מדיטציית בועת האור

נעצום את העיניים, נשב הכי נוח שאפשר. ניקח נשימה עמוקה, עמוקה  מגובה קומתנו הרוחנית, מהקוסמוס, אל הגוף הפיזי וניתן לאנרגיה לשטוף את הגוף, לנקות כל תא ותא ולהשתחרר דרך כפות הרגליים אל האדמה……………………………..

האנרגיה משתחררת לאדמה ושם היא עוברת התמרה וחוזרת נקייה, מחודשת. רק שמו לב לנשימה שלכם. עם השאיפה אתם לוקחים את האנרגיה מהקוסמוס, הנשיפה מפזרת אותה ומוציאה את האנרגיה המיותרת דרך כפות הרגליים אל האדמה……………………………………………………………..

וכעת תדמו לעצמכם נקודה של אור שהולכת וגדלה ללהבה יפהפייה……………………………………………………………… כשנקודת האור או להבת האור, ברורה לכם בתחושה, בראייה העל חושית, (כל אחד כפי שאצלו זה קורה), שימו אותה בתוך הלב. נקודה של אור, להבה של אור בתוך הלב…………

מי שאינו רואה, או מרגיש דבר, פשוט תדעו שזה כך: יש בלב שלכם נקודה של אור פועמת, שהולכת וגדלה. לאט, לאט, כל אחד בקצב שלו, הולכת וגדלה, ממלאה את כל הלב  ולאט לאט את כל הגוף מבפנים עד שהיא פורצת החוצה דרך הגוף וממלאה את כל השדה האנרגטי שלו…………………………..

גם הנשימה יכולה לשמש כלי להגדלת נקודת האור לשלהבת גדולה – השאיפה והנשיפה……………………………………………………………………

עד שאתם מרגישים את עצמכם בתוך בועה של אור מבפנים ומבחוץ. בועה של אור שחובקת את כול הרבדים……………..

שמו לב לצבע של בועת האור שלכם, האם הוא עדיין צבע של אור, של להבה או שהוא קיבל גוונים אחרים….ותאפשרו לעצמכם במשך כמה דקות לנוח, להתרפות לחלוטין בתוך בועת האור שלכם. להתרפות ולהרפות…כל מחשבה שעוברת היא כמו ענן בשמיים ששט לו הלאה או כמו ציפור שעפה. אתם לא מתעכבות על שום מחשבה………………………………….

וכעת קחו נשימה עמוקה של אנרגיה. לאט, לאט תחזרו לחדר הזה ולזמן הזה ותפקחו את העיניים בתוך בועת האור שלכם. שימו לב לתחושה ולהרגשה…………………………………..

סגור לתגובות.