על חירות ובחירה

דרכם של המדריכים "לזרוק כפפה" = משפט מאתגר. כשאני מרימה את הכפפה אני מרוויחה בגדול, כשאיני מרימה אותה אני יודעת שאני מפספסת בגדול ואני מאד משתדלת לא לפספס. בחודש מרץ זרקו המדריכים כפפה כזו בצורת המשפט: "החירות להיות, הזכות להיות ולהוות, היא זכות המתקיימת ב"כדור לימוד" בדרך שאין שנייה לה".
לפניכם שני תקשורים שהתקבלו כתוצאה מהמשפט הזה. הבנות ותובנות נוספות אשלח בהמשך.

תקשור ראשון

מדריכים: השלום, הברכה ואור האהבה לכם, כאן יהושפט עזרה וחברי ספיראלת האור מבקשים לומר מספר דברים על חירות:

החירות להיות, הזכות להיות ולהוות, היא זכות המתקיימת ב"כדור לימוד" בדרך שאין שנייה לה.

שואלת את מה פירושה של הצהרה זו ובכן כך: חירות פירושה החופש להיות ולהוות, החופש לעשות, למצות, להתגשם, להתממש, להיות מי שאתם בכל רגע נתון של זמן, או שמא נאמר; לגלות זהויות שונות, מורכבות ורב גוניות של המהות הנשמתית, דרך השתקפויותיה. או, שמא נאמר, החירות להתגשם.

אני: רואה תמונה אל מו עיני רוחי: אותי, עומדת כשידי פרושות לצדדים עיני נשואות לשמים כחולים מוארים כולי מחויכת נושמת לרווחה, לבי פתוח, בתחושת אושר אינסופי להיות אני. במוחי עלה משפט מתוך ספרו של ניל דונאלד וולש הנשמה הקטנה והארץ (שקיים רק באנגלית לצערי):
" I am somebody, I have a body"!
מדריכים: "אותה היענות אינסטינקטיבית מעצם ההיות, היא החירות המלאה – החירות להדהד כחלק מרשת האנרגיה היקומית. כשמדובר בחיים אנושיים גשמיים חיים של עולמות הזמן מדובר בחרות לבחור.

בעולמות בהם זמן אינו קיים ניתן לתאר את החרות כהענות אינסטינקטיבית מעצם ההיות. אך בעולמות חומר בהם מתקיימת נפרדות, חלוקה לזמן ומקום, נאמר; החרות לבחור/לברור/להחליט/לקחת אחריות/להיות ער/מודע/לא מודע וכיוצא באלה. החרות בה' הידיעה היא הבחירה.

בחיים הנוכחיים של השלמת מעגל בחרתם; א' להשלימו ולעשות שלום עם כל אותם אוספים של נקודות מבט ולאחדם לאחד = ההכרה כי אלו פנים שונות של אותו הדבר, של מהות אחת.

ב' הבחירה לבחור, במקום הבחירה להיות נבחרים (וגם על כך ניתן לכתוב ספר). בחיים עלי אדמות בחרתם (בפרט כעם יהודי), להיות נבחרים ומתוך כך לבחור. הפעם, אתם בוחרים ומתוך כך נבחרים, שני הצדדים של אותה המטבע בדיוק.
נשמח להרחיב, אור ואהבה, שלום ושלווה מחברי ספיראלת האור".

תקשור שני

מדריכים: "שלום, שלם, שלמות, של, שלו, מות, תום, שולם, תם, משל, מש, מל, לש… ועוד, ועוד, נגזרות ממילה אחת.
השלום הברכה ואור האהבה לכם, כאן יהושפט עזרה וחברי ספיראלת האור, מבקשים להביא רעיון החרות מנקודת מבט נוספת ולא בכדי פתחנו במורכבות אדירה, המצויה בכל מילה משמעותית (אנו מזמינים אתכם לשים לב לכך בלקסיקון המילים האנושיות), אך נניח לזאת כעת ונאמר כך; חרות הבחירה "בכדור לימוד" מורכבת מאין ספור שבילי הזדמנויות; להתנסות, לטעימה, לחוויה כהוויה = 100% נוכחות בכל רגע נתון של זמן. במילים אחרות, בכל רגע נתון קיימת הזדמנות המתפוגגת באותה מהירות בה נוצרות הזדמנויות נוספות (מבחינתך דורית "חדשות", אך הן חדשות רק משום שלא הבחנת בהן קודם לכן… חשבי על כך).

ובכן, ייחודו של "כדור לימוד" בהפרדה. קרי, בהזדמנות לחוות אין ספור פנים של אותו הדבר. כדוגמה; אין ספור רגשות שמחה, עצב, או שמא נאמר לכל אדם העצב הייחודי שלו ואלף פניו וכך נכון לגבי כל רגש/ייחוס, התייחסות, מחשבה וכדומה.
"כדור לימוד" מאפשר את חווית הסובייקטיביות הייחודית בה' הידיעה.

ומה הקשר לחרות הבחירה? ובכן, מעצם ההיות מתאפשרת בכל עולם בכלל "ובכדור לימוד" בפרט, חווית הפנים השונות של מהותנו הנשמתית.

אם מדברים אנו על חרות הבחירה הרי ש"בכדור לימוד" מתאפשרת חרות זו במלואה משום מיפתח הזכרון הקטן. במילים אחרות ככל שמיפתח הזכרון קטן יותר ההתמקדות היא בשטח פנים קטן יותר. כשכך, ניתן לבחון, להבחין ולהתנסות במגוון עצום בשטח פנים קטן. ככל ששטח הפנים = מיפתח הזכרון, גדול יותר כך חווית שטח הפנים גדולה יותר אך ""על חשבון"" פרטי הפרטים.
מדוע ""על חשבון""? משום שזוהי חוויה שונה לחלוטין בה מדובר על חרות אינסטינקטיבית בוחרת במקום, על חרות הבחירה המודעת.

נשמח להרחיב הבנה כעת חזרי לתלמידותיך, אוהבים אותך, יהושפט, עזרה וכל החבורה."

סגור לתגובות.