תקשור מדריכים על מהות הספק

הייתה שאלה על מהות הספק והמדריכים ענו:

מדריכים: "כל מה שנוגע בספק נוגע בשכחה של "מהות האור", בפגיעה בערך העצמי. הספק יכול להתחיל עם יצירת האשליה הראשונה, "ראשית ההתחלות": ספק ביכולת, בכוח, מה שמתבטא ב"סוגיות גרעיניות" ש"העולם אינו מקום בטוח", "אני לא מספיק", "אהבה פירושה סבל וכאב", "היפרדות היא אסון וניצחון", ובכל תתי הכותרות הנובעים מארבע סוגיות אלה.

איננו מדברים על שירות הספק, מפני שהשירות שלו כהגנה קיבל פנים רבות. אנו מדברים על עצם היווצרותו עקב אשליית הפרידה, עצם היווצרותו עקב תחושת בדידות, פחד, ניתוק מהחיבור האולטימטיבי, שם מקורו. זה שאחר כך הוא משרת את ההגנה ואת האחיזה בתבניות ישנות, זוהי התפתחות של התפתחות, של התפתחות.

מה שאתם חווים בעולמכם זה את הספק כמאפשר לצעוד דרך: בדיקה, התבוננות ולמידה או כמעכב, מחבל בצמיחה והתפתחות. הספק הואלא זה ולא זה.

הספק הוא תוצר של פגיעה בערך ראשיתי, או שמא נאמר, פגיעה בכוח הישות החדשה שנולדה להגשים עצמה דרך חוויה. הספק הפך להיות כלי להתעטף בו, לדבר עליו, לקטרג בו, להתפלסף, או להלל ולשבח אותו, שהרי עכבות שנוצרו דרך ספק יוצרות אומנם התבוננות נוספת, יוצרת אומנם הפחתה בעוצמת התגובה, אך פירושו צמצום העצמי. כל ספק יוצר צמצום של ביטוי, יוצר צמצום מבחינת ההגשמה דרך חוויה. במקום ספק יש לפתח רגישות והתבוננות. יש לאפשר ל"צופה" להיכנס לפעולה שלא דרך ספק, במקום ה"צופה". האנרגיה שלוקח הספק מקטינה את אנרגיית ההוצאה מן הכוח אל הפועל ומצמצמת אותה.

מכאן ולכן, לאורך כל הדרך שלנו איתכם אנו מבקשים לחזק את מה שאתם, לעזור לכם לגלות יותר ויותר ממי וממה שאתם, להתחבר לביטחון אמיתי, מפני שכש"הצופה" בפעולה והחיבור ל"מהות האור" בתודעה הערה, הניעה, ההוצאה מן הכוח אל הפועל של הנשמה בגוף הפיזי במיטבה, שהרי בו זמנית קיימת רגישות לסובב, ראיית תמונה רחבה ונביעה של תוכנית הנשמה להגשים עצמה דרך "גבול הוויה" ספציפי זה, דרך הגוף, דרך "התלבושת".

שימו לב! לספק אין היפך. יש ספק ויש אמון ואמונה. ספק הוא אנטיתזה של תום וטוהר."

תלמידה: הכול נכון, אבל הספק משמש פה גם כקטע להישרדות. אם אני אשחק עם האש הזאת היא תשרוף אותי.

דורית: המדריכים אומרים שהפכנו את הספק למשהו "טוב" או למשהו מאוד "רע" והוא לא זה ולא זה. הספק כמהות זה משהו שהתפתח והתפתח, והתפתח, והתפתח כתוצאה מאי התאמה בין האדם לבין סביבתו, לבין חלומותיו ורצונותיו שיצרו תחושת נחיתות, חוסר ערך, או חוסר ביטחון בסיסי כלשהו.

כשמפתחים את החלק המתבונן ובו זמנית גם חווים את החיים, כמעט אין סיכוי שנשים את הידיים באש מפני שמדובר במיפתח זיכרון יותר גדול שרואה, יודע ומודע להדהוד. מיפתח הזיכרון בכדור הארץ קטן עדיין ולכן הספק משרת אותנו.

תלמידה: אני חושבת שהספק הוא הישרדותי.

דורית: הוא הישרדותי מראשית הדרך. הספק מנתק אותנו ממקום של אמון, של ביטחון, של זרימה חופשית. היכן שיש ספק אין ביטחון מלא.

ספק זה תמיד דבר מצמצם. כשמפתחים את יכולת ההסתכלות וההתבוננות המרחבית, בו זמנית רואים מה המצב ולא נכנסים לתוך הבור, כמו קלף התם בקלפי

הטארוט בתום מסעו – . The Fool

באהבה רבה, דורית – נומרולגיה, אסטרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.