מדריכים: ״שלום ושלומות אהבה לך יקירה כאן יהושפט עזרה וכל החבורה של ״ספיראלת האור״.
תוהה את מדוע מציינים אנו בהדגשה, לעיתים, כותרת מעבירי מידע שונה ונסביר: "יהושפט עזרה וקבוצת ההשתקפויות בסייטה רטיקה", הם חלק ״מספיראלת האור״.
"יהושפט עזרה וכל ההשתקפויות בכל העולמות", הם חלק גדול יותר ״מספיראלת האור״.
"יהושפט עזרה וכל השתקפויות סייטה רטיקה, הפליאדות, כירון ומערכות אחרות, בהן ממצה עצמה השאקרה ה-11, הם כל ״ספיראלת האור״.
מדוע קיימת חלוקה מלכתחילה?:
בהתאם לרוחב יריעת המידע הנחוצה ברגע נתון ״בכדור לימוד״.
את בעצמך חווה בהשתקפותך הארצית לעיתים ״עומס מידע״ זאת הסיבה (אכן), בשלה אינך פונה אלינו בלבד כשאת מייעצת, אלא מובילה את השיחה והמידע בעצמך על מנת שלא להעמיס על מי שבא להיוועץ בך ולהישאר לגמרי מעשית וממוקדת.
כשאנחנו נכנסים לתמונה ביחד אתך, המידע יותר ״״דחוס״״, יותר גרעיני ויש לפרקו להבנות. דומה הדבר לחיתוך נתח הבשר לחתיכות קטנות על מנת ניתן היא ללעוס אותו כיאות וליהנות מבשרו.
בנוסף, לכל קבוצה/פלג, מקבוצתנו מידע ייחודי, או נכון יותר נקודת ראות ייחודית, המשתלבת בספיראלה כולה ״כאחדות ניגודים הרמוניה שלמה״; לעיתים נחוץ ידע מקה״פ (=מרכז הקשר הפליאדי) ועל כן מופיע אחד מחברנו המשתקף בפליאדות, או לחילופין נחוץ ידע השזירה, שזירת רשת האנרגיה שאופיינית לסייטה-רטיקה וכך מופיעים עבדיך הנאורים יהושפט ועזרה, כפי שכשנחוצה עזרת קבוצות אחרות, שאינן בהכרח חלק ״מנשמת האם״ שלנו ואנו מפנים את צינור העברת הידע אליהם".
דורית: כל "נשמת אם" מחולקת לקבוצות מימוש. כל קבוצת מימוש בכל מיני עולמות ממצה חלק מסוים, נקודת מבט מסוימת.
כולם ביחד ממצים את כל נקודות המבט ולא כל אחד צריך למצות את כל נקודות המבט. ברור שיש קשר ותקשורת בין כולם, אלא שההכרה האנושית צריכה לתרגל הבנה, שהכל קשור עם הכל, שכל אחד מאתנו אחד יחיד ומיוחד וחלק מהכלל באותה המידה וכיוצ"ב .
מדריכים: "תוכלי לשים לב לערוצי המידע השונים שאת מקבלת על פי הפתיח. מבקשים אנו להרחיב את תשומת לבך לערוצי מידע שונים, כך שתוכלי ללמוד לזהותם.
כאמור, הפעם כולנו מהווים ״שופר הידע״, כיוון שמדובר בעליה בשזירת הרשת ובהתרחבותה. ולמה כוונה? ככול שרמת תשומת הלב גדלה הלכה למעשה ואת שמה לב ליותר חלקים, או שמא נאמר לוקחת בחשבון הרבה יותר נקודות מבט כל רגע נתון, (מה שאת מכנה יותר ערה, יותר נוכחת נאמר), כך את יכולה להיות מודעת להבדל שבין ערוצי ידע שונים, נקודות מבט שונות = שפות שונות, או דרכים שונות, להבין דברים וכך להסבירם ולהעבירם הלאה.
על מנת שידע ייקלט בתודעה בכלל וב״כדור לימוד״ בפרט, חשוב שיועבר בשפה אוניברסאלית שאיננה שפה, אלא תדר הפורט על תאי הזיכרון המתקבל ונקלט כמילים מובנות״
דורית: הם משדרים ידע כמו ויברציה, מוסיקה,תדר מסוים שנקלט אצלנוומתרגם עצמו למילים במוח….
מדריכים: ״אנו מסונכרנים ל״כדור לימוד״ כפי שאנו מסונכרנים לכל העולמות אליהם משתקפים אנו או חברינו. כך הדברים פועלים. מכאן ביכולתנו לדבר המון שפות מבלי לדעת אף אחת… זהו סוד הסנכרון. הרשתות מתאימות את עצמן דרך ההדהוד. הכול קורה מאליו.
כשתשומת הלב הופכת ערה ומודעת להדהוד, ניתן להבחין בו גם במיפתח זיכרון קטן.
בכך למעשה אנו עונים על שאלות נוספות, שלא בהכרח שאלת במודע, לגבי היכולת לדבר הרבה שפות בעת ובעונה אחת. אז לפעמים את חופנת בכף ידך מספר ערוצי קשר ושוזרת אותם יחדיו = האינטרפרטציה האישית שלך למידע ולפעמים יותר ערוצים. ולפעמים, כמו עכשיו, כל הערוצים יוצרים חיבור והדהוד רב כיווני ורב מימדי.
דורית: לדוגמה: אם מדובר על אדם מסוים שבא לייעוץ אני מכווננת לאדם ולנושא בשלו הוא בא לייעוץ.
אך, אם עלי להעביר ידע ברמה של הבנה של איך הדברים פועלים ביקום, שזו הרבה פעמים הבנה הנשגבת מהמוח שלנו, חייבת להתהוות רשת אנרגיה מספיק רחבה שמהדהדת אלי, על מנת אוכל להתחבר להבנה רחבה יותר ולתרגם את מה שהמוח האנושי עדיין מתקשה להבין או לא מבין.
לפעמים אנו מבינים דברים בהרגשה ואחר כך המוח צריך לעבוד קשה בשביל לתרגם את ההרגשה לאיזשהו ידע שניתן יהיה להבין, להסביר וללמד.
במקרים מסוג זה אני מבינה אינסטינקטיבית בלב, אך בראש אני מבינה הרבה פחות ולכן לפעמים חסרות מילים בשפה לתרגם ולתאר את מה שאני מרגישה, מבינה ויודעת בלבי.