על השינויים בעליית רמת התודעה והתקבצות המדריכים

כשאני מתבוננת ב-30 שנות העברת מידע בתקשור ממרום גילי, אני מבחינה בהשתנות והתפתחות הולכת וגדלה. אני יכולה לדמות זאת לנקודה אחת קולטת כספיראלה קטנה שהלכה וגדלה ככול שגדל האימון בקליטה ותרגומה.

אחרי שנים ארוכות בהן התרגלתי לתקשר את יהושפט ועזרה (מדריכי האישיים) מצאתי את עצמי "מתבלבלת" בין  עזרה ליהושפט: חשתי קודם את עזרה, ואז יהושפט אומר שלום… קודם את יהושפט, ואז עזרה אמר שלום… זה גרם לי להרגשה מאוד לא נוחה; הרגשתי שהם מתחלפים ביניהם וחשבתי שאולי אני לא קולטת נכון ולא שמתי לב שהם מאמנים אותי להגדיל ולהרחיב את תשומת לבי הקולטת, על מנת כשר האבחנה שלי יתחדד ויסיר כליל ספקות אנושיות.

עד שהסבירו, כהרגלי בקודש אז, לקחתי את האשמה על עצמי, שאני לא קולטת טוב וכד'. המדריכים צחקו ואמרו  שזה כל כך יפה מצדי שאני חושבת ובודקת מהו החלק שלי, מנסה לתקן, משתדלת… אך כדאי שאשים לב שגם למישהו אחר יש חלק בעניין… רק אז הבנתי איך עובד האגו: "אני אשמה בכול"…

בנוסף עבד החשש הכל כך אנושי הקשור באבדן שליטה וחוסר ביטחון כאחד, דוגמת השתלטות, ומחשבות כ"אני לא קולטת נכון", כנראה קיים אי שם, שהרי אנו בני אדם בגוף פיזי ויש דברים המעמידים אותנו על המשמר שתוצאתם סגירת התודעה. את זה כבר למדתי לקבל.

קיבלתי תקשור מאוד מעניין שבו המדריכים מדברים על ה- Shift  שמתחולל כל הזמן בכלל והשינוי שמתחולל עכשיו בפרט, לא רק בקבוצה שאני שייכת אליה אלא בכלל, של התחברות לקליטה יותר חזקה ועוצמתית, כשתפקידי לחבר את חלקי הפאזל ולעזור לאחרים לעשות אותו הדבר .

כשאני מסתכלת לאחור על העבודה שלהם לאורך השנים אני רואה איך הם מצליחים לעקוף את המחסומים של המוח האנושי דרך המידע והתרגילים שהם מעבירים אותי ואת תלמידי ואת אלה שבאים להתייעץ איתי באופן אישי.

המדריכים הסבירו לי שמתחיל תהליך של התחברות אחד לשני ושיהושפט ועזרה אינם פועלים בהעברת המידע כיחידים, כולל בקשר איתי, אלה כחלק מערוץ ידע = "ספיראלת האור".

הרגשתי כמה זה מוזר, מפני שכשאתה מתחבר למדריך אחד אתה לא חושב שכל שאר המדריכים "שומעים", שבעצם אין סודות. כבר זמן רב היה לי ברור לגמרי שאני חלק מקבוצה, ושחלק מהתודעה שלי מצוי יחד איתם, אבל כבני אדם יש לנו את ההפרדה שאם אני מספרת לחבר/ה את הסודות שלי, אני סומכת עליו/ה שהוא/היא לא יספר אותם לאף אחד אחר ובסיטואציה הזו גם לא עולה על הדעת שכשאני מספרת את הסודות שלי כולם יודעים אותם, אחרת לא הייתי מספרת לו/ה מלכתחילה ו/או לא בוחרת בה/ו כחבר/ה. כבני אדם אנו חיים בהפרדה. אז זהו, שאין יותר סודות…

הנה אחד מתקשורי ההסבר:
יהושפט עזרה וחברי ספיראלת האור:
"השלום והברכה, כאן עזרה ויהושפט. הקול שלנו מעתה הוא קול אחד, דורית, קול אחדותי, קול האחדות, אין יותר הפרדה. יכולה את לכנותנו כקבוצה כפי שאת אוהבת – "החברה", או בכל שם אחר.
לא בכדי את חשה את שנינו וחשה גם את החלקים התאומים שלנו בעולמות אחרים כחלק מהווייתך. זהו חלק מהשינוי המתארע כעת.

