על ההבדל בין פעימה לדופק מנקודת מבטם של המדריכים הרוחניים

מדריכי ספיראלת האור: "השלום הברכה ואור האהבה לכם, כאן ספיראלת האור שמחים לחיבור ולהזדמנות להעביר מידע. מבקשים אנו למען ההבנה, לעשות הפרדה בין דופק ל"פעימה", על אף שהכול פועם וההפרדה אינה מדויקת, ובכל זאת:

"פעימה" היא המנגינה הפרטית של כל נשמה, פעימת חיים ייחודיים, לצורך העניין.
הדופק מייצג "דופק יקומי", קרי את החיבור של כל אחד מאתנו ל"אחד".
ה"פעימה" היא ככלי נגינה המפיק צלילים ייחודיים, (כפי שראית קודם לכן), ואילו הדופק הוא המנצח על הכלים כולם, המאפשר לכל כלי להביע את חלקו בתזמורת ויחד עם זאת מאפשר יצירת "אחדות ניגודים הרמוניה שלמה".

בבואכם לתרגם מהות זו לחיים אנושיים ולשפה אנושית, ניתן לעשות הפרדה בין דופק ל"פעימה"; פעימת החיים הייחודית והדופק כמחבר את כולנו – כל גוף לעצמו (הדגש על חיבור, קשר והקשר, על יחסי גומלין כוללת).
נוהגים אתם לומר 'כמו בעליונים כך בתחתונים' ואם נשתמש באמירה זו נאמר, שה"פעימה" היא ההדהוד של הדופק הקוסמי, כשכול הפעימות יוצרות יחד, (או מייצגות), את הדופק.
כל הפעימות מסונכרנות מעצם ההיות עם עצמן, בינן לבין עצמן ובינן לבין כל יצור נברא, "בשמיים ובארץ".

אנו מציעים תרגיל שיבהיר את תחושת ה"פעימה" והדופק כאחת:

1. עצמו את העיניים, קחו כמה נשימות עמוקות ואיטיות כל אחד בקצב שלו והפנו את
תשומת הלב שלכם ל"פעימה".
עשו זאת עם ודרך כל אחד מחושיכם לחוד, כל פעם חוש אחר:
קרי התבוננו ב"פעימה" לעיני הרוח,
אחר כך מששו אותה,
בדקו מה טעמה,
הקשיבו לה,
גלו אותה בחוש השמע שלכם
והריחו אותה.
כשסיימתם לגלות את מהות ה"פעימה" שלכם בכל אחד מהחושים, אפשרו לעצמכם עוד רגע של תחושה, הכוללת את כל החושים ביחד עם החוש השישי.

אנו ממליצים לכם לרשום את התרשמותכם והארותיכם.

2. התמקדו בדופק ואפשרו לעצמכם לחוות אותו עם ודרך כל החושים ועל כל ארבעת הרבדים: פיזית, רגשית, מנטאלית ורוחנית ותוך כדי התחושה תוכלו להבחין במהות הדופק, לעומת מהות ה"פעימה" מבחינתכם.

גם כאן אנו ממליצים לרשום הארות ותחושות, מסקנות ותובנות.

עשו זאת ותוכלו להבין ולהרחיב הסבר על פי החוויה האישית שלכם.

3. אפשרו לסנכרון בין ה"פעימה" שלכם לדופק היקומי, להתרחש. עשו זאת ותוכלו להבחין ולהרחיב הסבר שלכם.

כשאתם משתמשים בדמיון, אתם חשים באופן טבעי מעבר לחוש הפיזי, גם את החוש העל-חושי, המהווה חלק אינטגראלי מהחוש הפיזי, אלא שהרבה פעמים מודעותכם הערה אינה מופנית לחלק על-חושי.
החיבור ל"פעימה" הוא החיבור ל"מהות-האור" בפעולה, כיוון שכל הרכב (קוד, צופן), יוצר מנגינה ייחודית משילוב וסנכרון שבעת התדרים המרכיבים אותו מעצם ההיות. על כן ומכאן, הוא החיבור למנגינה הייחודית של "מהות האור" בפעולה, מתוך מודעות על כל ארבעת הרבדים. זוהי חוויה ייחודית שכמותה לא נחוותה הלכה למעשה ב"כדור לימוד" קודם לכן, אלא כהארה רגעית, לא כדרך חיים יומיומית.

ההקשבה ותשומת הלב, הנוכחות, מאפשרים לכם יצירת סנכרון מודע עם הסובב ובינכם לבין עצמכם, יחד עם ההכרה כי ה"פעימה" היא מנגינה מופלאה, אחת מיני רבות, הנובעת מן ה"אין", אך נוצרה הלכה למעשה, כהשתקפות של "אנרגיית-האם".

חמשת החושים, מהווים ערוצי תרגום ל"פעימה", כנקודות מבט המאפשרות חוויה מוגשמת. בעזרתם תוכלו לגלות את המנגינה הייחודית שלכם. כאמור, חוויה מופלאה שאינה מתאפשרת בעולמות אחרים. ה"פעימה" אכן, מקבלת את "הצבע" של כל חוש.
הדופק היקומי, הוא מקור נביעת והנעת כולנו, המורכב מאינספור פעימות שונות וייחודיות שביחד מיוצגות על ידי הדופק, כפי שנובעות ממנו.

החיבור ל"דופק היקומי" מתוך ה"פעימה" שלכם, מאפשר הכרה בשוויון ערך הלכה למעשה: חווית חיבור אינסופי, מתמיד, ביטחון וכיוונון להגשמת היחיד ביחד עם כולנו.

כך תוכלו להבין פירושו של "שלם המשלים עצמו כל הזמן", לחוות את הקסם והיופי שבמנגינתכם האישית, הייחודית, ובהשתקפויותיה, ובמהות החיים כתוצאה ממנה.
תוכלו להבחין כמה צורות ביטוי מופלאות וקסומות מתאפשרות, מעצם מהותכם/מהות היקום = אינספור מנגינות, אינספור יצירות = סימפוניה אחת אדירה, 142 צבעי היקום.

נשמח להשיב על כל שאלה ולהעביר נקודת מבטנו. אור ואהבת אינקץ מספיראלת האור.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי.

סגור לתגובות.