תחזית שנתית תשע"ד 2013 – 2014

דורית: התחזית ניתנה בשני חלקים ובשני מועדים שונים. את החלק הראשון תקשרתי בקבוצה הוותיקה שלי והחלק השני ביום 8.9.13

מדריכים:"השלום, הברכה, האור והאהבה לכם כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור מבקשים לומר כך: בשנה זו, כפי שהתבטאנו, יגבר הכאוס האנרגטי מבפנים ומבחוץ.
ומה פירוש? מבפנים, הכוונה לכל אחד ואחת מהנשמות שבחרו בהתגשמות האנושית שבתהליך איזונה, עולות רוחות משכבר הימים, המבקשות להיות חלק אינטגראלי מ"מזג האוויר" הכללי ולא עוד רוחות רפאים, או רוחות אימתניים המסתתרים או מוסתרים במעמקי הלא נודע, מפחד התגלותם".

דורית:המדריכים מבקשים לומר לנו שכל החששות, החרדות, הפחדים והכוחות החבויים בנו יעלו וכבר עולים ויגרמו לנו להכיר בהם, להתמודד אתם ולהכיל אותם כך שהם לא יהוו אנרגיה מעכבת המסתתרת מהמודע ההכרתי שלנו.

מדריכים:"מבחוץ, הכוונה לאי שקט עולמי, בלשון המעטה, שיתבטא במלחמות נקודתיות, בפעולות מחץ נקודתיות, שאודיהן של קולות הנפץ יהדהדו עוד זמן מה אחרי שהתפוצצו. אין מדובר במלחמה עולמית, או במלחמה רבת היקף.

ישראל תהא תחת איום מתמיד, אך לא תיפגע אנושות; איום מנטאלי ואיום ממשי כהדים לסוריה, לבנון, אירן שכוחות שיכורי כוח ושליטה נוהגים אותם ונוהגים בהם.

הדגש הוא על מלחמות צדק בין קבוצות אתניות כאלה ואחרות, מלחמות קיום, בכל העולם. בין אם המלחמות הן מחאות אלימות, כמו במצרים, או מלחמות גרילה כמו בקוריאה, או פעולות איבה מלחמתיות נקודתיות כמו בפקיסטן. כל העולם כמרקחה שעל כל אלה מנצחים איתני הטבע. אכן דורית, לתקשורת אין רגע דל בשנה זו.

על רקע זה גדל החיבור לרוח, לשוויון ערך, לצדק חברתי ולחשיבות הפרט ו/או השפעת הפרט, על הכלל.

לשאלתך לגבי המשא ומתן עם הפלשתינאים ובכן, ניתן להגדירו כצעד אחד קדימה ושניים אחורה. שכן, אין הסכמה בין הפלשתינאים לבין עצמם, אין הסכמה בין הישראלים לבין עצמם, אין הסכמה בין הפלשתינאים לישראלים ובעצם יתברר מהר מאד, שכל התהליך נועד "לסחוט" כמה שיותר מהישראלים. אין מחשבה שוויונית שמבחינת התפתחות המודעות בין שני הצדדים. אם נמחיש הרי שישראל חושבת על טובת שני הצדדים והפלשתינאים חושבים אך ורק על טובתם הם וכיצד להשיג מה שיותר. המטרה הפלשתינאית היא על השתלטות על כל מדינת ישראל בבוא העת, כשכעת הם מבינים שניתן לקבל רק חלק. כלומר, זהו משא ומתן שנועד להחליש את ישראל, כך שבבוא העת ניתן יהיה להשתלט עליה ועל כן ומכאן לא ישכיל (המשא ומתן) להתרחש ולקרום באמת עור וגידים. זאת גם הסיבה שעד היום לא יצא מכל המפגשים לאורך השנים סיכום בפועל. נשמח להשיב כשתינתן לנו ההזדמנות".

דורית: כהבטחתם של המדריכים להמשיך בתחזית השנתית אני מפנה להם מקום.

מדריכים:"השלום הברכה אור האהבה לכם כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור, שמחים להעביר מידע באשר להתרחשויות עתידיות בכלל ובשנה זו בפרט.