החיבורים הקבוצתיים בהחלט משפיעים על החיבורים בין הנשמות בכדור הארץ, וזהו חלק מתהליך עליו דיברנו – של הפרדה לממדים וחיבורם לאחד.
זוכרת? – מימד שלוש, מימד ארבע, מימד חמש, מימד תשע, נפרדים ומתחברים ביניהם לאחד.

אל דאגה, דורית, נמצא פתיח שיסבר את אוזן האנוש כמו: "כאן יהושפט ועזרה וחברי ספיראלת האור" עד שייטמע המושג /השם, "ספיראלת האור" כשמנו הקבוצתי, האם זה מסבר את נפשך? 
אין לך צורך לענות, דורית, אל תנתקי את קשר העברה ע"י תשובות. אנו קוראים אותן עוד לפני שהמוח האנושי שלך מודע להן.

אכן, יש  delayבין הקליטה האינסטינקטיבית לבין תרגומה.

כעת, את בהווייתך האנושית, דורית, מתחברת לקבוצה כ"אחד" ולא עוד ליחיד – ליהושפט או לעזרה, בר-אל או אב-אל. זוהי עלייה ברמת הקליטה, ולכן את מתקשרת גם בעיניים פקוחות, מבלי צורך להתחבר אל מישהו מאיתנו באופן ספציפי.

העלייה ברמת הקליטה היא מאוד, מאוד גדולה משום שהווה כחלק מהיומיום. הסרת את הקליפות החוסמות קליטה מפאת פחד לקלוט, את בשלה לראות ולקבל, אינך מפחדת יותר מרגשותייך, ויודעת ליהנות מהם מבלי לסבול משום שהכול מוכל בך כבר.

"אגם הידע" מפעם ורוגש, ובלבך מפכה שמחה מקדמת דנן, שמחת ההיות אותה הדחקת הרבה מאוד מעברים. את מגלה טעם לדברים שלא היית מודעת לקיומם, טעם לחיים, זורמת עם הטעם הזה.
מי שזורם אתך נפלא ומי שלא לא.

ה"מימד התשיעי" חובק בתוכו אך ורק מודעות ערה ופתוחה. ראי מה קורה – את קולטת המון מידע הרבה לפני שהמודעות ההכרתית קולטת ומעבירה, ולכן חשוב מאוד המיקוד שלך, אל תאפשרי התפזרות. כשאת מתמקדת בזרם המידע, הוא עובר בקלות. כשאת נעה בין הקליטות, המחשבות, ההארות, התובנות שעוברות, את עוצרת את זרם הקילוח. לכן אנו אומרים לך: כתבי… כתבי… כתבי…

חלה התאחדות (כתשובה לשאלה אילמת, דורית) בין הקבוצות בשתי רמות: אחת ב"קבוצת התפקיד" המורכבת מ"נשמות אם" שונות, והשנייה, לצורך העניין, בתוך הקבוצה של "סייטה רטיקה". חל Shift (שיפט), אנרגטי בכך שנוצר קשר ישיר בינינו ובין האחים בפליאדות ובמקומות אחרים, ואפילו בכך ש"סייטה רטיקה" גדלה במספר תושביה. אך זוהי שיחה נפרדת.

בואי ואפשרי למודעותך ההכרתית לגלוש שוב לוועידה הבין גלקטית ולשינויים הנערכים כעת.

אכן, חל איחוד כוחות ושיתוף פעולה הדוק ומשמעותי יותר בינינו לבין עצמנו, בינינו לבין "קבוצת התפקיד"."

מאז התקשור הזה הפתיח השתנה ל"כאן חברי ספיראלת האור…" = כשאני קולטת מידע זה מכל קבוצת הנשמות באשר היא, כולל השלוחות שלנו בפליאדות ובמקומות אחרים, מה שאומר שאין באמת סודות. המידע זורם ועובר.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.