שיתוף בתקשור של המדריכים על מישור הביניים

דורית:המדריכים עונים על שאלתי לגבי מישור הביניים.

מדריכים: "מבקשת את לדעת על מישור הביניים הנוצר בין תוכנת "כדור לימוד" לתוכנת יקום ובכן, ניתן לך דימוי של רשת פועמת ששורשיה בכדור הארץ, אך היא כבר מוציאה ניצנים של אור המתקשרים אל מחוצה לו. חלקם כבר ממש גבוהים, חלקם פורחים, ובכך מביאים מראות מחוץ ומעבר ל"כדור לימוד" ממערכת השמש, ואפילו מעבר לה. ככל שיגדלו הניצנים ויפרחו, כך תיווצר (וכבר נוצרת), רשת חדשה, שונה לחלוטין בדחיסותה, בצבעיה ובצורתה, עד שלאט לאט ייווצר חיבור, או נכון יותר, עולם חדש המכיל את "כדור הלימוד" עם תוכנת היקום. כמו שאת יכולה לומר שבעברך ב"כדור לימוד" למדת בצורה מסוימת, התלבשת בצורה מסוימת, התנהלת בצורה מסוימת והיום זה שונה.

את המעבר בין הכלת תוכנת האנוש בתוכנת היקום, או ההוויה נכון יותר, אנו מכנים "תוכנת ביניים" או "מישור ביניים", בו מתערבלים דפוסי התוכנה הישנה עם חידושים. כלומר, התערבלות של חוטי מחשבה, נקודות מבט לעתים שונות, זרות, לעתים סותרות, לעתים מתחברות, ככל שגדלים החיבורים. פירוש דבר שרשת החיבור התאחדה כפי שיכולה את לשים לב שבדברים מסוימים חל שינוי עצום בגישה ובהתייחסות, קרי, השתנתה התוכנה, ובדברים אחרים עדיין לא."

דורית: המדריכים מדברים פה על התחושה שלנו במעבר בין תוכנות. כלומר, ההרגלים הישנים, התבניות שאנחנו רגילים אליהן, ההתנהלות וההתנהגות שאנחנו רגילים אליה אל מול התנהגויות חדשות, דרכי פעולה חדשות, וכן הלאה. אנחנו בעצם יוצרים עכשיו תוכנת ביניים בין שתי אלה, וכשתוכנת הביניים תיווצר, על בסיסה ניתן יהיה לבנות משהו חדש. אנחנו בונים גשר שיאפשר תוכנה חדשה אחרת שכל הילדים החדשים שנולדו עם מיפתח זיכרון של 60% בפוטנציה יוכלו להשתמש בו. אין להם שום סיכוי להשתמש בפוטנציאל הידע שהם הביאו אם לא נוצרת שפה, אם לא נוצרת קרקע שיכולה לקלוט אותו.

אנחנו בונים תוכנת ביניים בגופנו. מצד אחד אנו בטוחים וזורמים, ומצד שני פתאום נכנס משהו שמערבל לנו את העניינים.

תלמיד: לא רק אנחנו משתלבים, גם כדור הארץ משתלב.

דורית: נכון. כבר הרבה זמן המדריכים מדברים על זה שנכנסים גלי אלפא לכדור הארץ. כדור הארץ משתנה. כשהתחלתי לתקשר ב – 1986, אחד הדברים הראשונים שהמדריכים דיברו עליו זה הרעיון של האפוקליפסה שכולנו כל כך מפחדים ממנה.

סגור לתגובות.