מגמת השינוי בעיצומה, תוכפת, מתדפקת על דלתות כולם באין ספור צורות. הנטייה האנושית היא שימת דגש על המאיים, המפחיד, על "הרע", אך בלי סוף דברים נפלאים צומחים בתודעות האנושיות בד בבד; החמלה גדלה, האכפתיות גדלה, ההתחשבות גדלה, בדיוק כמו שהשליטים מבקשים לשמור את מקומם ולהגן עליו ומשתמשים באמצעים פוגעים, בלשון המעטה.

כלומר, בעצם ישנו איזון בין "הטוב לרע" אלא, שמבחינת ההסתכלות האנושית כאמור, ברגע שעולה איום "הטוב" כאילו לא היה או נעלם אתו, מכוסה על ידי "הרע". אנו מדגישים את הרוחות הנושבות "בכדור לימוד" על מנת תוכלו להבין כי על אף שזה לא נראה כך פעמים רבות, הכול פועל לטובתכם העליונה ומשרת אתכם. על מנת שהדרכים הישנות ("טוב, רע, עליונות, נחיתות, גבריות נשיות") יתאחדו לשביל אחד המכיל את כל דרכי ההתנהלות וההתנסות שנחוו אי פעם ב"כדור לימוד", עולות כל התבניות הישנות הקשורות בחוויה זו של הפרדה. כל השחור והלבן, היפה והמכוער בקצרה ה"טוב והרע" מתגלה במלוא עוצמתו. מטרת החיים האנושיים אינה להיות "טובים" או להיות "רעים". ה"טוב" ו"הרע" הם כלים, דרכים, להגשמה דרך חוויה.

התקופה הנוכחית והשנים שאחריה מאפשרים לאנושות להגיע להכרה שדרכים אלה מוצו עד תום וכי יש למצוא בכול שטחי החיים (החינוך, התרבות, הבריאות וכיוצ"ב) דרכים חדשות "מחוץ לקופסא".
דבר נוסף שברצוננו שוב להדגיש, הקשור לשינוי, הוא שהדבר הקבוע ביותר ביקום הוא השינוי! אין חוק יקומי זה חל בתודעה האנושית עדיין; שהכול ארעי, משתנה, מתחלף בתנועה מתמדת, בקשר, תקשורת מתמדת, אינו נח לרגע ואם תרצו הדבר הקבוע היחיד הוא גרעין הנצח. מדובר פה בדברים אלה בשינוי ההכרה האנושית המודעת מבחינת הכלל. יחידי סגולה מבינים זאת כבר. אך, העולם אינו נוהג על פי ידיעה זו קרי, על פי הזיכרון האחדותי, אלא על פי הזיכרון האנושי וזה מה שמשתנה. זהו תהליך של עשיית שלום חדש, אחר, שאינו מבוסס רק על חוקי אנוש צרים אלא, על זיכרון האחדות. כאמור, זהו תהליך המתרחש דרך הבנות חדשות, גילויים חדשים, כמו גם דרך התנגשויות וחווית האבסורד.

מה שמאפיין שנה זו הוא מתח בין דעות, קבוצות, כשכל קבוצה מבקשת להיות המנצחת, הצודקת, מתח של מלחמה קרה, על אף התפרצויות נקודתיות כפי שאמרנו כבר.

ביכולתכם להתבונן בתהליך מתוך הבנה וחמלה, או מתוך פחד ואימה. כאמור המתח הזה יעלה פחדים, חששות, חרדות פנימיות על פנים ותוכלו בהחלט למצוא את כל הצידוקים למה שעולה מתוכחם. באותה מידה תוכלו להתבונן, להכיר, להכיל ולעשות כמיטב יכולתכם להיות במרכז של עצמכם מתוך אהבה לעצמכם ולכל יצור נברא. זה עניין של בחירה!

השנה ממשיכה מגמת השינוי בכל המערכות יחד עם "משיכת החבל" בין תפישות ישנות המבקשות לשמר את עצמן, ואפילו להתחזק, לבין תפישות חדשות המבקשות להאיר את הנסתר מעיניהם של השבויים בתוכנה הישנה".

