תפישת הדבש והעוקץ

אני ""שומעת"" באוזני רוחי: "על הדבש ועל העוקץ על המר והמתוק".

בר-אל: "שלום לך תאומתי האהובה כאן בר-אל, מרשת הקשר הפליאדי מנצל את ההזדמנות לומר לך מספר דברים:
א. עולם ארץ מיוצג אמנם על ידי הטבע אך מבוסס על תפישת הדבש והעוקץ כפי שהתפישה הפליאדית מבוססת על קשר והקשר בין דברים יקומים, אנשים אם תרצי, כפי שהתפישה של "נשמת העל" וסיריוס בתוכה, מבוססת על כוליות בתנועה מתמדת והתפישה של אוריון מתבססת על חדשנות והתחדשות מתמדת.

באתי לציין זאת על מנת תביני את גודל השינוי כשכל התפישות האלו מתחברות לכוליות = רשת אחת מהדהדת. אני יודע קשה אפילו לתאר זאת אך אני בהחלט מבטיח לנסות/לעשות. כל התפישות או תוכנות החיים נועדו למען הגשמת עצמנו דרך חוויה ומוצו, לא רק בכדור הארץ, כל התוכנות. כל תוכנה זקוקה למען הזנתה להתחבר לתוכנה אחרת קרי, ניסיון חיים, נקודות מבט, דרכי פעולה, הבנות ותובנות שתבינו אותה. זה ממש, ממש, עניין של הזנה. אתן מבינות מה קורה כשתוכנה מסוימת מוצתה כלומר, מיצינו עצמנו בתוכה, הדחף הפנימי זה להתחבר לתוכנה אחרת, לראייה אחרת."

דורית: כי תהליך העלאת הגרה גורם להתכלות ואין דבר כזה.

בר-אל: "נכון הדבר שבחיבור בין תוכנות חיים נוצר מיקס חדש, אכן, אחד מתפקידי כירון הוא לייצר מאגרים אפשריים מתוך מכלול התוכנות, כך שהכל ישתלב ויישזר יחדיו לידי תוכנה אחת חדשה שכל היקום יפעל על פיה כפי שתפקידו של אורנוס לאשר זאת לכירון ומשתמש אנוכי במידע שכבר קיים לך ובעולם ארץ על מנת תוכלי להפוך אותו לידע. אלה בעצם אכן, סימבולים בלבד להבנת האינטגרציה היקומית המתארעת מלשון אירוע ותוך כדי האירוע נטמעים חלקי ידע זה בזה קרי, פנים שונות מתחברות כיוון שאלו פנים שונות של אותו הדבר כפי שאת/אתם מתחברת להיבטים השונים המרכיבים או הנובעים מגרעין נשמתך בתוך השתקפות אחת מכילה עוד ועוד ערוצי ידע המסתנכרנים למארג אחד פועם.

יודעים אנו שב'מיפתח זיכרון' קטן האתגר גדול מאד אך מבחינת המהלכים בשטח הם קורים גם בלא מודע ואחר כך עולים במודע כך שאין מדובר בעבודה קשה אלא ברשות להיות מודעים הלכה למעשה בכל הרבדים תוך הודיה והכרת תודה לכל מה שמתחלף, משיל עורו, משום שזוהי ממש השלת עור, התפרקות של קליפות = אמונות, דעות, קביעות = תוכנת חשיבה והפעלה. אין כל צורך לחשוש מתהליך זה אלא רק להסכים להיות בו ולהתבונן. לראות כיצד דברים מתפרקים ומאפשרים את צמיחתם של דברים חדשים ונכון יותר את סנכרונן של נקודות מבט רבות אל מארג אחד בכל רגע נתון המורכב מעולמות חוויה רבים ומעודכן בעזרת התדר "ההקשרי מעגלי" כל רגע, כל הזמן לאותו עולם, לאותה שפה, על מנת שייקלט.

תהליך זה כאמור קורה ביקום כולו, כולנו מתקלפים מעמדות, מתפישות ומסתנכרנים מהדבר הקבוע ביותר ביקום והוא אינספור צופנים בתנועה מתמדת המגשימים עצמם דרך האינטראקציה ביניהם, התנועה והתנודה.

אוהב אותך אחותי, בר-אל".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.