תקשור מדריכים על מזון

הפעם רציתי לשתף אתכם בפן המאוד מעשי שבקשר עם מדריכים רוחניים. העצות שהם נותנים בתחומי החיים השונים לא יסולאו בפז. הנה קטע על מזון ושינוי הרגלי אכילה עם תרגיל (שאני מזמינה אתכם לעשות), שניתן בקבוצה, כשכל אחד מחברי הקבוצה קיבל גם הדרכה אישית.

בהנאה, בברכה ובאהבה, דורית.

תקשור על מזון ועצות מעשיות

מדריכים: "הטוב" או "הרע" מבחינת אוכל מבוסס על אמונות, דעות וקביעות ולא על צורך אמיתי, אפילו לא על אהבה אמתית, מה גם שעולמכם משתמש בהזנה הפיזית, באוכל ובספורט כפיצוי לביטוי, למודעות, לחיבור לנשמה, וכן הלאה. כלומר, תבניות החשיבה מכתיבות את האוכל ולא הצורך והטעם האמיתי של האדם והוא אפילו לא מודע לזה.

אנו מזמינים אתכם להקשיב, כפי שכבר הזמנו את דורית, למה נכון לכם בגוף, מפני שהרבה פעמים שאתם אוכלים דברים, אתם יודעים שזה לא נכון לכם, אך ההרגל, הדפוס מנצח. וגם כאן מדובר בהנהגת הנשמה את הגוף. הגוף צריך לקבל את הפיקוד שלו מהנשמה ולא להיפך. ולשם כך מבקשים אנו אתכם עד הפעם הבאה, לקחת בתיק שלכם, או לשים על ידכם, אם אתם מצויים בביתכם רוב הזמן, פנקס ועט ולרשום בכל רגע את מה שאתם רוצים לאכול. התחילו להקשיב ופשוט לרשום – שוקולד, גלידה, פירות, פיצה, בורקס.

שבועיים רשמו ותוכלו לגלות את כל ההתמכרויות שלכם, את כל הדפוסים שלכם וגם את האבסורדיים, אך נמשיך בתרגיל אחרי השבועיים.

אנו מבקשים מכם במשך שבועיים לרשום כל פעם שמדובר באוכל – מה בא לכם גם אם אתם לא אוכלים. פשוט להקשיב. בתוך ההקשבה הזאת יעלה הצורך האמיתי של הגוף ויעלו הדפוסים, נלמד אתכם להבחין, אך כרגע שיעורי בית ואחר כך נרחיב, נענה לשאלות, כך שאנו מזמינים אתכם לשאול שאלות אישיות בנוגע להזנה שלכם, שהרי ידוע לכם, שהזנה היא על ארבעה רבדים, לא אחד. כל מזון אמור להזין אתכם רגשית, פיזית, מנטאלית ורוחנית.

את/ה יכול/ה לאכול מהר אם זה מה שכיף לך. אין חוקים כלליים, יש חוקים אישיים. או שמא נאמר, דרך זה תוכלו לגלות את הקצבים האמתיים הנכונים לכם, אך חזון למועד, עשו את הרשימות ונדבר. ובינתיים עשו הפסקת אוכל ובוודאי תאכלו יותר משני דברים"

סגור לתגובות.