שאלה: האם המתח המאפיין שנה זו מתאפיין גם ביחסים בין אנשים?

מדריכים:"בוודאי, שהרי גם כאן יכולים אתם לראות את שתי המגמות, זו המשתלטת וזו המשתפת, השוויונית. בשנה זו יתאחדו ויתקבצו אנשים למטרות שיפור, עזרה, בנייה בכל העולם, כפי שימשיכו להיאבק במקומות אחרים. את יכולה לאפיין זאת בעליונות ונחיתות אל מול שוויון כשהכוונה בעליונות ונחיתות היא לדפוס המקובל "בכדור לימוד" הרבה מיליונים של שנים".

שאלה: איך מתחים אלו ישפיעו על המצב הכלכלי גם בארץ וגם בעולם?

מדריכים:"באופן כללי בעליות וירידות, באופן יותר ספציפי יתבטא הדבר כמעט באופן גורף כסגירת משאבים מסוימים, צמצום, חיסכון לעומת פתיחת אחרים וניתן דוגמא: יהיו קיצוצים בכל מה שנחשב מותרות והעצמה בכל מה שנחשב הגנה למשל. כלומר, תהיינה מגמות מאד ספציפיות אליהם יוזרמו משאבים וכתוצאה, סקטורים מסוימים יפרחו ואחרים יתכווצו. למרבה הפלא דורית, כל מה שקשור לסיוע, לתמיכה ולהעצמה של האחר, יפרח ואין מדובר במותרות אלא, בתמיכה, עידוד ובכל מה שקשור להרחבת המודעות. היות ולא כמו שבעולם הישן, לא ניתן להטיל גזרות על עם שלם מבלי שהדבר יעורר תגובות ויידרש לחקר.

בכל העולם המגמה החברתית מעצימה את עצמה ופורקת עול של שליטים המבקשים להכתיב מבלי להתחשב, להרע, להצר תנאים מבלי להתחשב. גם זה חלק מהתסיסה.
עדיין תאופיין שנה זו, אצל מי שיכול להרשות לעצמו כלכלית, באיזו שהיא בועה מפצה המחזיקה באשליית הביטחון ומחזקת אותה".

שאלה: למה זאת אשליה?

מדריכים: "מפני שהדבר הקבוע ביותר ביקום הוא השינוי והמגמה היא של יישור קו אישי וחברתי לגבי סדרי עדיפויות; מה באמת חשוב, מה באמת נחוץ, מה נשאר לדורות ומה מתפוגג ונשכח עם הזמן. מדובר בעלייה מאד חדה של רמת התודעה ומכיוון שהיא נבנית ועדיין איננה בנויה, כלומר, אין ביטחון באיזושהי השקפת עולם שניתן להישען עליה במאה אחוז, יש הרבה בלבול, הרבה שאלות, תהיות, התעלמות עד שאי אפשר יותר, דאגה עד שאי אפשר יותר. או לחילופין, אותם אנשי מאסה קריטית שבאו לעשות שינוי תודעה מודע, המפתחים ראייה והבנה המאפשרת להם לראות את הטעם והמשמעות בכל מה שקורה וליצור הלכה למעשה מימד של שוויון ערך על כל ארבעת הרבדים מבלי להתערער על יד העובדה שהמבנה מתהווה אך עדין לא נוצק/מוצק. רוב בני האדם עדיין שבויים בצורך להחליף מסגרת במסגרת. כלומר, הדפוס הישן פועל. אלה שבחרו בשינוי מודע בחרו ביצירה חדשה ולא במעבר ממסגרת למסגרת. אין הכוונה בדברינו להמעיט בערך המעבר ממסגרת למסגרת, או לשפוט אותו אלא, להראות את ההבדל בין הליכה על פי דפוסים "מקובלים"ב"כדור לימוד" בכלל לבין יצירה של הלא נודע או נכון יותר להפוך את הלא נודע לנודע.

נשמח להרחיב ולענות נקודתית על שאלות.

לעת זו ברוכים אתם באור ואהבה, בשלום, בשלווה ובתבונת ההיות בברכה ובאהבה מחברי הספיראלה".

סגור לתגובות.