ברכת המדריכים לראש השנה תשע"ז

מדריכים: השלום הברכה האור והאהבה מלא חופניים של חיבוק, חיבוק של תבונה, של מודעות, חיבוק נוגהה ונוגע בלב לבכם מספיראלת האור לכל אחד ואחד מכם. זוהי שנה בה גוברת המודעות האישית, הפרטית לקשר שבין הדברים. זוהי שנה בה מתאפשרת פריצה נוספת של גבולות החשיבה המקובלת מה שאנו מכנים "התוכנה הישנה".

משמעותי וחשוב מאין כמונו שכל אחד ואחד מכם יהא מודע למרכז הפנימי שלו, לכדור האור או כוכב האור שבלבו. דימוי זה ניתן ומודגש משום שמאפשר חוויה של מרכז, של מרכזיות במובן של ביטחון בסיסי במובן של חיבור, אל מעבר לתפישה האנושית הרגילה, חיבור לייחוד המעורר חיבור לאחדות.

ככל שממוקדים אתם בכדור האור, השמש, הכוכב, הלהבה, שבלב ומגדילים אותו כך שיאיר את גופכם פנים וחץ וימלא את השדה האנרגטי הסובב אתכם כך תתאפשר בשנה זו חוויה מסונכרנת עם שמים וארץ.

תרגיל פשוט זה שכבר ניתן בעבר בצורות שונות ודומות ניתן שוב בכדי שכל אחד ואחד מכם יוכל להתחבר אל מי שהוא באמת. אל האנרגיה/המהות, שבזכותה אפשריים חיים בגוף פיסי.

ומכאן מברכים אנו אתכם בשנה זו בחוויית הארה 24/7 בחוויית ביטחון וחוסן, ראייה בהירה, צלולה לגבי עצמכם והסובב אתכם. חוויית ההדהוד שלכם אל העולם ושל העולם אליכם במודע כך שיווצר סנכרון מדויק יותר.

אנו מייעצים לכם פשוט לנשום את האור פנימה על בסיס קבוע ומודע כך שיהפוך להרגל, כך שתיווצר מידת מרחב/מרחק המאפשרת קירבה כשאתם מאירים את עצמכם על ידי תרגיל פשוט זה אתם יוצרים מרחב מואר גדול נקי שמעצם היווצרו יוצר מרחב ומרחק המאפשרים פרופורציות חדשות וגילוי של נקודות מבט נוספות בכל דבר ועניין.

ככל שאתם מיומנים בנשימה אל האור שבלב ובהארתו לכדי שדה אנרגטי כך אט, אט, תחוו את עצמכם כפעימה קולטת ומשדרת. תחוו את הייחוד ואת החיבור לכלל בהלימה.

זוהי שנה של שינויים רבים של אתגרים בכל העולם על כל הרמות והוויה בתוך בועת אור המאפשרת את מידת הקירבה והמרחק הנכונים בכל רגע נתון תאפשר לכם להתנייד בקלות על פי צו השעה.

זוהי שנה של התעצמות מאד גדולה של רוח על חומר בחומר ואני מברכים כל אחד ואחד מכם בהתעצמות של אהבה וביטחון מעצם ההיות.

ברוכים אתם מחברי ספיראלת האור".

סגור לתגובות.