הסבר ותקשור מדריכים על תוכנת הביניים כחלק מהשינוי המתחולל בכדור הארץ

המדריכים הזכירו "תוכנת ביניים" שנוצרת, כחלק מהשינוי המתחולל בכדור הארץ בכלל ובמישור האישי בפרט. שאלתי אותם למה הם מתכוונים ב"תוכנת ביניים", שהרי דובר על שינוי תוכנת האנוש ושאת התוכנה החדשה אנו יוצרים וזה לא משהו שמוכתב על ידי מישהו.

הם דיברו על טרנספורמציה שאנו עושים, על המהפך שאנו עושים, כל אחד בדרכו, על ההסבה מהתוכנה הישנה לתוכנת הביניים שמכילה את כל "הטוב" ואת כל "הרע", מה שמאפשר לנו לעמוד שוב בגובה העיניים אל מול העולם ממקום של הכלה וקבלה. "תוכנת הביניים" מעורבלת מתבניות ישנות שלנו ומתבניות חדשות, מהבנות ותובנות חדשות. דברים מסוימים כבר שחררנו ובדברים אחרים אנחנו עוד אוחזים.

יש פה משהו הדרגתי שכרוך בהרבה מאוד שינויים, ולאו דווקא אסונות. זה כמו שהמדריכים דיברו על ההתקוממויות בכל העולם מכיוון שאף אחד כבר לא רוצה לשאת את מה שהיה פעם, כך שבמובן הזה לאו דווקא מדובר באסונות. זה מאוד קשה לנו כבני אדם, אבל יחד עם זאת, בלי זה לא יקרה שינוי. יש מעט מאוד אנשים שעושים שינוי בהתנדבות מבחינת אורח החיים שלהם. רובנו חיים באיזושהי רוטינה של התנהלות.

המדריכים שאלו אותי אם אני מודעת לעוצמה הזאת. זו מין עוצמה ענקית היא שאתה יכול להכיל את כל "הטוב והרע" בתוכך ולעמוד בגובה העיניים אל מול העולם מבלי להתבייש בשום דבר, מבלי להיות גאה בשום דבר, אלא אתה חווה את החיים מתוך מקום אותנטי אמיתי, ישיר, אינטימי.

מדריכים:"בדרך השינוי וההשתנות נעשה מהפך אדיר ממקום התוכנה הישנה, ל"תוכנת הביניים", המכילה את כול ה"טוב" ואת כול ה"רע" ועומדים אתם שוב, מלאי כול ועוצמה, בפשטות, בגובה העיניים, אל מול העולם המשקף את כול מישורי התודעה, מתוך מקום של קבלה והכלה. האם מודעת את לעוצמת דורות זו המאפשרת השלמת מעגל אנושי משום הכלתה של התוכנה הישנה? 

נוצרת פניות לפתיחת עידן חדש שנושא בחובו את הישן כפניני ידע, התנסות וחוויה שהשלים עצמו ומהווה קרקע פורייה לתנובות חדשות. נקודה.

במהלך חדש זה אין שאלות, רק תשובות. אין על כן חששות, דאגות. מתקיימת יצירה מתמדת של מציאות ההווה ומתהווה. אכן, 'שלם פירושו משלים את עצמו כל הזמן'. זה המוטו של הלידה החדשה שלך ושל אחרים.

כתשובה לשאלתך, דורית, זהו מעבר להשתנות מתמדת, וזו הוויה של מעגליות, או נכון יותר לומר, ספיראליות מתמדת. הספיראלה נעה כל העת, מתרחבת, אוספת, מתכנסת, משנה ומשווה צורה, חלק מהפעימה היקומית בקיום.

שימי בלבך את המשפט – 'שלם פירושו משלים את עצמו כל הזמן' – ולנגד עינייך והביני מהלך חדש."

דורית: כאן המדריכים מדברים על שני דברים: על הקשר עם המדריכיםועל "תוכנת הביניים" עליה ששאלתי .

מדריכים:"השלום והברכה, האור הזורח באהבה אולטימטיבית לך יקרה.

אכן אנו ספיראלת האור כולנו עימך, עם יהושפט ועזרה. יודעים אנו כי למוח האנושי עדיין לא מתאפשרת הכלה כיוון שהכלה קשורה בוויתור על תבנית חשיבה מפרידה האומרת שאנו בעולם אחד ואת בעולם אחר. להסתגל, להכיל את הרעיון, שאת חלק מאיתנו בעודנו מעבירים מידע, עדיין מוזר לך כאדם".

דורית: עבר לי בראש דימוי של רוח נושבת כי בחוץ נשבה רוח חזקה.

מדריכים: "דימוי הרוח הנושבת, (תרתי משמע כרגע), מהיקום לקיום יעזור לך להפנים במודע ההכרתי שאין מדובר בחלק אחר שלך שמדבר אל השתקפותך, אלא מדובר בהוויה שלמה שאת חלק ממנה, או שמא נאמר, השתקפותך הארצית היא חלק מהוויה זו, ועל כן המידע מועבר מהוויה להשתקפות, או אם תרצי, מהתקבצות (קבוצה) להשתקפות (לדורית).  זה נראה מובן יותר.

ומה מתאים הדבר לשאלתך באשר ל"מישור הביניים", הנוצר בין תוכנת "כדור לימוד" לתוכנת יקום ובכן, ניתן לך דימוי של רשת פועמת ששורשיה בכדור הארץ, אך היא כבר מוציאה ניצנים של אור המתקשרים אל מחוצה לו. חלקם כבר ממש גבוהים, חלקם פורחים, ובכך מביאים מראות מחוץ ומעבר ל"כדור לימוד", ממערכת השמש ואפילו מעבר לה. ככל שיגדלו הניצנים ויפרחו, כך תיווצר (וכבר נוצרת), רשת חדשה, שונה לחלוטין בדחיסותה, בצבעיה ובצורתה, עד שלאט לאט ייווצר חיבור, או נכון יותר, עולם חדש המכיל את "כדור הלימוד" עם תוכנת היקום. כמו שאת יכולה לומר שבעברך ב"כדור לימוד" למדת בצורה מסוימת, התלבשת בצורה מסוימת, התנהגת בצורה מסוימת והיום זה שונה.

את המעבר בין הכלת תוכנת האנוש לתוכנת היקום, או ההוויה נכון יותר, אנו מכנים "תוכנת ביניים" או "מישור ביניים", בו מתערבלים דפוסי התוכנה הישנה עם חידושים. כלומר, התערבלות של חוטי מחשבה, נקודות מבט, לעתים שונות, זרות, לעתים סותרות, לעתים מתחברות. ככל שגדלים החיבורים, פירוש דבר שרשת החיבור התאחדה, כפי שיכולה את לשים לב שבדברים מסוימים חל שינוי עצום בגישה ובהתייחסות, קרי, השתנתה התוכנה, ובדברים אחרים עדיין לא."

דורית: זה מסביר מה שקורה, מצד אחד את ההבנה שתודה לאל שאני יושב בבית שלי וחם לי, שיש לי את האוכל והמים שאני צריך, ומצד שני את החיבור לאנשים המאבדים את כל מה שיש להם, ואין סתירה מפני שכל אחד עובר את מה שהוא בחר לעבור. כל אחד בחר את מה שהוא צריך לעבור.

דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.