על המוח המתעורר והשפעתו

לאחרונה מכוונים אותנו המדריכים למדיטציות שמעבר לזמן ומקום על מנת לסייע בידנו להפנים את היותנו "חלק מ…"
התקשור ניתן על רקע תרגיל מדיטטיבי להתבוננות וחווית היותנו חלק מ"אני" הרבה יותר גדול.

תקשור מדריכים על המוח המתעורר והשפעתו

מדריכים: "הרעיון שעליו מתבססים דברנו, נוגע במעבר שבין דחיסות לדלילות, ביצירת שנאי מתאים, אם ניקח זאת כמטפורה עניינית, בין רמת דחיסות א' ל – ב'. אם נסביר זאת בדרך האנושית הרגילה עד כמה שניתן, נאמר לא בכדי מושמת עכבה, לא בכדי נוצר קושי בזרימה. לא ניתן בתוכנה הישנה, שאתם עדיין הווים בה, לעבור באחת ממצב א' למצב ב' הלכה למעשה על כל ארבעת הרבדים ביומיום אלא אם כן ישנה הסכמה מלאה של כל ארבעת הרבדים ונכונות מלאה לוותר על ההגנה ואפילו אין מדובר על נכונות לוותר על ההגנה אלא מדובר על חוסר צורך בה עוד, ולכן נחוץ תהליך, לשם כך ניתן דימוי הברז שבכול פעם פותחים אותו עוד קצת ועוד קצת ומאפשרים באותו המקום זרימת אנרגיה הולכת וגדלה כשהמדד הוא הנוחות.

יש לזכור: א. שמיפתח הזיכרון האנושי עדיין מצומצם למרות שהוא גדל. ב. יש לכם את היכולת לחוות את מיפתח הזיכרון המצומצם יחד עם הכרה במיפתח זיכרון גדול יותר, מה שיוצר תחושה של פער, מכיוון שאתם כבר מכירים ביכולות, מבינים שכול דבר שעובר בראשכם, שאתם רוצים, מתאווים לו אתם יכולים לעשות אותו ואז אתם מוצאים את עצמכם עומדים מול דפוסים אנושיים, כמעט מוגדרים מבחינת מה אתם יכולים, מה אתם לא יכולים, מה "טוב" מה "רע", מסוכן, אפשרי, ואז אתם חווים את הפער בעוצמה גדולה עוד יותר ונמשכת מלחמת הקיטוב בין רצוי למצוי, בין עליונות לנחיתות, ואנו מדברים במונחים של קשר והקשר בין הכול להכול על כן. בכול תקופה יש את היכולת להכיל רמת זרימה גדולה יותר ובשורה התחתונה לכל עיכוב או צמצום בזרימת האנרגיה, ישנם; היגיון, סיבה, טעם, משמעות וכל עוד זה לא ברור ואין מתאפשרת נקודת במט אחרת על אותו הדבר, המעגל ימשיך לחרוט את עצמו וזה נובע בעיקר משום מיפתח הזיכרון הקטן. לכן יש צורך להגדיל אותו ולאפשר למיפתח הזיכרון הזה להבין ולדעת ואפילו נאמר עוד יותר ברור, להגיע למצב בו גם אם אינכם מבינים ויודעים, מבחינת המודע ההכרתי, אתם יודעים ונמצאים באמון מלא שתת ועל המודע ינהלו אתכם נכון. כלומר, רמת אמון מלאה המאפשרת לזרום עם האינטואיציה, התחושות, המחברת למכוון הפנימי, גם אם המוח האנושי מודע בדיעבד הרבה פעמים.

זה תרגיל שיש לחזור על הכוונון במודע שהרי מדובר על מעבר בין תת מודע למודע, כשהמוח המודע יודע אתם יכולים להרפות זה עובד מעצמו. הרשות או אי הרשות מצויה במוח המודע האם ידעתם זאת? כיוון שתבניות האמון, האמונה, אי האמון, אי האמונה, תבניות החשיבה מצויות במוח המודע, גם אם אינכם זוכרים. המגננות, הדחפים, כולם קשורים למוח המודע, להיענות של המוח המודע, כלומר, בשורה התחתונה מה שתמצאו או לא, קשור ברשות המוח המודע. על כן ומכאן, מאפשרים אנו לכם לאט, לאט להפוך את המוח המודע למתורגמן של תת ועל המודע, וכל מה שמעבר לזמן ומקום. וכמובן במידה ונגעתם, בנקודה מסוימת שההשפעה על שאר הנקודות אינה מספקת ונחוץ לכם לגעת בנקודה אחרת תחזרו על התרגיל וכפי שנאמר מי מכם שמטפל בבני אדם אחרים, עובד עם בני אדם אחרים, יכול להשתמש בתרגיל הזה כדי לדעת לכוון את השני. אתם רואים את התמונה ויודעים היכן לגעת ושוב גם אם המוח האנושי איננו יודע. האם הרעיון ברור? נשמח להרחיב ולהשיב".

