשרו לטעמים לעלות מתוככן…..טעם של שוקולד… טעם של לחם……טעם של אהבה…טעם החיים……טעם של הרגע…..טעם של כעס…..טעם של יופי……………………………………………………………………………………..

וכעת נמקד את תשומת הלב שלנו על  חוש הריח: ריח של ים… ריח של פריחה…ריח של הגשם הראשון…ריח של תינוק…ריח של אדמה דשנה מזובלת היטב…..ריח של רפת או הלול…………………………………………………….

ריח של מצב………….ריח של אדם מסוים……………ריח של יופי……………

ריח של אש: גם במובן האנושי וגם במובן של כעס, או במובן של התלהבות, וכל מה שעולה לכם……………………………………………………………….

שמו לב איזה ריחות עולים לכם עוד……………………………………………

וכעת נמקד את תשומת הלב בחוש השמע: נשמע את הרוח הנושבת……… את העלים המרשרשים……… את רחש הים… קולות של דיבור……. של צפצוף……. של מוסיקה………………………………………………………….

אפשר לשמוע את השקט…………………………………………………………

שקט, שמע, קשורים בהקשבה. הקשבה עמוקה… עמוקה……………….

קולות של אנשים האהובים עלינו…… של שירים האהובים עלינו….קולות מעולמות אחרים…………………………………………………………………..

וכעת אנו עוברים  לחוש המישוש:  ניגע בעזרת חושי הרוח שלנו: בקטיפה… במשי…….. במים……… בחום………בקור…………..

אפשרו לעצמכם לחוש כל מגע העולה בזיכרונכם……………………….

אנו נוגעות באדם אחר… מחבקים – את הנכדים… את הילדים…. אנשים אהובים……….

אנו נוגעים בידע…בתבונה… באהבה….ביופי…נוגעים בחן ובנועם….. איך הוא מרגיש?…..נוגעים באגרסיה…. בכעס…ברכות ובנוקשות…………………….

וכעת נפנה את תשומת הלב שלנו  לחוש הראייה:  אנו מאפשרים  לנופים יפהפיים……….. שדות פורחים………….. עצים…………… מפלים…………. נחלים……….. הרים……….ציפורים ……………….לטבע במלוא הדרו לעלות אל מול עיני הראייה שלנו…………………………….אנשים אחרים……………. מצבים………………………… כוכבים אחרים……………….את המדריכים שלנו….. נשמות אהובות אוהבות… את התפתחות העניינים……………………………

וכעת נאפשר לכל החושיםלפעול בבת אחת. כל סיטואציה שתעלה, נטעם נריח, ניגע בה, נשמע ונראה אותה, בכול חמשת החושים הפיזיים בעזרת החוש השישי………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………….

וכעת ניקח נשימה עמוקה, עמוקה של אנרגיה חיונית של הגוף הפיזי, ונשיב את תשומת ליבנו לזמן הזה ולחדר הזה חיוניים ושלווים, ונפקח את העיניים………..

דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.