לא כל אחד מאתנו מתממש בכל אחד מערוצי ההתממשות האפשריים…

מטרת "העבודה" המשותפת היא הרחבת התודעה ומיסוס הפירושים, הדעות, האמונות והקביעות על כל ארבעת הרבדים.

לא כל אחד מאתנו מתממש בכל אחד מערוצי ההתממשות האפשריים. אך כיוון שכולנו מחוברים, אנו לומדים בשתי דרכים ראשיות, בסיסיות: האחת דרך הניסיון האישי של כל אחד ואחד מאתנו, והשנייה דרך הניסיון האישי של כל אחד ואחד מכל הנשמות. כלומר, בו זמנית ההתנסות ב"כדור לימוד" למשל איננה מצריכה שניוולד גם בימי הביניים וגם בפרה היסטוריה של "כדור לימוד" וגם במאה ה – 21. איננה מצריכה את כל רפרטואר החוויות האנושיות, היא מצריכה את רפרטואר החוויות האנושיות הספציפיות הנחוצות לאותה נשמה. כל השאר נקלט דרך "מישור האיכויות והסמלים" = דרך הספרייה האנושית האוניברסלית וזה נכון לגבי כל עולם.

העיקרון של דומה מושך דומה ומשלים, של המגנטיות, חוק התנודה והתנועה, פועלים, פועמים 24/7 .
מכיוון שחלק כל כך גדול מזה איננו במודעות שלכם, אינכם יכולים לראות זאת. עד שלא מתחילים להתבונן ורואים איך הכל קשור עם הכל, איך אין מקריות, איך הכל מתנהל ביחד ולכן, כפי שאמרנו לא אחת, קורה לכם מה שקרא לכם; אינכם ממגנטים לחיים שלכם דבר וחצי דבר שאיננו נחוץ ובאותה מידה אתם מהדהדים אל יקום ומלואו את הניסיון המצטבר שלכם, כך שכל אחד יוכל ללמוד מכם ואתם תוכלו ללמוד מכל אחד.

אולי עוד הדגשה לרגע זה; אנו חוזרים ומדגישים את עניין ההקשבה ללב, את "הרגשת הידיעה", חוזרים ומבקשים מכם תתבוננו מהלב. תאפשרו להרגשה האינסטינקטיבית שלכם להפוך להיות ה – G.P.S  שלכם, זה בדיוק נובע מהעובדה שהרגשה מכילה עולם ומלואו, הרבה מעבר לזמן ומקום, רחוק, רחוק, רחוק, ממה שמכיל המוח האנושי עד כה, מכיל הרבה רחוק מהמחשבה האנושית המקובלת.

לכן הרבה פעמים, לאותה אינטואיציה, לאותו אינסטינקט, לאותה "הרגשת ידיעה" אין סימוכין בקרקע המציאות באותו הרגע, הסימוכין באים הרבה יותר מאוחר, מכיוון שהקרקע הזו קולטת הכל והשאיפה שהיא ההתרחבות האינסופית והנשיפה שהיא המיקוד, המתרגם, המסדר, מאפשרים את "הרגשת הידיעה", את ההכוונה והכיוון, את תחושת הביטחון מעצם ההיות. את ההזדמנות המופלאה, בהשתקפות הפיזית האנושית, לחבוק יקום ומלואו. הזדמנות כזו ראשונה ביסודה משום ההפרדה שנפרדת מעצמה.

המוח האנושי פותח את שעריו, לאט, לאט, יותר ויותר, ל"הרגשת הידיעה", וככל שכך משתנה ה – D.N.A. . וה – R.N.A. אתם חלק מקבוצת נשמות שבחרה לעשות שינוי ב – D.N.A.   וב – R.N.A. במודע הלכה למעשה, באותו מחזור חיים, באותה השתקפות.

זו הפינלה של חווית החיים האנושיים כפי שנחוותה מיליוני שנים מבחינת זמן לינארי. בחרתם בחירה מרגשת, מעניינת, מרתקת,  ואנו נרגשים ושמחים להיות שותפים לה ממקומותינו.
אור של אהבה ושלום, של שמחת ההיות, ברוכים אתם".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.