על מהות הברכה ונחיצותה

"השלום והשלווה לכם, כאן חברי ספיראלת האור, שמחים להיות עימכם. שלום לכם, שמחים על הענות, תמיד שמחים על הענות, ועוד יותר על הזדמנות לברך. מהות ברכה, הזנה. מהות ברכה, עוצמה. מהות ברכה, קרקע מוצקה לעגון בה. מהות ברכה, התעלות, התחדשות, התרחבות. מהות ברכה, חיים.

אנו מבקשים להזכירכם לברך יום, יום את עצמכם את הסובב אתכם, ובעיקר בעיקר לברך את ההזדמנות עד כמה שישמע הדבר מוזר, זוהי הזדמנות יוצאת דופן להשליך את עצמכם ל"כדור לימוד" בעת של שינוי כה דרמתי בעת של סגירת מעגל ופתיחת מעגל חדש, לא מחודש, חדש.

ההשלכה ל"כדור לימוד" מאפשרת חיבורים שמעולם לא נעשו בין הרבדים, בין דחיסויות בין הבנות ותובנות ובעיקר, הוויה של הווה מתמשך קרי העבר מוכל והעתיד מתרחש וכל מה שקיים הוא הוויה. הווה כאן ועכשיו. הכלה שמעודה לא נעשתה בכדור לימוד. הכלה שמאפשרת פריצת דרך אדירה ומעבר ממיפתח זיכרון קטן למיפתח זיכרון גדול. עונת ההפרדה תמה התפוגגה כל מה שנחווה כיום וייחווה בעוצמה בשנים הקרובות בהפרדה שנפרדת מעצמה.

יודעים אתם שכל פצע קורם קליפה בדרך הירפאותו, ניתן לדמות את חילופי התוכנות להיקרעות של תוכנה אחת מתוך גבולותיה, הפרדות מעצמה וכמו פצע היא מעלה קליפה מגינה על מנת יגדל עור חדש. כלומר, זוהי הקבלה לכל מה שקורה, לדעות לקביעות לאמונות שמנסות לאחוז בכוח ולשמר את מקומן הידוע הקדום, אך בסופו של דבר, גדל עור חדש. ומה שנפרד מעצמו מתחבר לאוקיינוס הידע ונוצרת אחדות ניגודים, הרמוניה שלמה.

מבקשים אנו כי תסבו את תשומת לבכם לברכה, להזדמנות, לאתגר, להתחדשות המתאפשרת בכל רגע נתון של זמן ותניחו לסיר הבשר, למוכר, לידוע. החיבור לברכה, להתברכות, להודיה, לאתגר, להתחדשות ולהשתנות, יספק את כל מנת ההזנה שנחוצה לכם ותוכלו להיות צופים באדי התוכנה הישנה שמבקשת להגן על עצמה ולשמר את מקומה ולא תתרגשו.

ולא תפגעו ולא תיבהלו. עוד רבות נדבר בתקופה הבאה בתחזית שניתן. אך כעת, מברכים אנו את כולכם בהתחדשות, שנה חדשה תרתי משמע. אל תניחו לאנרגיות שמסתובבות ומסובבות אתכם להעלות את התוכנה הישנה ולהמשיך לשחזר, האנרגיות מאפשרות לכם לעשות סדר חדש, כל אחד על פי דרכו ועל פי מה שנחוץ לו ברגע נתון". 

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.