תקשור מדריכים על הוויה

תקשור מדריכים על הוויה מ – 14.5.2008

דורית: לימדתי, האנשים תקשרו, ואני שומעת את המדריכים:

מדריכים: "הרהורי לב, דורית, הרהורי לב, חשבון נפש. חיפוש אחר "משענות" בצורת התוכנה הישנה כזוגיות, חברות, דרך עבודה ועשייה ועוד, ועוד.

יקירה, הן תביני שהכל מכוון לאקראי, למקרי, לרנדומאלי = הדבר הקבוע ביותר הוא השינוי. הכל מוביל להוויה. אומנם זה מורה על ויתור של שליטה ושלטון האגו, שלטון התוכנה הישנה, היות ובאמת, באמת: הכול צפוי והרשות נתונה כל רגע.

"התוכנית הגדולה" היא עצם הלידה לגוף פיזי במין מסוים, בזמן מסוים, בעם מסוים, עם "נתוני פתיחה" = "אישיות נבחרת", המאפשרים תפקוד בכדור לימוד.

"נתוני הפתיחה" קשורים במין הנבחר ובתכונות, כישרונות, ניסיון מצטבר המהווים חלק מנתוני הפתיחה.

חלק נוסף / נכבד, היא דרך החשיבה המתגלגלת. קרי, מצבור הדעות, האמונות והקביעות שאישיות נבחרת זו נושאת המכוונים את נתוניה, כישוריה = חייה.

את מבינה, דורית, בכל רגע נתון ניתנת ההזדמנות לשינוי אותן קביעות, אמונות ודעות דרך החיים עצמם, החוויות, המפגשים, אלא מאי, המפגש עם המציאות מתהווה דרך אותן דעות, אמונות וקביעות, וכיצד יחול שינוי? חיבור להוויה היא התשובה. קרי, להוות את המציאות (אכן "צופה הווה") בכל רגע נתון, כל רגע כאילו וזה הרגע הראשון, לא היה לפניו ולא יהיה אחריו. התמימות, הנכונות לגלות, לראות, להבחין, להבין, באים במקום השחזור. השחזור מפנה מקומו אט, אט אל התחדשות, גילוי והוויה = הזנה מלאה."

סגור לתגובות.