שאלה: האם אפשר להעביר למישהו אחר את ההכוונה אם הוא לא מעוניין?

דורית: אם הוא לא מעוניין לא עושים זאת, הכוונה להשתמש בזה רק למי שמבקש עזרה. ניתן לעשות זאת לאחר בשביל לעזור לעצמנו להרפות שהרי לכול אחד הדרך שלו והקצב שלו. אתם לגמרי יכולים לטפל בעצמכם, זה כל כך פשוט.

מדריכים: "כשאתם מצויים במקום של יכולת התבוננות בהשתקפות, אתם רואים הכול. זה פשוט ונקי לחלוטין. זה כמו להתבונן בתרשים זרימה, או לחילופין במערכת הדם, או בכול סירקולציה הורמונלית, פיסיולוגית כזו או אחרת. איזה כוח יהיה לרפואה כשהרופאים יוכלו להתחבר לסוג הזה של הראייה. הם מיד ידעו למפות גם את השורש וגם את הסימפטומים של כול דבר ותופעה.

אתם עושים את השינוי בפועל, אתם הופכים אותו לכלי שזורם אל האדמה ובכך אתם מפעילים את היכולת הזאת אצל אינספור נשמות אחרות, מבלי שאתם יודעים אפילו. מדוע אתם חושבים שהמידע צץ פתאום בכל מיני מקומות בעולם מבלי שיש קשר מודע בין מתקשר אחד למתקשר שני? מדוע בבת אחת בכל מיני מקומות בעולם ממציאים את אותה המצאה? המוח האנושי קשה לו עם זה, הוא לא מבין איך; איך זה יכול להיות. אנחנו מבקשים להזכיר לכם את ההשתקפויות שלכם על פני האדמה, שלא לדבר על מקומות אחרים. יש לכם בכדור הארץ השתקפויות מספר בגילאים שונים שלא לדבר על ההתפצלויות. רשת של קשר ל"אני אלטרנטיבי", רשת של קשר ל"אחים" אחרים של קבוצת הנשמות "נשמת האם" שהווים בכדור הארץ וגם להם יש השתקפויות, קשר מדרגה ראשונה, משפחה גדולה שלא לדבר על גודל המשפחה הכללית רק של "נשמת האם", של כל אחד מכם. כלומר, רשת הקשר מהדהדת. כל בעיה שנפתרת, כל קושי שנפתר על ידכם יוצר ערוצי פתרון לאינספור נשמות אחרות "בתלבושת אנושית" קודם כל ואנו מתייחסים לכלל העולמות. לכן, לא בכדי אנו שבים ואומרים לכם; תפקידכם הוא אישי וחברתי באותה המידה. השינוי בא מן הפרט, כל אחד מכם שמצליח להגיע לאיזון שבין המתבונן לחווה, "צופה הווה, יוצר אפשרות כזו אצל אין ספור אחרים. מה גם שכל אנשי המאסה הקריטית מחוברים מכל "נשמות האם". כלומר, כל אלה שבחרו להיוולד ל"כדור לימוד" בתלבושת אנוש ולהשתקף במקומות אחרים לאותה מטרה של שינוי תודעתי קיומי ויקומי, קשורים היטב, עם הוועדה הבינגלאקטית וכן הלאה. כלומר, כל התגברות, גילוי, שינוי תודעתי שעושה אחד מהדהד לכולם, לעולם כולו וליקומים אחרים, אך מדובר קודם כל על המאסה הקריטית שיוצר את השינוי בפועל. ולעת זו נניח לכם לשתף ולהשתתף בברכות, בתבונת האהבה, האור ויכולת השינוי. באהבה רבה"

סגור לתגובות.